Geen Seedorf en wel Ambrosini? Verder gaat het gerucht (al sinds hij weg is) dat Shevchenko terug gaat komen. Zou helemaal een mooi gezelschap daar voorin worden, zeler als men dan ook Borriello nog eens terughaalt. Al zal die wel een mooie transfer maken in dat geval.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
Nouja, met Ancelotti's kerstboomopstelling, en dan zo;
-------------Pato------
---Ronaldinho-Kaka
Ambrosini-Pirlo-Gattuso
lijkt me toch wel wat mogelijk.
Nou zo'n held is het niet meer in Milan na de woorden bij zijn transfer naar Chelsea.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik dacht dat ze wilden verjongen, dan ga je toch geen Shevchenko terughalen (afgezien van de held die hij is in Milan).
Idd, mooi gespeeld van vooral Bonera.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:13 schreef VoreG het volgende:
Schitterende aanval trouwens die 1-2.
quote:Kut pipo
De hoofdletter i is ook verraderlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn Engelse/Schotse commentator heeft het over La quinta die erin gaat komen!!!!
Bonera veranderde de bal nog ietsjes van richting waardoor die bovenop Stendardo's bolletje kwam.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:52 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe mis je die?! Voor open doel een snoekduik onder de bal door.
Had de 3-2 voor Juventus moeten zijn
Ah ik zag niet dat hij geraakt werd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bonera veranderde de bal nog ietsjes van richting waardoor die bovenop Stendardo's bolletje kwam.
Met 3 verdedigers spelen is natuurlijk behoorlijk lastig tegen Juve.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
Meteen Inzaghi eraf voor Cafu. Spelen voor het gelijkspel?
hij staat ook bekend om zijn goede linksbenige schot natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ah, deze keer weet m'n commentator me te melden dat Cafu vorig jaar nog bij Real Madrid speelde.
Het verbaast hem ook dat Laquinta er nog niet instaatquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij staat ook bekend om zijn goede linksbenige schot natuurlijk
Nee hij zegt echt duidelijk Laquintaquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
spreekt hij dat niet gewoon fout uit? JAKIENTA moet het dus zijn qua uitspraak..dat zou nog wel kunnen klinken als lakienta met een beetje gemompel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |