Fiorentina verliest, dat is belangrijker dan Udinese. Naar boven kijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef DIGGER het volgende:
Goal Udinese. Milan voelt direct de hete adem van Udinese en Samp in de nek en Fiorentina maakt de strijd om P 4 zo wel heel open, met ineens 4 kanshebbers voor die laatste CL plek.
Mwah, er staan nog wel wat aardige potjes op het programma voor de ploegen die vechten voor de laatste CL plek:quote:Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fiorentina verliest, dat is belangrijker dan Udinese. Naar boven kijken.
We krijgen een spannend slot, dat is zekerquote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah, er staan nog wel wat aardige potjes op het programma voor de ploegen die vechten voor de laatste CL plek:
Juve - Milan
Inter - Fiorentina
Udinese - Roma (Allemaal in 1 weekend)
Sampdoria - Udinese
Fiorentina - Sampdoria
Milan - Inter
Sampdoria - Roma
Napoli - Milan
En op de laatste speeldag is het Milan - Udinese, Sampdoria - Juve, en Torino - Fiorentina
Dus er is nog veel mogelijk, temeer daar ze ook veel spelen tegen clubs die vechten om lijfsbehoud en die dus alles zullen geven.
Wel, kut 1-2quote:Op zondag 30 maart 2008 16:52 schreef pfaf het volgende:
Beter kan niet.
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zie Udinese liever ook niet op plaats 5.
Samp daarentegen.
Ik denk dat het bij Catania weer eens een trainer gaat kosten, die spelen de laatste weken vreselijk slecht en zakken weer langzaam af in de stand. Dat deden ze vorig jaar ook 2e seizoenshelft, maar toen begonnen ze een stuk hoger en eindigden ze echt net boven de streep.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:52 schreef pfaf het volgende:
Reggina verloren, Empoli verloren, Catania verloren en Siena en Livorno gelijk tegen elkaar. Beter kan niet.
Als Internazionale en AS Roma de finale bereiken, komt er nog een play-off tussen Lazio en Catania voor een UEFA Cup-ticket, toch? Of gaat dan de eerstvolgende in de eindrangschikking naar de UEFA Cup?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Lazio doet het weer redelijk de laatste tijd. Hopen dat we Inter in de beker weten te vloeren.
En terecht, zege voor Atalanta was gewoon verdiend, had eigenlijk nog groter kunnen en moeten zijn.quote:
Weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik vermoed dat laatste. Indien dat niet zo is, ga je dan la Roma aanmoedigen?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Internazionale en AS Roma de finale bereiken, komt er nog een play-off tussen Lazio en Catania voor een UEFA Cup-ticket, toch? Of gaat dan de eerstvolgende in de eindrangschikking naar de UEFA Cup?
Nou, m'n gedachten kloppen, want inmiddels vers van de pers het nieuws dat Walter Zenga de nieuwe trainer bij Catania is en zal moeten proberen de Sicilianen te redden van de Serie B.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Catania weer eens een trainer gaat kosten, die spelen de laatste weken vreselijk slecht en zakken weer langzaam af in de stand. Dat deden ze vorig jaar ook 2e seizoenshelft, maar toen begonnen ze een stuk hoger en eindigden ze echt net boven de streep.
(Volgende week is trouwens Catania - Napoli)
Ja, het valt zelfs in Praag op dat de Lazio-fans op 1 hand te tellen zijn, zelfs tijdens een Lazio-Roma in de overvolle sportbar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef DIGGER het volgende:
Hoe dan ook, Lazio & Uitverkocht zijn 2 woorden die niet zo goed samen gaan.
Manchester had interesse was het niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een heerlijke goal van Vucinic zegSchiet met z'n chocoladebeen vanaf ongeveer 20/25 meter de bal over keeper heen.
Zware bevalling idd, de druk op Inter blijft. Heerlijke treffer van Vucinic trouwens.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Roma stond bij rust 2-0 voor tegen Genoa, liet ze nog terugkomen tot 2-2. Uiteindelijk toch 3-2 voor Roma.
als PI en een heleboel '
En dan vergeet je nog de degradatiestrijd met o.a. Empoli - Parma en Livorno - Cagliari rechtsreeks tegenover elkaar en Reggina, dat moet winnen voor lijfsbehoud thuis tegen Samp dat hoopt op P4.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef Afunados het volgende:
Voor het eerst in mijn leven hoop ik zwaar op overwinning Juve vanavond![]()
Trouwens veel leuke (en belangrijke) wedstrijden dit weekend, met Palermo-Catania, Juve-Milan, Udinese-Roma en Inter-Fiorentina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |