Ja, hoi Hara, wat is nu precies je bedoeling?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoi. Er staat alleen in de regels dat je DIEREN niet mag verhandelen. Ik bood mezelf GRATIS aan. Wel even bij de les blijven.

Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hoi Hara, wat is nu precies je bedoeling? [afbeelding]

Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was

Even Jip en Janneke danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Dat topic is gewoon bagger.
Humor is best welkom hoor maar dit slaat nergens op.
En ik weet ook dat jij dat best weet dus het leek me een goed idee om je gewoon even te vragen wat je bedoeling precies is hiermee.

.
.

Neuh, ik denk dat er wel weer genoeg aandacht is besteed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
*popcorn pakt*
 Ik ben het gezeik wel weer zat zo.
 Ik ben het gezeik wel weer zat zo.

ban me
 ban me 
 Laat me bannen
 Laat me bannen  

O, maar ik begrijp best dat je het verstandiger/veiliger vind om het hier verder blauw-blauw te laten hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:35 schreef senesta het volgende:
Ik wil hier eigenlijk liever niet verder ingaan op de hele situatie met Hara.

Ja, nog even daarover... is er nog een tijdslimiet waarbinnen je de verslagen wilt hebben? Want het is handiger om Baloe bij MM te douchen. En daar ben ik pas met baloe weer 28 april....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef senesta het volgende:
En de shampoo's zijn echt superleuk inderdaad
Ik ben nu bezig met alle winnaars mailen, en ik ben al zooo benieuwd naar de reactie's en verslagen

Ik overleg even met Litso maar ik denk dat het wel erg ver weg is naar 28 april.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nog even daarover... is er nog een tijdslimiet waarbinnen je de verslagen wilt hebben? Want het is handiger om Baloe bij MM te douchen. En daar ben ik pas met baloe weer 28 april....
Als dat een probleem is moet je het zeggen hoor! Dan doen we het hier thuis.

Dan douchen we hem gewoon hierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik overleg even met Litso maar ik denk dat het wel erg ver weg is naar 28 april.

Ja, er staat minimaal 3, hoeveel is max?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef senesta het volgende:
Whehe, daar willen we natuurlijk foto's van dan he?

.
.

Hoi sigmequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:46 schreef sigme het volgende:
Vraagje. Moestuinseizoen is weer begonnen. Mag ik een topic maken over de mijne of moeten posts over moestuin verplicht in het centrale moestuintopic?
Bvd.

quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:13 schreef senesta het volgende:
Open maar een topic hoor, er hoeft niets verplicht centraal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |