De hoofdletter i is ook verraderlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn Engelse/Schotse commentator heeft het over La quinta die erin gaat komen!!!!
Bonera veranderde de bal nog ietsjes van richting waardoor die bovenop Stendardo's bolletje kwam.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:52 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe mis je die?! Voor open doel een snoekduik onder de bal door.
Had de 3-2 voor Juventus moeten zijn
Ah ik zag niet dat hij geraakt werd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bonera veranderde de bal nog ietsjes van richting waardoor die bovenop Stendardo's bolletje kwam.
Met 3 verdedigers spelen is natuurlijk behoorlijk lastig tegen Juve.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
Meteen Inzaghi eraf voor Cafu. Spelen voor het gelijkspel?
hij staat ook bekend om zijn goede linksbenige schot natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ah, deze keer weet m'n commentator me te melden dat Cafu vorig jaar nog bij Real Madrid speelde.
Het verbaast hem ook dat Laquinta er nog niet instaatquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij staat ook bekend om zijn goede linksbenige schot natuurlijk
Nee hij zegt echt duidelijk Laquintaquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
spreekt hij dat niet gewoon fout uit? JAKIENTA moet het dus zijn qua uitspraak..dat zou nog wel kunnen klinken als lakienta met een beetje gemompel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |