Ha fapmod.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer gevonden. Ha.

Vast ook erg lekker, maar waarom gratis?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
nee, ik heb gratis chaudfontaine van de appie.

Omdat die eikels niet weten hoe ze een kassasysteem moeten vullen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vast ook erg lekker, maar waarom gratis?

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat die eikels niet weten hoe ze een kassasysteem moeten vullen.
Die flessen waren per 6 in de reclame. Per fles kosten ze normaal 65 cent. Nu voor 45 cent per fles. Dus wij staan aan die kassa, met 2x 6 flessen. Zij scant een van die 2. Kasse geeft 65 cent aan, per 6 ipv per 1. Dus ze snapt het niet, vraagt of het klopt en belt nog de administratie. Die zeiden van, lama, dan hebben ze mazzel
Dus 2 flessen betaald, 2 flessen statiegeld. 12 flessen gekregen en straks weer 12x statiegeld terug.

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die flessen waren per 6 in de reclame. Per fles kosten ze normaal 65 cent. Nu voor 45 cent per fles. Dus wij staan aan die kassa, met 2x 6 flessen. Zij scant een van die 2. Kasse geeft 65 cent aan, per 6 ipv per 1. Dus ze snapt het niet, vraagt of het klopt en belt nog de administratie. Die zeiden van, lama, dan hebben ze mazzel
Dus 2 flessen betaald, 2 flessen statiegeld. 12 flessen gekregen en straks weer 12x statiegeld terug.

geweldigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
 als er weer lijken uit de kast komen bij AH weet ik wie  verantwoordelijk is..
  als er weer lijken uit de kast komen bij AH weet ik wie  verantwoordelijk is..  

Hehequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of dat straks weer gebeurd, donderdag met 18 6packs staan. En dan bemerken dat het wel goed gevuld is.

Ja, ook al een paar keer gehad. En het is weer traag. Misschien zijn ze weer bezig met een backup of zoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef ScarFace- het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef ScarFace- het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

Het geluk is met de dommequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]

Ik hoop het.quote:

quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, namens goede vriend eer-ik de hartelijke felicitaties!

Ja, die kassameid was snel klaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het geluk is met de domme

Kotsend ziek, zo van, je ligt er naast en opeens heb je een groene klodder in je gezicht?quote:

quote:Lenny_Leonard, 3 maanden weg

Tof, ik kijk niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Jazeker, hij is weer op de buis
Gisteren al.

Zwanger?quote:

Lopen kutten enzo...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
Wat heeft LL eigenlijk nou weer gedaan?
[..]

jee, heeft die fiets niets te doen of zo? Een leven hebben bv? Geef andere mensen ook eens een kans.quote:

Kuthoeren die overal mee wegkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lopen kutten enzo...
ff topic zoeken.. moment.

Gaat lezen.quote:

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Jesus, hij solliciteert echt elke keer om een ban he

Dat is kut man.quote:

Oh, ff wachten dan maar met bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog nuttige mail heb gehad, anders moet ik morgen achter dat macgeheugen gaan. Nog steeds geen bevestigingsmailtje

Ik heb aangegeven het op te halen, misschien dat er daarom iets mis is. Of ze hebben het niet op voorraadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, ff wachten dan maar met bestellen
 Ik laat het je weten, ik heb toch nog niets betaald, dus het kost me tot nu toe alleen moeite
 Ik laat het je weten, ik heb toch nog niets betaald, dus het kost me tot nu toe alleen moeite  

Oh okey, tof dat je het ff laat weten. Zolang er niets betaald is, is het niet zo erg inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven het op te halen, misschien dat er daarom iets mis is. Of ze hebben het niet op voorraadIk laat het je weten, ik heb toch nog niets betaald, dus het kost me tot nu toe alleen moeite

Weltrusten OAquote:

Prijs is heel gevarrieerd, en de afmeting ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef OA het volgende:
Ik bedacht me dat ik gisteren nog een vraag stelde...
Over extern geheugen.
Wat zijn de afmetingen van zoeen ding? Waar koop je het en wat kost het?
[ afbeelding ]
 !
!

He, je mag weerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:

Ik mocht vrijdagmorgen alquote:
 .
.

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
jee, heeft die fiets niets te doen of zo? Een leven hebben bv? Geef andere mensen ook eens een kans.

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef OA het volgende:
Over extern geheugen.
[ afbeelding ]
Antwoorden:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef OA het volgende:
Antwoord zie ik morgenochtend wel.
O ja, wat doen die sleutels daar?

Haha, zou wat zijn als alle ouders dat zouden doen, kids bij hun nick noemenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, zijn ouders noemen hem zelfs al "fiets"
Ik ben bang dat dat leven nog heel lang op zich laat wachten

Dat is een externe Harddisk, geen extern geheugen. Ik heb de mijne (160 GB) voor ¤79,95 gekocht bij VI computers te Venlo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:59 schreef OA het volgende:
Over extern geheugen.
[ afbeelding ]

Binnen 24 uurquote:
 .
.

Geven aan hoe groot dat ding isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef OA het volgende:
Antwoord zie ik morgenochtend wel.
O ja, wat doen die sleutels daar?

!
! !
!

Cool! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik ben slapen, morgen presenteren voor 50 man
!
!

slaap lekker en succesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
!
!

Er is hem verteld dat er geen datum is waarop de ban ongedaan gemaakt gaat worden, voorlopig niet in ieder gevalquote:Enrique zegt: (23:22:12)
wat mij betreft mag je een melding doen in KSC dat ik er nooit meer te vinden ben

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droevig nieuws:
[..]
Er is hem verteld dat er geen datum is waarop de ban ongedaan gemaakt gaat worden, voorlopig niet in ieder geval

Voor vragen is eer-ik bereid emails te beantwoorden

Tukzequote:

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droevig nieuws:
[..]
Er is hem verteld dat er geen datum is waarop de ban ongedaan gemaakt gaat worden, voorlopig niet in ieder geval

Voor vragen is eer-ik bereid emails te beantwoorden

quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Antwoorden:
Afmeting: ongeveer een paperback boek, dikte een centimeter of 2
Waar kopen: Media Markt
Hoe duur: 99 euro voor 500 GB
Sleutels: om te afmetingen duidelijk te maken.
Toch maar eens kijken voor zo'n dingetje dan!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een externe Harddisk, geen extern geheugen. Ik heb de mijne (160 GB) voor ¤79,95 gekocht bij VI computers te Venlo.
Beetje Dynabyte, VI, Vobis, Dixons, etc. gooit je dood met die dingen, voor hele schappelijke prijzen.

om eea op te slaan...
  om eea op te slaan...  

Dat is inmiddels al bijna een jaar hoor...quote:

.
.

Ik bedenk de goedemorgenposts gewoon als ik ze typ hier in de KSCquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:53 schreef OA het volgende:
Mart, schud je dit verhaaltje nou zo uit je mouw, of begin je nu alvast weer met schrijven voor morgenochtend?
 .
.

het zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk de goedemorgenposts gewoon als ik ze typ hier in de KSC [afbeelding].

Ik moet ze dus ver van tevoren gaan plannen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden!

Dat is wel erg laat voor een goedemorgenpostquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, je moet ze in de avonduren plaatsen
 .
.

Nou ja, voor jou zou het misschien wel een goedemorgen zijn danquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat voor een goedemorgenpost.
 .
.

goed gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou zou het misschien wel een goedemorgen zijn dan [afbeelding].

Ah tof, kleine groep dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
!
!

Miste je de Almdudler niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
Een week nadat ik me in het buitenland op bekend terrein begaf, waar ik na 11 jaar de lieftallige Oostenrijkse Claudia weer eens zag, zat ik vanochtend weer in de trein. Hoewel niet zo mooi als in Oostenrijk, was het uitzicht best leuk. Aan de ene kant een blauwe lucht en zon, aan de andere kant donkere wolken die hun vocht niet vast konden houden en tot aan de grond leken te reiken. Maar toch miste ik iets: ruige bergen met sneeuw, apfelstrudel, die bananensplit, warme chocolademelk, gezelligheid en ach, misschien was het wel leuk geweest om die Claudia ook nog een keer te zien... maar goed, het is weer morgen, dus laat ik jullie een goede wensen
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |