Ja nu wil je er ineens 6.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:17 schreef -Nielz- het volgende:
Zo ver was ik ook, maar ik wil zes dezelfde. Het liefst ook nieuwe.
Op horecaglazen hebben ze helaas geen glas in de vorm van een laars.
Staat toch duidelijk in de OP volgens mijquote:
Dat lukt niemand en dan is de lol er al snel vanaf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:23 schreef S-Two het volgende:
Dan moet je ook gewoon zoeen van 2 liter nemen (of hoeveel het ook was in de film)!
Ja maar niet dezelfde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:24 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de OP volgens mij
Ik ga geen zes glazen bij verschillende mensen kopen.quote:
Die heeft ook verschillende. TS is een verwend stuk vreten en die wil alles kant en klaar op zijn dienbord.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef SoupNazi het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Wappen(...)yZ8737QQcmdZViewItem
Oh ja, dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die heeft ook verschillende. TS is een verwend stuk vreten en die wil alles kant en klaar op zijn dienbord.
Die gast verkoopt zelfs z'n AH smurfenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef SoupNazi het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Wappen(...)yZ8737QQcmdZViewItem
Dat weet ik wel maar leg me eens uit waarom ik dat aan jou zou gaan vertellen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:36 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het zijn!
Ik vraag alleen of jullie misschien weten of er een winkelketen/brouwerij is die deze laarzen verkoopt.
sssst. ....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:46 schreef Jimmeh het volgende:
[ afbeelding ]
http://warsteiner.nl/premium-shop/origineel-glaswerk/laars
Dan koop je er toch 6?
Ik zal de Expo dan ook eens aan doen vanmiddag, bedankt!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef 2xD het volgende:
Volgens mij liggen die bierlaarzen gewoon bij de Expo of één van die andere 'gadget/fun' winkels.
Dat kan toch helemaal niet. Dan is het geen laars meer maar een ontzettend klein muiltje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:10 schreef -Nielz- het volgende:
Ik neem genoegen met een laars van 0.25 L.
Ben ik geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:46 schreef Jimmeh het volgende:
[ afbeelding ]
http://warsteiner.nl/premium-shop/origineel-glaswerk/laars
Dan koop je er toch 6?
Het gaat mij om de manier van drinken, zonder te knoeien. Niet om de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet. Dan is het geen laars meer maar een ontzettend klein muiltje.
Niet zo kinderachtig doen en gewoon die van 2L. bestellen!
Unsinnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier van drinken, zonder te knoeien. Niet om de hoeveelheid.
Koop gewoon de 2 liter of zo een van truebeer.comquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier van drinken, zonder te knoeien. Niet om de hoeveelheid.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:17 schreef -Nielz- het volgende:
De link die jij gaf was van een Amerikaans bedrijf, beetje onzinning om daar te bestellen wanneer ze 'm misschien bij de door mij eerder genoemde winkels hadden.
Op de site staat dat zij veelal hun bestellingen in Duitsland en Oostenrijk doen. Ik zal eens kijken of er dicht bij de Nederlandse grens een brouwerij/slijterij is die ze verkoopt.
Dat is ook in de buurt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een slijter in de buurt.
Je gaat liever berg en dal afstruinen op zoek naar zo'n ding, terwijl je het ook in de USA kan bestellen? De wisselkoers is ook niet echt dat je zegt van in je nadeel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:17 schreef -Nielz- het volgende:
De link die jij gaf was van een Amerikaans bedrijf, beetje onzinning om daar te bestellen wanneer ze 'm misschien bij de door mij eerder genoemde winkels hadden.
Op de site staat dat zij veelal hun bestellingen in Duitsland en Oostenrijk doen. Ik zal eens kijken of er dicht bij de Nederlandse grens een brouwerij/slijterij is die ze verkoopt.
Bij onze barcommissie hebben we een 2L-laars en een aantal 0.25L laarzen. Zal eens navragen voor je hoe wij daar aan komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:10 schreef -Nielz- het volgende:
Dag mede forum bezoekers,
Zoals elke film liefhebber heb ik Beerfest ook gezien. In deze film moeten onze "helden" een bierlaars in één teug leeg drinken. Dit leek mij een leuk idee om ook een keer te proberen op een uitje met collega's.
Ik neem genoegen met een laars van 0.25 L. Alleen zou ik niet weten waar ik 6 van die bierlaarzen/stiefels kan krijgen. Iemand van jullie een suggestie?
Het valt niet aan te raden om zo'n bierglas in een teug leeg te drinkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:13 schreef kraakvandaal het volgende:
Er is ook nog zoiets al het "kwak" bier.
[ afbeelding ]
het is eigenlijk wel spam, maar ook weer ontopic in dit geval, dus hierbij het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef Bergendal het volgende:
Mijn eerdere bericht werd als spam gezien. Ik zit wel eens op andere fora dus dat begrijp ik ook wel. Ik zal nu een inhoudelijke post maken en ik reageer nu als mezelfIk hoop dat dit nu niet als spam word gezien als dit wel zo is kan mijn post weer worden verwijderd.
Ik studeer bedrijfskunde in Nijmegen en samen met een studiegenoot ben ik voor de ervaring vorige maand de site www.bierlaars.nl begonnen.
Vorig jaar begon mijn zoektocht naar de bierlaars en zoals iedereen in dit toppic had ik moeite er een te vinden. De site's die in dit toppic worden gegeven heb ik allemaal geprobeerd maar het was lastig om daar te bestellen. Een paar voorbeelden:
Amerikaanse site's kun je geen NL adres invullen, als het wel lukt betaal je rond de $46 shipping costs. De site Intergastro is een groothandel site voor horeca, en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het zeer lastig is daar te bestellen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de site vinden en hoor dan ook graag feedback!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |