Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Max heeft nierfalen. We zijn nu op het punt beland waarop het einde in zicht is.
Nieren worden nooit beter, alleen maar slechter. In Amerika gebruiken ze straathonden voor transplantaties, maar hier hebben ze daar nooit van gehoord. Ik gun Max mijn nier. Wat, allebei zelfs. Ik zou voor hem sterven. Dan heb ik hem misschien niet bij mijn zijde, maar hij verdient het. Ik begrijp dat veel mensen dit niet begrijpen, maar ik wil jullie vragen desnoods zelf een topic te maken maar kom hier alsjeblieft niet vervelend doen.
Dit topic gaat over Max. En Max is toevallig mijn wereld. Ik cry je een river, en ik scheld je waarschijnlijk naar de tering, maar daar kan ik nu even niets aan doen.
Enfin. Max is serieus een geweldige hond. Onze vorige hond, Boy - Golden, was minder lief dan Max. Ik hemel Max dus echt niet op, ik ben goed in objectief en realistisch zijn.
Max is altijd blij. Maar een keer toen mijn moeder begon met slaapdiensten en laat thuis kwam gromde hij tot hij zag dat het moeders was. . Hij is dus, gelukkig, niet lief tegen inbrekers. Maar iedereen die hier over de vloer komt begroet hij hartelijk.
Max heeft altijd al eetproblemen gehad. Gingen we over op ander voer - diarree. Wij waren positief en dachten dat hij gewoon een gevoelig darmstelsel had. Nu denken we dat het aangeboren is.
Toen we er net achter kwamen dat Max dit heeft, werd hij ook nog aangevallen door een andere hond. Ik was met hem uit en die hond viel hem vanuit het niets aan. Die hond was met een meisje van 9 ofzo. . Het duurde een paar seconden maar het leek uren. Als ik het nu terug haal in gedachten zie ik het ook alleen in slow motion. Ik was in het winkelcentrum en rende met Max de C1000 in "TELEFOON! IK MOET EEN TELEFOON! Mijn hond bloedt dood! " De kassateven keken me dom aan en gingen verder met hun werk. Een klant kwam naar me toe "De praktijk is dichtbij, ik ga wel met je mee. "Ja maar" antwoorde ik "de baas dan? Die kan hier niet zo maar mee weg komen!" Vervolgens liep ik met het meisje mee en buiten zag ik het kind met de hond "Zij! Hen! Die hond was het! Adres! Ik moet een adres!!" Het meisje ging, thank god, naar hen en toen ik al bij de DA zat ( waar we ook nog best lang moesten wachten! ) kwam het meisje binnen "Ik heb de eigenaar gesproken ze wacht daar en daar" Daar kan ik nu niet heen Het meisje vertrok en even later kwam de baas naar ons .
Ik dacht dat zij oprecht bezig was. Maar zij vertelde dat haar hond ELKE reu aanvalt. Enfin, ze zou de hond laten castreren. Ik ben er nu achter gekomen dat ze dat niet eens gedaan heeft dus via buurtlink heb ik laten weten dat ze op moeten passen voor * beschrijvng met hond beschrijving* !!!!!!!!
Anyway, dit was de laatste keer spoelen en we wachten nu tot hij dood gaat. Ik heb bji dit schrijven mn ogen niet droog kunnen houden, en I don't care. De OP is lang, en I don't care.
Weet niet goed wat ik er op zeggen moet. Ontzettend veel sterkte. Heb ook altijd moeite om niet in tranen uit te barsten bij het lezen van zulke verhalen. Erg mooie foto's ook.
Op zaterdag 23 februari 2008 06:25 schreef LordArthas het volgende: Weet niet goed wat ik er op zeggen moet. Ontzettend veel sterkte. Heb ook altijd moeite om niet in tranen uit te barsten bij het lezen van zulke verhalen. Erg mooie foto's ook.
Sterkte poepie ik ga het hele verhaal nu niet lezen omdat ik dan waarschijnlijk weer moet huilen ofzo... Ik hoop toch dat jij verlopig nog geen afscheid hoeft te nemen van je beestje
Goddomme, bedankt voor dit deprimerende stukje text. Ik krijg er ook natte ogen van. Vooral na het zien van die supermooie foto's. Ik moet er nog niet aan denken dat ons hondje weg zou gaan...
Ik wens je héél veel sterkte in deze tijd en probeer nog zoveel mogelijk van hem te genieten!!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels Iedereen z'n plaats aan tafel Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Lieve K., heeeeeeel veel sterkte! Sinds ik zelf een hondje heb begrijp ik veel beter hoe je je voelt en het is gewoon echt KUT. Sterkte en huil als je moet huilen en lach als je moet lachen.
Oh Hara, ik kan er zo slecht tegen dit topic. Arme Max, arme jij. Maar die foto's, die zijn echt goud waard, wat zijn die mooi!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )
Hara, nogmaals sterkte met alles Ik hoop dat het niet verkeerd aankomt, maar ik hoop dat Max binnenkort gewoon vredig in zijn slaap gaat. Hoe hard je hem ook zal missen, dit is zelfs geen hondenleven meer, dit is gewoon voor jullie beiden een hel aan het worden.
Niet leuk, zielig, triest...en ik wens je heel veel sterkte toe.. Mijn kat heeft ook nierfalen maar doet het tot nu toe al 2 jaar redelijk goed...maar nierziektes zijn klote en het is altijd een kwestie van tijd voor het echt niet meer kan..
Die shoot deed ik net voordat we erachter kwamen, dus ik ben er echt ontzettend blij mee. Was een 25 jaar cadeau voor mijn ouders, maar ik wil het nu zelf houden
En het komt niet verkeerd over hoor, Litso. Ik heb dat zelf ook liefst, maar dan graag over 10 jaar ofzo .
En bedankt iedereen, het doet me echt deugd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.