En niet te vergeten dat ze ook nog samen kinderen hebben.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:12 schreef MrDice het volgende:
Vriend verkracht haar, slaat haar, controleert haar... TS is goed geworden in het ontwijken van de klappen waardoor het wellicht minder erg is maar wel des te tragischer. Daarnaast heeft ze een afspraak met hulpverlening waaruit hopelijk iets goeds komt. Daarnaast is er de discussie of TS de waarheid spreekt of een leugenachtige aandachtshoer is.
Samenvatting in een notendop + tvp.
Dat ook jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:08 schreef calabi_yau het volgende:
Ik zou dr eerder een blijf van m'n lijfhuis aanraden
Ik ga voor het laatste!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:12 schreef MrDice het volgende:
Daarnaast is er de discussie of TS de waarheid spreekt of een leugenachtige aandachtshoer is.
Ik was het eigenlijk niet van plan...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja tief jij anders ff met je kuttopic. Tis veel handiger als het lijdend voorwerp em opent, want dan zijn haar twijfelachtige posts tenminste blauw.
Ik ben niet zo'n held met computers, maar hij weet er echt helemaal niks van, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo wilde hij dat niet en hoezo heeft hij daarover mede beslissingsrecht?
En komt hij niet achter je kloon? Het lijkt me dan ook wel een typetje dat je gangen nagaat
Lijkt me niet, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:58 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ga voor het laatste!
En mocht het echt waar zijn: meid, pak een mes en steek hem overhoop! Familiedrama's zijn tegenwoordig een nieuwe trend in Nederland dus wees modern en blijf niet achter!
Hij weet het niet idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:51 schreef avotar het volgende:
En wat vindt hij van je afspraak met maatschappelijk werk eigenlijk?
Of hou je dit voor hem verborgen?
En die 900 posts hiervoor van mensen die zeggen dat je niet overdrijft, maar dat je het onderschat leg je dus maar weer gewoon naast je neer, om weer volledig opnieuw te kunnen beginnen met twijfelen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:23 schreef Rondje het volgende:
Ook omdat ik eigenlijk zelf ook het gevoel heb dat ik overdrijf.
Als ji jdit topic nou terug leest, vind je dan ook niet dat het tijd wordt dat je jezelf red?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:23 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij weet het niet idd.
Hij heeft me een half jaar geleden voor het laatst geslagen, van die dingen die hij doet als hij gedronken heeft, weet hij niks, het kan hem niet schelen óf hij vindt het niet zo'n probleem.
Ik ben bang dat hij zal zeggen dat ik me aanstel, of dat ik helemaal geen reden heb om te gaan, dat ik niet zo emotioneel moet doen, dat het mijn eigen schuld is... Misschien dat ik iets zeg als ik geweest ben, want ik wil het eigenlijk niet voor hem verzwijgen, daar voel ik me schuldig over. Ook omdat ik eigenlijk zelf ook het gevoel heb dat ik overdrijf.
Als dat zo is, gaat ze het zeker niet toegeven. Ook ik heb twijfels bij haar verhaal, maar geef haar vooralsnog het voordeel van de twijfel. Ook jij blijft in herhaling vallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
En die 900 posts hiervoor van mensen die zeggen dat je niet overdrijft, maar dat je het onderschat leg je dus maar weer gewoon naast je neer, om weer volledig opnieuw te kunnen beginnen met twijfelen?
Dat bedoelen de 'critici' dus (She, Milagro, ik), je vindt het zooooooooo belangrijk om dit allemaal te lezen en vervolgens plaats je zo'n post, waarbij je gewoon weet dat iedereen weer gaat zeggen dat het allemaal zo erg is en dat je moet doorzetten, blablabla. Dan begint het riedeltje weer van vooraf aan en dus vraag ik me wederom af of je niet gewoon stiekem kickt op al die aandacht.
daar is TS mee bezig en dat gaat niet 1, 2, 3quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als ji jdit topic nou terug leest, vind je dan ook niet dat het tijd wordt dat je jezelf red?
Ik snap wel waar die gedachte van jullie vandaan komt, daar hoef je geen geleerde voor te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
En die 900 posts hiervoor van mensen die zeggen dat je niet overdrijft, maar dat je het onderschat leg je dus maar weer gewoon naast je neer, om weer volledig opnieuw te kunnen beginnen met twijfelen?
Dat bedoelen de 'critici' dus (She, Milagro, ik), je vindt het zooooooooo belangrijk om dit allemaal te lezen en vervolgens plaats je zo'n post, waarbij je gewoon weet dat iedereen weer gaat zeggen dat het allemaal zo erg is en dat je moet doorzetten, blablabla. Dan begint het riedeltje weer van vooraf aan en dus vraag ik me wederom af of je niet gewoon stiekem kickt op al die aandacht.
Ja dat is wel zo. Al is dit al 4 topics lang herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef Xennia het volgende:
Ook jij blijft in herhaling vallen.
Dit schoot serieus door mijn gedachten bij het inlezen voordat ik me er mee wilde gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef Xennia het volgende:
(Jewelsophie bijvoorbeeld, OMG misschien is ze het wel).
Conclusie: ts., bek houden tot je stappen hebt ondernomen. Dan terug komen voor update.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dit schoot serieus door mijn gedachten bij het inlezen voordat ik me er mee wilde gaan bemoeien.
* het.ismij sluit zich bij krea aan,.. en denkt dat de originele ts verder geen hobby''s heeft dan dit. verhaal instand houden, door op vreemde denkwijzen en bochten toch terug te komen op het "kijk-mij-is-"zielig"-zijn verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |