Ik vind (mijn mening dus, niet per se de waarheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Beetje kort door de bocht hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Kenji nooit zo leuk gevonden.
Hij komt op mij idd over als zo'n heel naar, verwend jongetje.
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Ja, dat vind ik ook altijd zo tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenTegen oma Carmen 'Mijn zus zit op de weeceeeheeee'. Nooit noemen ze elkaars naam eigenlijk, valt me op
"Mijn broer is moe!" (lees: Kenji wil niet naar schoolquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo tof!
"Mijn broer heeft mij pijn gedaan"!
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oke, sorry, moest het even kwijtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef Saphia het volgende:
Greys je moet ook even naar die smillie ernaast kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |