En Leonardo?quote:
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.
Alhoewel ik het niet erg zou vinden wil Van Geel opstappen. Maar daarna moet de TD (als die er komt) eens een jaar of 5 er blijven zitten
wat wil je weten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.
Hij is geen TD.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Louis van Gaal kom terug naar huis, verlaat dat klote kaAZ
Bobby heldquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef thloreg het volgende:
Bobby Haarms, 74 jaar [ afbeelding ] icoon.
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebbers van Nederlands meest beroemde voetbalclub en winnaar en recordhouder van de meeste Wereld,Europese en nationale titels,[ afbeelding ], is hieronder een gehouden interview met de Ajax icoon van weleer: Bobby Haarms die komende zaterdag 74 jaar wordt.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
© Nieuwe Revu
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA Het moment van Bobby en Louis, staat als foto op de 4e pagina
Schitterend inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA Het moment van Bobby en Louis, staat als foto op de 4e pagina
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef thloreg het volgende:
Bobby Haarms, 74 jaar [ afbeelding ] icoon.
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebbers van Nederlands meest beroemde voetbalclub en winnaar en recordhouder van de meeste Wereld,Europese en nationale titels,[ afbeelding ], is hieronder een gehouden interview met de Ajax icoon van weleer: Bobby Haarms die komende zaterdag 74 jaar wordt.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
© Nieuwe Revu
Mij zullen ze daar ook niet meer zien. Of ik moet een kaart in het thuisvak kunnen regelen, maar dat is bijna niet te doen bij deze wedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Al zou ik de kaart gratis krijgen, stervendehoerenuitvak daar.
Ach, je moet wat. Jij gaat vrij vervoer?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Al zou ik de kaart gratis krijgen, stervendehoerenuitvak daar.
Geen idee nog, tussen dat thuispubliek daar gun je ook eigenlijk geen normaal mens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, je moet wat. Jij gaat vrij vervoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |