abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:00:30 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56935617
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.

Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.

De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.

Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.

Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...

Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.

En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:00:57 #2
158899 GasTurbine
pi_56935633
TTvaut. excuus daarvoor.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:01:58 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56935673
sepor
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:10:42 #4
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56935984
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef sigme het volgende:

[..]

't Is niet de zelfbescherming tegen die ongewenste sex, je zou je moeten beschermen tegen dat je je ongelukkig & bang voelt. Dat van die sex is geen ramp, als je er niet onder zou lijden..
Zo zie ik het ook. TS, heb je nog niet bij één van de confrontaties de volgende dag iets tegen je vriend gezegd in de trant van "als je dit nog eenmaal probeert, kun je je spullen pakken"? Of ben je voor een paar dagen vertrokken naar vrienden/ouders? Is dat geen manier om hem eens goed duidelijk te maken dat het je ernst is?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:17:58 #5
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56936171
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. TS, heb je nog niet bij één van de confrontaties de volgende dag iets tegen je vriend gezegd in de trant van "als je dit nog eenmaal probeert, kun je je spullen pakken"? Of ben je voor een paar dagen vertrokken naar vrienden/ouders? Is dat geen manier om hem eens goed duidelijk te maken dat het je ernst is?
Het gaat erom dat hij niet luistert en mijn nee niet respecteert.

Dat heb ik niet gezegd nee, ik zou het ook niet gedaan hebben.
Ik weet niet wat een goede manier is om het hem duidelijk te maken.

Ik moet het allemaal nog even op een rijtje zetten, nu is hij weg met de auto, dus drinkt hij niet
Ik wil eigenlijk gewoon bij hem zijn en hem vasthouden en dat hij me troost en dat ik me veilig voel bij hem.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:22:38 #6
158899 GasTurbine
pi_56936281
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik moet het allemaal nog even op een rijtje zetten, nu is hij weg met de auto, dus drinkt hij niet
Ik wil eigenlijk gewoon bij hem zijn en hem vasthouden en dat hij me troost en dat ik me veilig voel bij hem.
Breek systematisch je poot zodat hij moet rijden.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:31:39 #7
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56936508
quote:

[..]

Tsja. Nou ja. Denk je dat je je ooit nog écht veilig kunt voelen bij iemand die je zo behandelt/behandeld heeft? Eigenlijk is dat natuurlijk een verkeerde vraag, want koren op jouw put-the-load-on-me-molentje. Ik begrijp geloof ik nog steeds niet dat je bereid bent jezelf compleet weg te cijferen en je lichaam op bepaalde momenten bereid bent weg te geven als werktuig om dat (droom?)beeld niet te verstoren...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_56936790
quote:

Op zulke momenten heb je natuurlijk juist je echte eigen lieve vriend nodig. Iemand die jij vertrouwt, iemand die jou vertrouwt, en donders serieus neemt.

Dat is het akelige met een partner waarbij dat niet meer geldt. En het is de reden waarom je iets zult moeten doen. Want je krijgt nooit je vertrouwen terug als je daarvoor geen reden hebt en wel gegronde reden voor angst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:43:13 #9
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56936806
Ik wil wel weten hoe dit verder gaat.
  zondag 24 februari 2008 @ 00:56:26 #10
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56939871
Ik heb alleen de OP gelezen.

TS: been there, done that... Maak het uit! Echt, het is even kut (of een langere tijd), maar daarna voel je je zoveel beter. Je bent zoiets niet waard.

Echt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 24 februari 2008 @ 01:10:30 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56940074
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Uit de OP:

Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen

Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.

Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.

Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.

Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Het gaat niet uit zichzelf weg
Je moet er zelf wat aan doen. Uitmaken, want respect heeft hij niet voor je, hoe lief hij nuchter ook is.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_56941759
TT aangepast
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_56941779
tvpeeeeeee
  zondag 24 februari 2008 @ 11:12:04 #14
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_56942488
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Op zulke momenten heb je natuurlijk juist je echte eigen lieve vriend nodig. Iemand die jij vertrouwt, iemand die jou vertrouwt, en donders serieus neemt.

Dat is het akelige met een partner waarbij dat niet meer geldt. En het is de reden waarom je iets zult moeten doen. Want je krijgt nooit je vertrouwen terug als je daarvoor geen reden hebt en wel gegronde reden voor angst.
Dat dus.

Rondje, als je maar onthoudt dat je wel reden hebt om kwaad te zijn. 'Hem niet willen kwetsen' is een nonreden, aangezien het een REactie is op zijn kwetsen!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 24 februari 2008 @ 12:18:54 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56943503
Precies. Ik heb het ook een keer uitgemaakt met mijn vriend omdat hij teveel over mijn grenzen ging en ik teveel moest inleveren (emotioneel, niet zoals deze situatie). Het was zooooo moeilijk om het uit te maken, om die stap te nemen, maar het gaf me achteraf zoveel kracht! Ik voelde me zo sterk, onafhankelijk. Dat is zo'n goed gevoel. Uiteindelijk dan he.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 24 februari 2008 @ 12:50:16 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56944119
quote:

[..]

Neem rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten, mocht hij echter weer zo'n actie doen dan is het misschien wel een goed idee om met jezelf af te spreken dat je dat absoluut niet meer pikt, hoe lastig dat ook is voor je, genoeg is toch genoeg?
be nice or go away
  zondag 24 februari 2008 @ 13:00:43 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56944336
Haak ook weer even aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56944800
Terugvindpostje.
Ik ben nieuwsgierig of TS nu gaat kiezen voor wat het beste is voor zichzelf, of voor het liefdevolle slachtofferschap. Ik denk eerlijk gezegd niet dat TS de verstandige keuze gaat maken, ze kan vast niet zonder de troost en veiligheid die hij bied, zoals ze in haar laatste post schreef.

Oh, en TS: lees nou niet dat ik denk dat het makkelijk is. Dit is zo'n punt op je leven dat je een verdomd moeilijke stap moet maken om je eigen leven weer op een goede koers te zetten. Helaas geven je woorden wel duidelijk weer dat je een gigantisch dilemma hebt, maar ook dat je waarschijnlijk niet in staat bent de verstandige keuze te maken. Mijn medelijden heb je.

Bedenk dat de volgende verkrachting door je vriend in ieder geval je eigen keuze is. Je vriend heeft al diverse malen laten zien waartoe hij in staat is, de eerstvolgende keer dat hij gaat drinken met zijn vrienden en jij op hem wacht thuis - heb jij hem feitelijk uitgenodigd om je nogmaals te laten verkrachten. De eerste keer kon je het wellicht een incident noemen, maar nu het enkele keren is gebeurd gaat die vlieger niet meer op. Het is inmiddels een gewoonte om jou onder bepaalde omstandigheden te misbruiken.

Ach, zo kent elke relaties zijn eigen gewoontes hoor.... gelukkig houdt ie van je!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56945970
Als TS slim is dan kiest ze voor zichzelf. Hij ziet blijkbaar niet wat hij aanricht. Kies voor jezelf voordat het te laat is.
Haters gonna hate.
pi_56946163
Je vriend is een scumbag. Maak het uit en ga naar de politie/zijn moeder/zijn vrienden/zijn baas om alles te vertellen. Je hebt nu de macht om zijn leven serieus op te fokken. Zelfs als hij niet veroordeeld wordt heeft zijn reputatie een flinke klap opgelopen. Wie weet, misschien kan je alles opnemen en hem achter tralies krijgen, inclusief een strafblad dat hem de rest van zijn leven geen goede baan meer opleverd.

En ja, hij is wel een lul en geeft niets om je anders zou hij je nooit pijn doen.
  zondag 24 februari 2008 @ 14:14:38 #21
158899 GasTurbine
pi_56946313
quote:
Op zondag 24 februari 2008 09:50 schreef Emel het volgende:
TT aangepast
Danke.
  zondag 24 februari 2008 @ 14:23:44 #22
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56946608
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
Haak ook weer even aan.
Me too
Gone.... :')
pi_56947503
Als je hem dan een flinke ontnuchterende trap verkoopt, zou die zich het dan ook niet herinneren, denk je?
Nu is elk persoon anders natuurlijk maar het is mij één overkomen met een ex en toen heb ik hem een lel verkocht. Was ook gelijk de laatste keer. Slaan en schoppen is natuurlijk nooit de oplossing maar in dit geval kan het best een effectief hulpmiddel zijn. Bij mij was het gewoon een verdedigingsmechanisme. Ik wilde niet, hij met z'n zatte kop wel, paniek en toen bats. En of hij zich dat voorval nog wel kon herinneren de volgende dag.

Je wil graag horen dat het overgaat en dat gaat het waarschijnlijk ook wel maar dan moet je wel iets doen want zolang jij het toelaat, geef jij hem vrijspel om het te blijven doen. Doe iets!
Go hard or go home
pi_56947998
Ik zou nu zelf ook denken dat ik gewoon mijn voet in zijn gezicht zal planten (het liefst met hoge hakken), maar TS heeft al aangegeven dat zij niet zo iemand is. En daarbij snap ik TS ook wel; het is moeilijk om iemand pijn te doen als je echt van iemand houdt.

Daarbij weet je dus ook niet hoe haar dronken vriend zal reageren als hij geslagen wordt. Er was al gezegd dat iemand dan behoorlijk agressief kan reageren. (Niet dat ik wil zeggen dat hij nu zo lief is in dronken toestand.)
  zondag 24 februari 2008 @ 15:53:20 #25
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56948738
Imho is geweld ook een onverstandige reactie, aangezien je niet weet hoe het kan escaleren. De verstandigste oplossing imo is om hem te verlaten. Zo zorg je ervoor dat het niet weer gebeurd. Tevens weet hij dan ook hoe meneens het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')