Two Macbook Pro's or not two Macbook Pro's that is the questionquote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef Even het volgende:
To MacBook Pro or not to pro?!
Hilarisch geprobeerd knul, maar nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:12 schreef Guuskeee het volgende:
"because we think different"![]()
![]()
Als jullie allemaal "different" denken, denken jullie dus allemaal hetzelfde.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef sooty het volgende:
Maak je MBP compleet met de volgende add-ons
http://www.raindesigninc.com/mstand.html
http://www.logitech.com/index.cfm/notebook_products/speakers/devices/3503&cl=nl,nl
60+90 euris
Als ik dat vantevoren in de gaten had gehad had ik idd ook via fedex, ups oid laten bezorgenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef JoMo0 het volgende:
USPS zuigt sowieso. Je betaalt er inderdaad weinig voor maar het duurt een eeuwigheid. Ik zou er gek van worden om zolang te wachten en had dus ook zeker een verkoper gezocht die hem ook kon verzenden via koerier. Wel duurder , maar wel een eigen belastingafhandeling en dus sneller in huis.
Dat maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef sooty het volgende:
Maak je MBP compleet met de volgende add-ons
http://www.raindesigninc.com/mstand.html
http://www.logitech.com/index.cfm/notebook_products/speakers/devices/3503&cl=nl,nl
60+90 euris
Zonde.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
That's how the cool people role!![]()
quote:Your item left the United States from LOS ANGELES at 4:52 PM on March 2, 2008.
This country has given me so many opportunities, I just dont wanna see us fall backquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yes we can
Paar tientjes inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef G.Fawkes het volgende:
De iPod nano's en iPod classics zijn in prijs verlaagd
Wanneer heb je hem besteld en wanneer kwam hij aan bij de douane dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
M'n bestelde MBP staat ook nog steeds bij de douane. Volgende keer idd ook aandringen op ups.
tvp
Hij staat al vanaf de 27e bij de douane. De weg naar de douane heeft ook ongeveer anderhalve week nodig gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem besteld en wanneer kwam hij aan bij de douane dan?
Whehe. Wat je het beste even kunt doen, is het parcelnummer mailen naar de douane (nummertje even opzoeken op tntpost oid) en vragen of er al een Nederlands nummer aan is toegekend. Dit *kan* de boel iets versnellen. En wat daarna het snelst is, is 'even' (trek er gerust een middag voor uit) met de aankoopbon naar het tnt douane kantoor afreizen en daar ter plekke het bedrag voldoen (ja, je kunt pinnen).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef G.Fawkes het volgende:
6 dagen douane? Tering zeg, prachtig de nederlandse bureaucratie...
Hoe kom ik erachter of tnt het al heeft en waar is het tnt douane kantoor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Wat je het beste even kunt doen, is het parcelnummer mailen naar de douane (nummertje even opzoeken op tntpost oid) en vragen of er al een Nederlands nummer aan is toegekend. Dit *kan* de boel iets versnellen. En wat daarna het snelst is, is 'even' (trek er gerust een middag voor uit) met de aankoopbon naar het tnt douane kantoor afreizen en daar ter plekke het bedrag voldoen (ja, je kunt pinnen).
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter of tnt het al heeft en waar is het tnt douane kantoor?
Dan moet je USPS status op 'INTO FOREIGN CUSTOMS' springen dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter of tnt het al heeft
Inklaringskosten? WTF? Ik kom er echt totaal niet meer uit. Ik snap niet wat ik nu ga betalen voor een apparaat dat ik voor 439 dollar oftewel 290 heb betaald. Ik krijg nu het gevoel alsof ik bijna 100 bij moet gaan lappen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/
TNT zit in Amsterdam. Mocht je langsgaan, bereid je dan voor op lange wachttijden en ongeinteresseerd en onbeschoft personeel met een Oostblok mentaliteit waarvan je dat dat die alleen in het Soviet Unie van de vroege jaren '80 voorkwam.
Ah, hij is nu aan het vliegen. Vanaf SF. Enig idee of hij gelijk aankomt in Nederland vanuit SF?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan moet je USPS status op 'INTO FOREIGN CUSTOMS' springen dacht ik.
Dat weet je met USPS maar nooit. Maar het zou wel zo moeten zjin geloof ik. Maar mijn iPhone is de halve VS doorgeweest voordat hij de grote oversteek ging wagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah, hij is nu aan het vliegen. Vanaf SF. Enig idee of hij gelijk aankomt in Nederland vanuit SF?
Bron: USPS trackingquote:Your item left the United States from LOS ANGELES at 4:52 PM on March 2, 2008.
tofquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:04 schreef Mr_Moon het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg morgen de Think Different Posters binnen...
Joechei!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:04 schreef Mr_Moon het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Van de laatste 2 versies, die van oktober 2006 en juni 2007, ondersteunt de laatste alleen 4 gig erin.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zooo net 2 x 2 gig in me mbp gezet en ik had gelezen dat deze maar tot 3 gig ziet. Maar hij geeft gewoon 4 gig aan bij systeemgegevens, zou die dat dan ook gewoon vol gebruiken?
vista ging er wel opeens een stuk sneller door draaien...
Het zit je niet mee hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Sjoewe het volgende:
En toen belde de postbode aan met m'n iPod. Alleen nu lijkt het erop dat het ding DOA is.
Niet 'gewoon' leeg als in: hij moet aan de borstvoeding?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Sjoewe het volgende:
En toen belde de postbode aan met m'n iPod. Alleen nu lijkt het erop dat het ding DOA is.
Mmm waar had je hem ook alweer vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ga hem nu maar een paar uur aan de lader hangen. Misschien is ie echt helemaal helemaal helemaal leeg. Ik las net dat als dat zo is er niet eens oplaad icoon in beeld komt, en het ding eruit zoets alof het niks doet. Dus daar hoop ik nu maar even op. Want hij wordt ook niet herkend nu in OSX.
Wat voor windows bestand heb ik nodig voor bootcamp? Voldoet een .bin of moet ik een image maken ergens? (of branden)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef Norrage het volgende:
Ik lekker bootcamp gebruiken, wil ik 5 GB partitioneren omdat ie daarom vraagt..Vervolgens moet ik mijn comp opnieuw opstarten, en toen was ik 5GB kwijt aan een of andere onzichtbare partitie waarop de bootcamp assistent windows niet kan installeren...want hij vraagt gewoon of ik nog een keerjte 5GB wil partitioneren....daar heb ik toch niet echt bijster veel aan?? :/
Kan iemand mij uit de nood helpen?
Zullen we een vliegtuig charteren en de Fok! knokploeg er heen sturen en verhaal halenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
Grote partij op eBay. Ik ga nu eerst maar een uur afwassen en kijken hoe de zaken er daarna voor staan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ga hem nu maar een paar uur aan de lader hangen. Misschien is ie echt helemaal helemaal helemaal leeg. Ik las net dat als dat zo is er niet eens oplaad icoon in beeld komt, en het ding eruit zoets alof het niks doet. Dus daar hoop ik nu maar even op. Want hij wordt ook niet herkend nu in OSX.
Ik was laatst ff in de Apple store in Utrecht om even de MBA te bekijken en me te vergapen aan al het moois daarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
Grote partij op eBay. Ik ga nu eerst maar een uur afwassen en kijken hoe de zaken er daarna voor staan
Hey das mijn verhaal. Daar maak in in de APR in Rotterdam altijd onwijs veel leuke meiden blij meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst ff in de Apple store in Utrecht om even de MBA te bekijken en me te vergapen aan al het moois daartoen er een meisje binnenkwam wiens iPod ook niet aan meer aanging. Dus die gast gaat ff naar achter en zegt vervolgens dat wanneer een iPod helemaal leeg is, de stroom van een computer niet genoeg is om 'm op te laden, dus moet 'ie aan de netspanning.
Puick plan. Gettin' lucky in Kentucky.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zullen we een vliegtuig charteren en de Fok! knokploeg er heen sturen en verhaal halen
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Puick plan. Gettin' lucky in Kentucky.
Waar werk je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey das mijn verhaal. Daar maak in in de APR in Rotterdam altijd onwijs veel leuke meiden blij mee
iFactors op de lijnbaanquote:
Top!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:04 schreef Mr_Moon het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Hier zou ik ook wel in geīnteresseerd zijn icm met een BPMN toolquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef super-muffin het volgende:
Wie weet er een goede en makkelijke UML tool?
Jij mag ze hebben?!!?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben er gekomen via een vriend die er werkt. Het is er zeer relaxed dus ik klaag niet. En ik mag leuke dames met hun iPod hebben dus
Daar moet natuurlijk helpen staan...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben?!!?![]()
Ik ga daar ook solliciteren
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, na een uur aan de net lader nog geen verandering.
Dat lijkt me heel duidelijk jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar moet natuurlijk helpen staan...
Waar het hart van vol is, zal ik maar zeggen
Tering, dat is kut zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, na een uur aan de net lader nog geen verandering.
Yep, vandaag de laatste overschrijving binnen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Top!Heb je 't geld al binnen eigenlijk ?
Nee net nog niet geprobeerd. Maar nu wel. Er gebeurd echter he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef Mr_Moon het volgende:
Sjoewe, heb je al een geforceerde startup geprobeerd?
Wat was het ook al weer, play en select samen ingedrukt houden?
Het zal wel, but you never know...
Selectieknop en menu ingedrukt houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef Mr_Moon het volgende:
Sjoewe, heb je al een geforceerde startup geprobeerd?
Wat was het ook al weer, play en select samen ingedrukt houden?
Het zal wel, but you never know...
dat hoop ik niet, anders ben ik ook de pineutquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
Allebei wederom geen soulaas. Grr. Ik ben echt pissig. Het zal m'n Apple Karma wel zijn dat ik nu gestraft wordt omdat ik misbruik maak van de lage dollarkoers.
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
Allebei wederom geen soulaas. Grr. Ik ben echt pissig. Het zal m'n Apple Karma wel zijn dat ik nu gestraft wordt omdat ik misbruik maak van de lage dollarkoers.
Thnx. Ik ga een DOA melding doen bij degene die 'm verzonden heeft. En ik baal echt als een stekker, want een van de redenen dat ik 'm gekocht heb is dat ik volgende week op wintersport ga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |