abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:39:38 #101
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57159259
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:47 schreef housewous het volgende:

[..]

Whoehaha,

Je blijft maar antwoorden. Als iemand anders over 1 pagina dezelfde vraag stelt dan geef je gewoon weer antwoord. Ik roep jouw verhaal uit tot een hoax
Ik kan ook gaan lopen zeggen dat ik dat al tien keer gezegd heb als je wilt, ik word er eerlijk gezegd ook een beetje moe van.
Maar of mijn blijvende antwoorden nou een reden zijn om mijn verhaal in twijfel te trekken, weet ik ook niet.Het is op zijn minst een vage reden.

Maar goed, als jij er blij van wordt...
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:41:45 #102
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57159340
Ik zal eens kijken of ik oprah kan zien vanavond (normaal vins ik dat niks trouwens )
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:50:23 #103
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57159597
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:53 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Figuurlijk gezien niet nee...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:44:41 #104
82136 Xennia
gekroond
pi_57163507
Ik zit Oprah te kijken, misschien eens aan je vent laten zien. Als dat niet confronterend is
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:06:36 #105
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57163919
Waarom blijven vrouwen toch altijd bij zulk soort hufters? Snap er geen ruk van... (van vrouwen overigens ook niet, daar niet van)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:10:07 #106
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57166400
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Xennia het volgende:
Ik zit Oprah te kijken, misschien eens aan je vent laten zien. Als dat niet confronterend is
Ik heb het niet meer gezien.
Hij ziet zichzelf niet als een man die dat soort dingen doet, hij zegt altijd dat ik zoveel geluk heb dat ik hem heb.

Als hij iets doet wat niet door de beugel kan, ligt het aan mij en niet aan hem.. Hij doet die dingen omdat ik dat nodig heb, een man die me hard aanpakt.

ook geen andere vorm
pi_57166627
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:10 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij ziet zichzelf niet als een man die dat soort dingen doet, hij zegt altijd dat ik zoveel geluk heb dat ik hem heb.

Als hij iets doet wat niet door de beugel kan, ligt het aan mij en niet aan hem.. Hij doet die dingen omdat ik dat nodig heb, een man die me hard aanpakt.

Gods gift to women?

Kom op zeg, hij mag van geluk spreken dat je blijft.

Het 2e stukje is ook mooi verzonnen, zo schuift hij mooi de verantwoordelijkheid op jou af en hij komt er nog weg mee ook. Geen enkele vrouw verdient het om als stront behandelt te worden tenzij ze dit graag wilt (en dus blijft).
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:13:01 #108
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57169380
Tering he, dat topic loopt nog steeds ?
There is no rehab for stupidity.
pi_57169617
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 08:10 schreef Rondje het volgende:

[..]

o dear lord.
Jij bent echt so stom.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:34:56 #110
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57169925
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef het.ismij het volgende:

[..]

o dear lord.
Jij bent echt so stom.
Ik denk dat jij stom bent

Aangezien je niet eens snapt dat dat niet is wat ik denk, maar wat hij denkt.
ook geen andere vorm
pi_57169963
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij stom bent
* het.ismij weet zeker dat jij beter niet kan denken.
Ga bij die dude weg!! doe is voor jezelf opkomen!!!!!
* het.ismij heeft het vage gevoel dat dit een gebed zonder eind is
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:49:10 #112
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57170297
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:36 schreef het.ismij het volgende:

[..]

* het.ismij weet zeker dat jij beter niet kan denken.
Ga bij die dude weg!! doe is voor jezelf opkomen!!!!!
* het.ismij heeft het vage gevoel dat dit een gebed zonder eind is
Dat heb je dan verkeerd, ik heb volgende week dat gesprek en als hij niet iets wil veranderen omdat hij of niet ziet dat er iets verkeerd is, of omdat hij denkt dat dat niet lukt, wee ik het, ben ik weg.
Dat zal ik best wel moeilijk vinden (en dan wil ik elke avond bezoek ) maar dat doe ik wel. Ik heb geen zin meer om net te doen of er niks aan de hand is.

Ik vind het gewoon heel eng allemaal...
ook geen andere vorm
pi_57170564
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat heb je dan verkeerd, ik heb volgende week dat gesprek en als hij niet iets wil veranderen omdat hij of niet ziet dat er iets verkeerd is, of omdat hij denkt dat dat niet lukt, wee ik het, ben ik weg.
Dat zal ik best wel moeilijk vinden (en dan wil ik elke avond bezoek ) maar dat doe ik wel. Ik heb geen zin meer om net te doen of er niks aan de hand is.

Ik vind het gewoon heel eng allemaal...
oke (ik kan best positief doen )
Iets eng vinden is niet erg, als je maar ervoor zorgt niet terug te vallen in je oude patroon.
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:00:22 #114
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57170622
Klinkt alsof je een hartstikke leuke vriend hebt, als ik jou was zou ik voor altijd bij 'm blijven !
Jullie verdienen elkaar !
zzz
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:02:34 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57170672
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
Klinkt alsof je een hartstikke leuke vriend hebt, als ik jou was zou ik voor altijd bij 'm blijven !
Jullie verdienen elkaar !
Alleen Kreator komt hiermee weg, je bent niet origineel .
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:07:43 #116
151515 verita
Happy days
pi_57170763
Vier topics lang heb ik mijn mond gehouden. Met kromme tenen.

Lief Rondje, het gaat net zo ver, als je zelf toestaat.
Als jij vind dat het prima is om zo behandeld te worden, als je je zelf ook zo waardeloos vind als hij je vind en daar genoegen meeneemt voor de rest van je leven, best! Maar je vind het zelf niet zo best, want anders maakte je hier geen topics en had je volgende week geen afspraak. Good for you!

Weet je wat moeilijker is dan weggaan? Blijven. Blijven en niet weten wanneer het nu weer fout gaat.
Pak je kinderen op, veeg jezelf van de vloer en loop niet, maar ren weg. Bedenk dat je grootste verworvenheid in jezelf zit: je zelfrespect. Je vrijheid om te denken. Het recht om zelf ook gelukkig te zijn, in plaats van deze meneer alleen. Dat kan hij je niet afpakken, wat ie ook doet. Let op hé, hij zal nooit inzien dat hij het fout doet, dus proberen hem dat met stille hintjes te laten zien, heeft geen nut. Ook al zou hij het zien, dan nog zal ie niks met die informatie doen, want hij is de man die het voor het zeggen heeft. Toch?

Of toch niet meer?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:27:11 #117
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57171231
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:58 schreef het.ismij het volgende:

[..]

oke (ik kan best positief doen )
Iets eng vinden is niet erg, als je maar ervoor zorgt niet terug te vallen in je oude patroon.
Nou ja, daar ben ik dus wel ook bang voor.
We zijn wel vaker uit elkaar geweest en dan stond hij voor de deur omdat hij bij me wilde zijn en dan was hij lief en kon ik hem vertellen wat me dwars zat en dan luisterde hij en dan hadden we sex en dan was het weer goed. Een paar weken/maanden en dan ging het weer fout.
Ik zal wel echt zeker van mijn zaak moeten zijn en dat is moeilijk. Want ik houd van hem, of ik DENK in elk geval van hem te houden en dan is het moeilijk iemand de deur te wijzen die zegt dat hij zoveel van je houdt en zo'n spijt heeft en dat hij je zo mist en graag bij je wil zijn...
Ik heb wel steun nodig van mensen om me heen, alleen vertrouw ik dus bijna niemand, ik heb een vriendin en een groepje vrienden die ik hierin wel vertrouw, alleen weet alleen die vriendin het(ik heb haar dit laten lezen) en een jongen uit dat groepje en verder niemand, ik ga het ook niet vertellen, misschien als ik besluit dat ik weg moet, omdat ik hulp nodig heb, maar nu niet. Mijn opa en oma wil ik hier niet mee lastig vallen(die zijn oud), mijn tante zou me steunen, mijn vader woont heel ver weg en op mijn moeder hoef ik niet te rekenen denk ik.

Maar misschien wil hij wel hulp zoeken en leren met zijn agressie om te gaan...
ook geen andere vorm
pi_57171405
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

Maar hij zegt dat hij het doet omdat jij het "nodig hebt". Denk dat als hij ziet dat je het meent hij zal zeggen ik hou van je en ik zal alles doen om het goed te maken. Tegen de tijd dat je ziet dat het weer gemanipuleer is ben je al weer een paar maanden en klappen verder.

Uit elkaar gaan en dan moet hij zich maar van een afstand bewijzen en je op die manier terug winnen. Laat hem eerst aan zichzelf werken en jij weer jezelf worden.
pi_57171428
quote:

[..]

Nou ja, daar ben ik dus wel ook bang voor.
We zijn wel vaker uit elkaar geweest en dan stond hij voor de deur omdat hij bij me wilde zijn en dan was hij lief en kon ik hem vertellen wat me dwars zat en dan luisterde hij en dan hadden we sex en dan was het weer goed. Een paar weken/maanden en dan ging het weer fout.
Ik zal wel echt zeker van mijn zaak moeten zijn en dat is moeilijk. Want ik houd van hem, of ik DENK in elk geval van hem te houden en dan is het moeilijk iemand de deur te wijzen die zegt dat hij zoveel van je houdt en zo'n spijt heeft en dat hij je zo mist en graag bij je wil zijn...
Ik heb wel steun nodig van mensen om me heen, alleen vertrouw ik dus bijna niemand, ik heb een vriendin en een groepje vrienden die ik hierin wel vertrouw, alleen weet alleen die vriendin het(ik heb haar dit laten lezen) en een jongen uit dat groepje en verder niemand, ik ga het ook niet vertellen, misschien als ik besluit dat ik weg moet, omdat ik hulp nodig heb, maar nu niet. Mijn opa en oma wil ik hier niet mee lastig vallen(die zijn oud), mijn tante zou me steunen, mijn vader woont heel ver weg en op mijn moeder hoef ik niet te rekenen denk ik.
Zoals je zelf al zegt, het is niet makkelijk om weg te gaan,..maar imo (en met mij nog mer) toch een beter keus op dit moment.
En niemand zal ookbeweren dat het makkelijk is, maar je bent het jezelf eigenlijk min of meer verplicht! Zo kan het niet langer.
quote:
Dan nog, eerst weg gaan, en niet meteen bij de eerste ontmoeting erna weer terug!! sterk blijven, totdat hij zichzelf heeft bewezen!! (niet na 2 weken) maar langere tijd.

[..]

...
Ha, weer een nieuwe ingang gevonden in het hopen dat hij van de ene op de andere dag een ander mens wordt? Dat hij geen probleem bij zichzelf ziet en dus geen hulp hoeft heeft ie je al toch duidelijk verteld?

Hoezo misschien... ??
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:42:23 #121
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57171568
Als hij maar inziet dat het gewoon fout is en dat HIJ degene is die fout is en niet ik, zal het wel kunnen helpen, anders niet.

Als ik wegga en hij wil eraan werken, is het anders, dan wonen we niet samen, heeft hij niet zoveel tijd om zich aan me te ergeren en is het misschien gemakkelijker om zich in te houden.
Als we samen blijven wonen, is die afstand veel kleiner en als er DAN niks gebeurt, is de kans denk ik groter dat het zo blijft dan wanneer ik wegga. Maar dat vind ik moeilijk in te schatten, daarom wacht ik met iets zeggen tot mijn afspraak, daar hebben ze meer ervaring met dit soort dingen.

Maar ik denk niet dat hij iets zal willen doen...
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:47:58 #122
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57171676
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef Rondje het volgende:
Als hij maar inziet dat het gewoon fout is en dat HIJ degene is die fout is en niet ik, zal het wel kunnen helpen, anders niet.

Als ik wegga en hij wil eraan werken, is het anders, dan wonen we niet samen, heeft hij niet zoveel tijd om zich aan me te ergeren en is het misschien gemakkelijker om zich in te houden.
Als we samen blijven wonen, is die afstand veel kleiner en als er DAN niks gebeurt, is de kans denk ik groter dat het zo blijft dan wanneer ik wegga. Maar dat vind ik moeilijk in te schatten, daarom wacht ik met iets zeggen tot mijn afspraak, daar hebben ze meer ervaring met dit soort dingen.

Maar als jij zo stellig tegen hem bent..... en hij zegt... "Je hebt gelijk schatje, ik zit helemaal fout, we gaan er aan werken" ... het gaat een maandje goed.. misschien twee..
Maar dan gaat ie weer eens stappen... en hij komt thuis met een paal.. dronken.. dus hij weet neit wat hij doet... kruipt tegen je aan in bed...

Wat dan.. begint je hele twijfel proces dan niet weer van voren af aan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:58:13 #123
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57171874
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:47 schreef avotar het volgende:

[..]

Maar als jij zo stellig tegen hem bent..... en hij zegt... "Je hebt gelijk schatje, ik zit helemaal fout, we gaan er aan werken" ... het gaat een maandje goed.. misschien twee..
Maar dan gaat ie weer eens stappen... en hij komt thuis met een paal.. dronken.. dus hij weet neit wat hij doet... kruipt tegen je aan in bed...

Wat dan.. begint je hele twijfel proces dan niet weer van voren af aan?
Dat weet ik niet.

Ik hoop het niet, ik hoop dan sterk genoeg in mijn schoenen te staan om gelijk te vertrekken..
ook geen andere vorm
pi_57171993
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:58 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

Ik hoop het niet, ik hoop dan sterk genoeg in mijn schoenen te staan om gelijk te vertrekken..
eerst vertrekken, daarna verder kijken.

Als je er blijft is er geen enkele reden om te veranderen. Daarom is hij nu zoals hij is. Tot nu toe zijn er geen enkele consequenties geweest voor zijn gedrag. Laat em maar die privileges terug winnen. Als je em straks uberhaupt nog wil hebben.

Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar wil niet zeggen dat er niet iets drastisch moet veranderen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:18:24 #126
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57172283
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:10 schreef n0a het volgende:

[..]

Als je er blijft is er geen enkele reden om te veranderen. Daarom is hij nu zoals hij is. Tot nu toe zijn er geen enkele consequenties geweest voor zijn gedrag. Laat em maar die privileges terug winnen. Als je em straks uberhaupt nog wil hebben.

Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar wil niet zeggen dat er niet iets drastisch moet veranderen.
Er zijn alleen tijdelijke consequenties geweest idd

En ik zal eerst een plekje moeten hebben, want zolang ik me geen zorgen maak over mijn gezondheid, ga ik echt niet met de kindjes "vluchten", ik heb wel de tip gekregen om spullen klaar te leggen voor als het fout gaat en dat heb ik ook gedaan.

En zoals ik al zei, ik wacht dat gesprek af, die mensen hebben ervaring met dit soort situaties.
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:42:51 #127
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57172857
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:18 schreef Rondje het volgende:

[..]

Er zijn alleen tijdelijke consequenties geweest idd

En ik zal eerst een plekje moeten hebben, want zolang ik me geen zorgen maak over mijn gezondheid, ga ik echt niet met de kindjes "vluchten", ik heb wel de tip gekregen om spullen klaar te leggen voor als het fout gaat en dat heb ik ook gedaan.

En zoals ik al zei, ik wacht dat gesprek af, die mensen hebben ervaring met dit soort situaties.
Sorry.... maar blijkbaar doe je dat dus wel anders zou je geen hulp inroepen.. of zit ik er dan zo naast.
die mensen gaan echt zeggen dat je wegmoet, niet dat je hem nog maar een kans moet geven...

ik vrees voor je dat dat station gepasseert is, het moment dat je met ze aan de tafel gaat zitten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:52:31 #128
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57173094
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:42 schreef avotar het volgende:

[..]

Sorry.... maar blijkbaar doe je dat dus wel anders zou je geen hulp inroepen.. of zit ik er dan zo naast.
die mensen gaan echt zeggen dat je wegmoet, niet dat je hem nog maar een kans moet geven...

ik vrees voor je dat dat station gepasseert is, het moment dat je met ze aan de tafel gaat zitten.
Daar ben ik dus ook bang voor
Op dit moment ben ik niet bang dat hij me iets aandoet, ik heb gewoon genoeg van de dreigementen.
Daar gaat het om, of ik op dit moment bang ben en dat is niet zo, het is kalm, en meestal zie ik het vantevoren aankomen.

Ik heb redelijk wat gelezen bij dat steunpunt huiselijk geweld en daaruit kan ik eigenlijk niet zoveel opmaken.
Ik denk niet dat ze zeggen dat ik moet gaan, ik denk dat ze zeggen dat ik goed moet bedenken wat ik wil en of ik wel bij hem wil blijven en waarom dan.
Dat ze vooral zullen kijken naar wat ik wil en of dat haalbaar is. (Wat ik dus niet denk, maar okee)

Ik weet het gewoon niet, ik zie het volgende week wel.
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:10:27 #129
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57173516
quote:

Jezus, er zit toch iets fundamenteel fout hoor. Je komt niet over als een domme meid, maar als ik dit dan weer lees

Je hebt -natuurlijk- geen schuld aan je situatie, maar jouw instelling & zelfbeeld trekt wél gewoon fout gedrag aan.

Dus, moven met die hap, en met de kids, en ga werken aan jezelf. Want vóórdat je hem weer een kans geeft moet je eerst jezelf een kans geven.....

-edit-
Btw, ik zou iemand die mij zó heeft behandeld *nooit* meer een kans geven!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Flatline____ op 05-03-2008 14:15:34 ]
Gone.... :')
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:16:40 #130
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57173656
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:10 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Jezus, er zit toch iets fundamenteel fout hoor. Je komt niet over als een domme meid, maar als ik dit dan weer lees

Je hebt -natuurlijk- geen schuld aan je situatie, maar jouw instelling & zelfbeeld trekt wél gewoon fout gedrag aan.

Dus, moven met die hap, en met de kids, en ga werken aan jezelf. Want vóórdat je hem weer een kans geeft moet je eerst jezelf een kans geven.....
Ik probeer het juist van zijn kant te zien.
Als hij niet bij me is, kan hij ook niet kwaad worden, dan is het lekker gemakkelijk om te zeggen dat hij veranderd is.
Daar heb ik ook geen zin in.

(ik trek trouwens niet per definitie fout gedrag aan, want ik heb wel meer vriendjes gehad en geen enkele heeft me ooit geslagen. Ik heb er wel eentje gehad die ik compleet ondersteboven walste en dat was net zo erg als dit (ik gedroeg me tegen hem min of meer zoals ik nu behandeld word, zonder het fysieke geweld)
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:26:33 #131
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57173932
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:16 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik probeer het juist van zijn kant te zien.
Als hij niet bij me is, kan hij ook niet kwaad worden, dan is het lekker gemakkelijk om te zeggen dat hij veranderd is.
Daar heb ik ook geen zin in.

(ik trek trouwens niet per definitie fout gedrag aan, want ik heb wel meer vriendjes gehad en geen enkele heeft me ooit geslagen. Ik heb er wel eentje gehad die ik compleet ondersteboven walste en dat was net zo erg als dit (ik gedroeg me tegen hem min of meer zoals ik nu behandeld word, zonder het fysieke geweld)
Ja, dat begreep ik al. Eén ding, NIET DOEN.

Als je dit volhoudt kantelt de situatie nooit. Pas wanneer hij bij je komt en het initiatief (en dus de keus) aan jou laat is er fundamenteel iets veranderd.

Hij moet je juist níet terug willen winnen, maar je je eigen gang laten gaan, en je daarbij helpen / steunen.

Ik denk alleen niet dat zoiets gaat gebeuren....
pi_57174030
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef dawg het volgende:
milagro en Kreator zijn wandelende cliche's.
Iemand aanvullingen?
ja, ik : en jij en het gros hier bedroefend naief.
maar jank lekker door en mee met deel vier van Rondje , dagboek van een deurmat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57174090
HOAX
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:33:42 #134
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57174137
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, ik : en jij en het gros hier bedroefend naief.
maar jank lekker door en mee met deel vier van Rondje , dagboek van een deurmat.
heh heh.. ik geef al vanaf deel 1 aan dat ik twijfels heb bij de echtheid van het probleem..
maar leuk hoe jij je ook weer eens op je pik getrapt voelt als een ts je niet serieus neemt..
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:33:58 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57174145
ja! uhmmm, niet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:36:56 #136
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57174235
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, ik, jij en het gros hier bedroefend naief.

Vind je het zelf nou niet een beetje triest dat je het nodig vindt om je uit je tent te laten lokken door een aandachtsgeil slachtoffertje?
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:38:38 #137
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57174287
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:33 schreef Re het volgende:
ja! uhmmm, niet doen
Sorry
ook geen andere vorm
pi_57174356
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:36 schreef Rondje het volgende:

[..]

Vind je het zelf nou niet een beetje triest dat je het nodig vindt om je uit je tent te laten lokken door een aandachtsgeil slachtoffertje?
nee, eigenlijk niet.
ik eet een boterham en blader door R & P, schat, dat is alles

jij daarentegen borduurt verder aan je never ending battered wife symdrom story, altijd goed voor veel reacties vol onbegrip, verbazing en medeleven, niet waar?

"ga bij hem weg"
"dit verdien je niet"
"je bent het waard, echt"
"wees sterk, meis"
"praat jezelf niet zo naar beneden"
"we zijn er voor je"
"nu niet opgeven, hoor"

lekker, hè
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:41:45 #139
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57174361
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:38 schreef Rondje het volgende:

[..]

Sorry
Waarvoor
pi_57174390
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:33 schreef avotar het volgende:

[..]

heh heh.. ik geef al vanaf deel 1 aan dat ik twijfels heb bij de echtheid van het probleem..
maar leuk hoe jij je ook weer eens op je pik getrapt voelt als een ts je niet serieus neemt..
was I tokking to you?

nee, hè, moet je die schoen ook niet aantrekken, pik
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:43:09 #141
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57174393
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik al. Eén ding, NIET DOEN.

Als je dit volhoudt kantelt de situatie nooit. Pas wanneer hij bij je komt en het initiatief (en dus de keus) aan jou laat is er fundamenteel iets veranderd.

Hij moet je juist níet terug willen winnen, maar je je eigen gang laten gaan, en je daarbij helpen / steunen.

Ik denk alleen niet dat zoiets gaat gebeuren....
Ik ben er ook bang voor.
En het lijkt me ook wel heel fijn om een eigen plekje te hebben... Niet op hoeven ruimen als ik geen zin heb alleen lijkt me al heerlijk.
Maar ik vind het tegelijk dus heel eng. Als ik geen afleiding heb...
Of hij wordt boos. Hij zegt ook altijd dat hij niet wil dat ik een ander krijg, dan maakt hij me nog liever af
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:44:42 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57174436
zullen we er dan voorlopig een einde aan breien?

het topic dan
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:46:25 #143
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57174475
niet doen...

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 05-03-2008 14:48:34 ]
ook geen andere vorm
pi_57174496
Beetje suffe vergelijking maar een hond geef je ook pas een koekje nadat hij een kunstje heeft gedaan. Ipv het beest te verwennen en z'n zin te geven in de hoop dat ie zich ooit eens gaat gedragen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:47:29 #145
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57174503
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef Re het volgende:
zullen we er dan voorlopig een einde aan breien?

het topic dan
Is goed.
Als ik meer weet, kan ik altijd nog een nieuw aandachtsgeil topic openen.
ook geen andere vorm
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:49:03 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57174541
dicht dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')