Hier verder lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve voor degene die hij op handen zou moeten dragen. Hou in godsnaam eens op met hem te verdedigen.
Geweldig topic.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
goed topic
?? Je stiefvader is ook betrokken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:52 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.
Waarom denk je dat? Ik kan me niet voorstellen dat een stiefvader de vriend van zijn stiefdochter nog even geweldig vindt als hij weet dat deze o zo charmante vriend zijn stiefdochter stelselmatig verkracht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:52 schreef Rondje het volgende:
Ik denk dat dat weinig uit zou maken.
En emotioneel chanteert om er voor te zorgen dat ze bij hem blijftquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik kan me niet voorstellen dat een stiefvader de vriend van zijn stiefdochter nog even geweldig vindt als hij weet dat deze o zo charmante vriend zijn stiefdochter stelselmatig verkracht.
Ik weet zeker dat hij daar nog welkom zal zijn, simpel omdat dat altijd zo is geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft niets met empathie te maken, maar alles met goed, nee, met normáál fatsoen.
Jij staat natuurlijk wel dichter bij je stiefvader dan die eikel van een vriend van je en ik kan me dan ook niet voorstellen dat jouw vriend nog welkom is in het huis van je moeder en stiefvader als ze weten wat die gozer op z'n kerfstok heeft in de relatie.
En daar zal zelfs het feit dat hij jou stelselmatig verkracht niets aan veranderen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Rondje het volgende:
Ik weet zeker dat hij daar nog welkom zal zijn, simpel omdat dat altijd zo is geweest.
dat vind ik ook een vervelend idee.
wake up!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij daar nog welkom zal zijn, simpel omdat dat altijd zo is geweest.
En je moeder dan, zou die niet 100% achter je gaan staan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Rondje het volgende:
[..]
nee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar zal zelfs het feit dat hij jou stelselmatig verkracht niets aan veranderen?
Poeh. Dat verklaart ook wel weer e.e.a.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
nee.
Mijn stiefvader heeft me ooit zo hard op mijn gezicht geslagen dat mijn tand afbrak, dus die zal daar weinig om geven.
En mijn moeder is net zo erg als ik, zo niet erger.
Je hebt kinderen, zeg je? Wil je die hetzelfde voorbeeld meegeven?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
nee.
Mijn stiefvader heeft me ooit zo hard op mijn gezicht geslagen dat mijn tand afbrak, dus die zal daar weinig om geven.
En mijn moeder is net zo erg als ik, zo niet erger.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt kinderen, zeg je? Wil je die hetzelfde voorbeeld meegeven?
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt kinderen, zeg je? Wil je die hetzelfde voorbeeld meegeven?
ze leren ook van hun vader hoe ze met relaties om moeten gaan.... zonen of dochters?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze houden van hun vader en willen bij hem zijn.
Hij is leuker dan ik, ik ben ongeduldig, mopper vaak te snel(hij ook soms, maar minder erg dan ik), raak gewoon sneller gestresst en dan kan ik niet veel hebben.
Maar goed, dat komt meestal door hem.
Ze kunnen hem ook blijven zien, hij krijgt gewoon bezoekrecht uiteraard.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee.
Maar ze houden van hun vader en willen bij hem zijn.
Hij is leuker dan ik, ik ben ongeduldig, mopper vaak te snel(hij ook soms, maar minder erg dan ik), raak gewoon sneller gestresst en dan kan ik niet veel hebben.
Maar goed, dat komt meestal door hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |