Vorige delen:quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen plezier... wat is het probleem dan?![]()
Je reactie is wel begrijpelijk, maar feit is dat er een kans bestaat dat dit hele verhaal wel echt is. Dat is voor veel mensen al genoeg om hier serieus op in te blijven gaan, daar is op zich niks mis mee.
Be my guestquote:Op maandag 3 maart 2008 18:25 schreef LostFormat het volgende:
Samenvatting?
Da's volgens mij bij iedere reeks een ongeschreven regelquote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef Rondje het volgende:
tvp.
Hij komt zo thuis.
(en sinds wanneer is dit een reeks waarbij de laatste poster een nieuwe moet openen?)
Het heeft enige overeenkomsten met een soap en in TV is dat gebruikelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef Rondje het volgende:
tvp.
Hij komt zo thuis.
(en sinds wanneer is dit een reeks waarbij de laatste poster een nieuwe moet openen?)
Ja tief jij anders ff met je kuttopic. Tis veel handiger als het lijdend voorwerp em opent, want dan zijn haar twijfelachtige posts tenminste blauw.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Da's volgens mij bij iedere reeks een ongeschreven regel
Dus nu zijn mijn posts blauw?? Nicequote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja tief jij anders ff met je kuttopic. Tis veel handiger als het lijdend voorwerp em opent, want dan zijn haar twijfelachtige posts tenminste blauw.
Zit jij eigenlijk gewoon thuis achter de computer?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef Rondje het volgende:
tvp.
Hij komt zo thuis.
Als hij niet thuis is wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk gewoon thuis achter de computer?
Wat blijf je me toch lekker volhoudend afzeikenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja tief jij anders ff met je kuttopic. Tis veel handiger als het lijdend voorwerp em opent, want dan zijn haar twijfelachtige posts tenminste blauw.
Hoezo wilde hij dat niet en hoezo heeft hij daarover mede beslissingsrecht?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Als hij niet thuis is wel.
Hij weet ook dat ik op fok zit onder mijn andere nick.
Dat was nog een heel gedoe, want dat wilde hij eerst niet, maar nu vindt hij het niet meer zo erg.
Staat keylogger.exe toevallig in je processen-lijst? Lolquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo wilde hij dat niet en hoezo heeft hij daarover mede beslissingsrecht?
En komt hij niet achter je kloon? Het lijkt me dan ook wel een typetje dat je gangen nagaat
OMG, wat zit jij onder de plak. Plak????? Hij bepaalt gewoon jouw leven.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat was nog een heel gedoe, want dat wilde hij eerst niet, maar nu vindt hij het niet meer zo erg.
Heb maar een klein stukje uit deel 1 gelezen Je wordt dus verkracht En je mag geen fok acountquote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Rondje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet of er nog behoefte aan was.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef Flatline____ het volgende:
Van calabi_yau dus. Die geen deel 4 aanmaakt...![]()
De normale procedure van een topic wat je niks vind, is gewoon niet openen?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |