quote:Informatie kaartverkoop FC Dordrecht - FC Den Bosch
Vrijdag 18 april, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Dordrecht tegen de plaatselijke FC. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan van 5 t/m 16 april bij de TicketBox- winkels een omwisselbiljet worden gekocht. De prijs bedraagt EUR 18,00.
Op de wedstrijddag wordt er om 18.00 uur vertrokken bij Stadion De Vliert.
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Het regent weer sv's.
Heb er vanmorgen al 6 gehoord. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen
Nog van Den Haag thuis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:12 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb iets gemist?
Mag toch hopen dat ze wel bezig zijn met hem.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Pinto geen nieuw contract dus, als ik goed lees....?
Volgens mij zit ie tussen de 50 en 60, maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:47 schreef fanneke het volgende:
Waarom zou Barry het niet aankunnen? Het menneke is pas 18 jaar maar heeft nu al zo'n 80 wedstrijden in het 1e gespeeld. En hij wekte nou nooit de indruk dat ie het niet aankon. Ook niet vlak na z'n debuut (op z'n 16e!).
En het is in de Eerste-Divisie veel fysieker (vaak door onkunde van de gemiddelde speler) dan in de Eredivisie.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ie goed meekan in de Eredivisie.
Tot nu toe 64 competitiewedstrijden. Tel daarbij KNVB Beker van laatste 2 jaar en de play-offs bij op en je zit ruim boven de 70.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie tussen de 50 en 60, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |