Vlissingse visser-arrest? HR 18 januari 1926?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Dat 'visser' is in elk geval goed. Nu het eerste gedeelte nog.
Jazeker, die zocht ik. En de strekking?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Vlissingse visser-arrest? HR 18 januari 1926?
Ik zit in Maastrichtquote:Op maandag 17 maart 2008 16:29 schreef Morrigun99 het volgende:
En stuur vooral een klacht naar klachtenbus@magisterjft.nl
Wie weet wat zij voor je kunnen betekenen.
Thisbe!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Had ik al gezegd dat ik een héél leuke baan heb? Met een eigen secretaresse! Zo eentje waarbij je een zin kunt mompelen als : 'Ja, ik zoek een dossier met die ene man, weet je wel'?, en ze dan twee minuten later met het juiste dossier voor je neus staat, en dat ze meteen ook even de gegevens van de betreffende persoon netjes op een Aviertje gezet heeft.
Ik heb vandaag mijn lidmaatschap voor Magister alvast opgezegd voor volgend jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 16:29 schreef Morrigun99 het volgende:
En stuur vooral een klacht naar klachtenbus@magisterjft.nl
Wie weet wat zij voor je kunnen betekenen.
Baarns beslagquote:
Met de huidige dollarprijs is dat weinig decadentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:47 schreef Leonoor het volgende:
(En dan decadent op vakantie kunnen naar New York is nog veeeel leuker!)
Onderzoek wijst wel uit dat je na een goede nachtrust beter presteert. Dus: lekker gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:39 schreef hmmmz het volgende:
morgen om 8:30 tentamen privaatrecht. Nog niet zo veel gedaan, denk dat ik dit nachtje maar ff doorstudeer
Succes ermee dan maarquote:Op woensdag 19 maart 2008 06:33 schreef hmmmz het volgende:
heel de nacht doorgeleerd, ben nu bijna klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |