Stop maar met aarzelen, blijf maar lekker waar je zit dan.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Okee. Naar verluidt schijnt Scheimann nog te aarzelen of hij moet ingaan op het bod van FC Den Bosch.
brabantsdagblad.nlquote:RBC heeft baat bij verlies tegen Den Bosch
maandag 31 maart 2008 | 17:37 | Laatst bijgewerkt op: maandag 31 maart 2008 | 17:58
ROOSENDAAL - Het druist tegen alle sportlogica in, maar het is realiteit: RBC kan vrijdag met een overwinning in de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch zichzelf uitschakelen voor deelname aan de play-offs.
De kansen van RBC op deelname aan de nacompetitie dalen als FC Omniworld vrijdag de zesde periode wint. In dat geval moet de club zevende worden, iets wat al bijna onmogelijk is.
Zonder periodewinst van Omniworld volstaat voor RBC de huidige achtste plek.
Als FC Den Bosch vrijdag wint van RBC, verzekert het zichzelf van de tweede plaats in de periode, achter Volendam. Omdat beide clubs reeds een periodetitel in bezit hebben, vervalt de zesde periode.
De KNVB stuurt vrijdag een waarnemer naar Den Bosch om te kijken of alles sportief verloopt.
Paultje bedankt!quote:FC Den Bosch raakt captain Beekmans kwijt
FC Den Bosch raakt volgend seizoen zijn aanvoerder Paul Beekmans kwijt. De Vughtenaar (26) vertrek na zes seizoenen naar een andere club.
Waar hij onderdak heeft gevonden, wordt maandag pas bekendgemaakt. "We hebben er alles aan gedaan om Paul te houden", berust manager voetbalzaken Fred van der Hoorn, die de captain een driejarige verbintenis aanbood.
Bron: Brabants Dagblad.nl | 4/3/2008 10:45:39 PM
idd en dat meen ik oprecht.quote:
Dat op zich wel, vind hem nog steeds te wisselend en de rek is er wel uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt 3 kutclubs inderdaad, maarja kan wel begrijpen dat hij gaat.
Was die gemiste penalty niet het enige schot tussen de palen van RBC?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
Het leek er verdacht veel op dat RBC écht niet wilde winnen bij de penalty en in de reboundMaar dat lijkt me toch niet zo, aangezien ze 90 minuten lang alleen maar aan het schoppen waren
Idd, wel enkele afstandsschoten maar de meeste gingen ver naast. Vind dat op zich ook al verdacht ja.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was die gemiste penalty niet het enige schot tussen de palen van RBC?
Was volgens mij de enige redding van Mäenpää.
quote:Informatie kaartverkoop FC Dordrecht - FC Den Bosch
Vrijdag 18 april, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Dordrecht tegen de plaatselijke FC. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan van 5 t/m 16 april bij de TicketBox- winkels een omwisselbiljet worden gekocht. De prijs bedraagt EUR 18,00.
Op de wedstrijddag wordt er om 18.00 uur vertrokken bij Stadion De Vliert.
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Het regent weer sv's.
Heb er vanmorgen al 6 gehoord. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen
Nog van Den Haag thuis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:12 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb iets gemist?
Mag toch hopen dat ze wel bezig zijn met hem.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Pinto geen nieuw contract dus, als ik goed lees....?
Volgens mij zit ie tussen de 50 en 60, maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:47 schreef fanneke het volgende:
Waarom zou Barry het niet aankunnen? Het menneke is pas 18 jaar maar heeft nu al zo'n 80 wedstrijden in het 1e gespeeld. En hij wekte nou nooit de indruk dat ie het niet aankon. Ook niet vlak na z'n debuut (op z'n 16e!).
En het is in de Eerste-Divisie veel fysieker (vaak door onkunde van de gemiddelde speler) dan in de Eredivisie.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ie goed meekan in de Eredivisie.
Tot nu toe 64 competitiewedstrijden. Tel daarbij KNVB Beker van laatste 2 jaar en de play-offs bij op en je zit ruim boven de 70.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie tussen de 50 en 60, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |