abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57173117
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef matthijst het volgende:
gedraai en gemanipuleer

Ze doet met in haar arrogante denken aan Melkert en zn maatjes ten tijde van Fortuyn: niet willen inzien dat het volk een beetje genoeg heeft van die ons-kent-ons oude maatjes mats-clubjes... 's kijken of Obama ook wordt afgeknald
Als het volk (in de VS) het zat zou zijn met die clubjes had ze afgelopen nacht niet gewonnen. Verder vind ik de vergelijking tussen Obama en Fortuyn nogal stompzinnig aangezien Fortuyn wel een inhoudelijke campagne voerde.
Daarbij vind ik je hele reactie iets teveel doorspekt van complot-theorie geneuzel zodat ik het niet echt serieus kan nemen.

Dat Obama aangevallen wordt op "Change" heeft hij imo ook over zichzelf afgeroepen, dat woord begint door zijn gebruik ervan nogal een hol begrip te worden.

Helaas blijft de hele verkiezing om het presidentschap gaan tussen a giant douche en a turd sandwich, alleen de vraag blijft wie de giant douche van de democraten wordt.
pi_57173152
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

BNR had daar eergisteren nog een leuke compilatie van (gemaakt?), oneliners van Kennedy tot Luther King en zelfs Reagan in de mix uitgesproken door Obama.
Uhhh... dat was zijn "just words?" toespraak

edit: [US 2008] Primaries #17

[ Bericht 8% gewijzigd door ItaloDancer op 05-03-2008 14:34:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')