Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar is het nu ook zo dat topics langer in de lijst blijven?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Komen jullie even het goede nieuws vieren dat een van de katten van Nokwanda - die helaas toch veel gelukkiger zal zijn als enigst-kindpoes - een liefdevol huisje heeft gevonden bij Morretje en Ravage?
Zie het SC topic.
Don't you just looooooooooove F&F SC op zulke dagen?
Misschien dat Morretje en Ravage een schouderklopje kunnen krijgen?
Ah, ja inderdaad. Dat was ook wel het plan, ik zal 'm als ik thuis ben even netjes aanpassenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
Kan dit linkje niet beter in de OP nu Het nuttige linkjes topic
In plaats van de FAQ voor/van verloren en gevonden huisdieren.
Tof!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:31 schreef senesta het volgende:
En de filters geplaatst!
Je hoeft de filters toch niet te gebruiken?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het jammer dat flora en fauna uit elkaar gehaald zijn, ik overzie nu niet meer in 1 oogopslag het hele forumonderdeel...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, ja inderdaad. Dat was ook wel het plan, ik zal 'm als ik thuis ben even netjes aanpassen
Dat bedoelde ik. Er is gewoon zo weinig flora dat het niet opvaltquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:20 schreef senesta het volgende:
Ik had deze nog helemaal niet in mijn AT lijst![]()
Je hoeft idd helemaal de filters niet te gebruiken, bluezz, ik gebruik ze ook niet![]()
Als je vanuit de index naar F&F gaat zie je gewoon alles, je heb alleen bovenin de mogelijkheid om het te splitsen
Bagger is baggerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoi. Er staat alleen in de regels dat je DIEREN niet mag verhandelen. Ik bood mezelf GRATIS aan. Wel even bij de les blijven.
Ja, hoi Hara, wat is nu precies je bedoeling?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoi. Er staat alleen in de regels dat je DIEREN niet mag verhandelen. Ik bood mezelf GRATIS aan. Wel even bij de les blijven.
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hoi Hara, wat is nu precies je bedoeling? [afbeelding]
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was
Even Jip en Janneke danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Dat topic is gewoon bagger.
Humor is best welkom hoor maar dit slaat nergens op.
En ik weet ook dat jij dat best weet dus het leek me een goed idee om je gewoon even te vragen wat je bedoeling precies is hiermee.
Neuh, ik denk dat er wel weer genoeg aandacht is besteed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
*popcorn pakt*
O, maar ik begrijp best dat je het verstandiger/veiliger vind om het hier verder blauw-blauw te laten hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:35 schreef senesta het volgende:
Ik wil hier eigenlijk liever niet verder ingaan op de hele situatie met Hara.
Ja, nog even daarover... is er nog een tijdslimiet waarbinnen je de verslagen wilt hebben? Want het is handiger om Baloe bij MM te douchen. En daar ben ik pas met baloe weer 28 april....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef senesta het volgende:
En de shampoo's zijn echt superleuk inderdaad![]()
Ik ben nu bezig met alle winnaars mailen, en ik ben al zooo benieuwd naar de reactie's en verslagen
Ik overleg even met Litso maar ik denk dat het wel erg ver weg is naar 28 april.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nog even daarover... is er nog een tijdslimiet waarbinnen je de verslagen wilt hebben? Want het is handiger om Baloe bij MM te douchen. En daar ben ik pas met baloe weer 28 april....
Als dat een probleem is moet je het zeggen hoor! Dan doen we het hier thuis.
Dan douchen we hem gewoon hierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik overleg even met Litso maar ik denk dat het wel erg ver weg is naar 28 april.
Ja, er staat minimaal 3, hoeveel is max?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:50 schreef senesta het volgende:
Whehe, daar willen we natuurlijk foto's van dan he?
Hoi sigmequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:46 schreef sigme het volgende:
Vraagje. Moestuinseizoen is weer begonnen. Mag ik een topic maken over de mijne of moeten posts over moestuin verplicht in het centrale moestuintopic?
Bvd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:13 schreef senesta het volgende:
Open maar een topic hoor, er hoeft niets verplicht centraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |