Giel is daar nogal fan van volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
VOLBEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd meequote:
Goffedomme Roelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[cimg=,80]xxx[/cimg]
Vroegah brandde ik ook wel eens cd'tjes voor mijn moeder. Maar dan meer met allerlei rustige muziek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd mee
O god! Vond je dat mooi?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Creed - With arms wide open![]()
Cool, hoor je te weinig
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis wordt meteen onderuit gehaald door dit jammerende gedrocht![]()
.
Het had er nooit op moeten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnen.
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.
Volgens mij hebben ze toen een pallet fietspompen binnen gekregen per post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |