quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD bereiken Den Bosch en Utrecht deze week een definitief akkoord over Maguire, en zou rechtsback van Buuren van Utrecht naar Den Bosch gaan.
quote:FC Utrecht haalt Maguire binnen
FC Utrecht heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Barry Maguire, zo meldt de club op de digitale thuishaven. De 18-jarige jongeling komt over van eerste divisionist FC Den Bosch en tekende woensdag een contract dat hem de komende vier seizoenen aan de Domstedelingen verbindt.
Maguire, product van een Ierse vader en Nederlandse moeder, kan zowel op middenveld als in de verdediging uit de voeten. Op 16-jarige leeftijd debuteerde de jeugdinternational in de hoofdmacht van de Boschenaren.
Technisch directeur Piet Buter liet weten veel te verwachten van de jongste aanwinst. “Ondanks het feit dat het een heel jonge speler is, heeft hij toch al zo’n zeventig wedstrijden voor FC Den Bosch gespeeld. Voor zijn leeftijd heeft hij al heel wat ervaring. We zien dat hij een heel goede speler gaat worden.”
Zegt een Ajaciedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
hebben jullie geen eigen scouting ofzo? wel erg makkelijk hè afkijken bij Ajax...
Ajax betaald er goed voor. Den Bosch pakt de gratis kruimels...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt een Ajaciedwel erg makkelijk hè alles wegkopen bij Groningen...
Dn Bosch met Ajax vergelijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax betaald er goed voor. Den Bosch pakt de gratis kruimels...
hap hap
Ik denk dat hij redelijk wat tijd nodig zal hebben. Of ze moeten hem linkshalf laten spelen, daar is hij verdedigend minder kwetsbaar. Telkens als ik hem zag spelen had ik altijd het idee dat hij voetballend best aardig onderlegd was, maar hij had in defensief opzicht nogal eens moeite met zijn directe tegenstander.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb het niet zo op joden.
Maar goed, hopelijk valt ie mee....
Mislukt als amateurtrainerquote:
Uitgerekend deze wedstrijdquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar FC Den Bosch - Telstar. Ben benieuwd. Mijn eerste bezoek aan de Jupiler League.
Vorige keer zou ik er ook al heen tegen Volendam maar toen was het veld bevroren. Zal deze keer wel meevallen denk ik.![]()
Nog goeie spelers waar ik op moet letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |