quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.
De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.
Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.
Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.
En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Zo zie ik het ook. TS, heb je nog niet bij één van de confrontaties de volgende dag iets tegen je vriend gezegd in de trant van "als je dit nog eenmaal probeert, kun je je spullen pakken"? Of ben je voor een paar dagen vertrokken naar vrienden/ouders? Is dat geen manier om hem eens goed duidelijk te maken dat het je ernst is?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is niet de zelfbescherming tegen die ongewenste sex, je zou je moeten beschermen tegen dat je je ongelukkig & bang voelt. Dat van die sex is geen ramp, als je er niet onder zou lijden..
Het gaat erom dat hij niet luistert en mijn nee niet respecteert.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. TS, heb je nog niet bij één van de confrontaties de volgende dag iets tegen je vriend gezegd in de trant van "als je dit nog eenmaal probeert, kun je je spullen pakken"? Of ben je voor een paar dagen vertrokken naar vrienden/ouders? Is dat geen manier om hem eens goed duidelijk te maken dat het je ernst is?
Breek systematisch je poot zodat hij moet rijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij niet luistert en mijn nee niet respecteert.
Dat heb ik niet gezegd nee, ik zou het ook niet gedaan hebben.
Ik weet niet wat een goede manier is om het hem duidelijk te maken.
Ik moet het allemaal nog even op een rijtje zetten, nu is hij weg met de auto, dus drinkt hij niet![]()
Ik wil eigenlijk gewoon bij hem zijn en hem vasthouden en dat hij me troost en dat ik me veilig voel bij hem.
Tsja. Nou ja. Denk je dat je je ooit nog écht veilig kunt voelen bij iemand die je zo behandelt/behandeld heeft? Eigenlijk is dat natuurlijk een verkeerde vraag, want koren op jouw put-the-load-on-me-molentje. Ik begrijp geloof ik nog steeds niet dat je bereid bent jezelf compleet weg te cijferen en je lichaam op bepaalde momenten bereid bent weg te geven als werktuig om dat (droom?)beeld niet te verstoren...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog even op een rijtje zetten, nu is hij weg met de auto, dus drinkt hij niet![]()
Ik wil eigenlijk gewoon bij hem zijn en hem vasthouden en dat hij me troost en dat ik me veilig voel bij hem.
Op zulke momenten heb je natuurlijk juist je echte eigen lieve vriend nodig. Iemand die jij vertrouwt, iemand die jou vertrouwt, en donders serieus neemt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef Rondje het volgende:
Het gaat niet uit zichzelf wegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Uit de OP:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen
Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.
Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.
Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.
Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zulke momenten heb je natuurlijk juist je echte eigen lieve vriend nodig. Iemand die jij vertrouwt, iemand die jou vertrouwt, en donders serieus neemt.
Dat is het akelige met een partner waarbij dat niet meer geldt. En het is de reden waarom je iets zult moeten doen. Want je krijgt nooit je vertrouwen terug als je daarvoor geen reden hebt en wel gegronde reden voor angst.
Neem rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten, mocht hij echter weer zo'n actie doen dan is het misschien wel een goed idee om met jezelf af te spreken dat je dat absoluut niet meer pikt, hoe lastig dat ook is voor je, genoeg is toch genoeg?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Danke.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:50 schreef Emel het volgende:
TT aangepast
Me tooquote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
Haak ook weer even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |