Ik kan ook gaan lopen zeggen dat ik dat al tien keer gezegd heb als je wilt, ik word er eerlijk gezegd ook een beetje moe van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:47 schreef housewous het volgende:
[..]
Whoehaha,
Je blijft maar antwoorden. Als iemand anders over 1 pagina dezelfde vraag stelt dan geef je gewoon weer antwoord. Ik roep jouw verhaal uit tot een hoax
Ik heb het niet meer gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Xennia het volgende:
Ik zit Oprah te kijken, misschien eens aan je vent laten zien. Als dat niet confronterend is
Gods gift to women?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:10 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gezien.
Hij ziet zichzelf niet als een man die dat soort dingen doet, hij zegt altijd dat ik zoveel geluk heb dat ik hem heb.
Als hij iets doet wat niet door de beugel kan, ligt het aan mij en niet aan hem.. Hij doet die dingen omdat ik dat nodig heb, een man die me hard aanpakt.
o dear lord.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:10 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gezien.
Hij ziet zichzelf niet als een man die dat soort dingen doet, hij zegt altijd dat ik zoveel geluk heb dat ik hem heb.
Als hij iets doet wat niet door de beugel kan, ligt het aan mij en niet aan hem.. Hij doet die dingen omdat ik dat nodig heb, een man die me hard aanpakt.
Ik denk dat jij stom bentquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
o dear lord.
Jij bent echt so stom.
* het.ismij weet zeker dat jij beter niet kan denken.quote:
Dat heb je dan verkeerd, ik heb volgende week dat gesprek en als hij niet iets wil veranderen omdat hij of niet ziet dat er iets verkeerd is, of omdat hij denkt dat dat niet lukt, wee ik het, ben ik weg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij weet zeker dat jij beter niet kan denken.
Ga bij die dude weg!! doe is voor jezelf opkomen!!!!!
* het.ismij heeft het vage gevoel dat dit een gebed zonder eind is
okequote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd, ik heb volgende week dat gesprek en als hij niet iets wil veranderen omdat hij of niet ziet dat er iets verkeerd is, of omdat hij denkt dat dat niet lukt, wee ik het, ben ik weg.
Dat zal ik best wel moeilijk vinden (en dan wil ik elke avond bezoek) maar dat doe ik wel. Ik heb geen zin meer om net te doen of er niks aan de hand is.
Ik vind het gewoon heel eng allemaal...
Alleen Kreator komt hiermee weg, je bent niet origineelquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
Klinkt alsof je een hartstikke leuke vriend hebt, als ik jou was zou ik voor altijd bij 'm blijven !
Jullie verdienen elkaar !
Nou ja, daar ben ik dus wel ook bang voor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke(ik kan best positief doen
)
Iets eng vinden is niet erg, als je maar ervoor zorgt niet terug te vallen in je oude patroon.
Maar hij zegt dat hij het doet omdat jij het "nodig hebt". Denk dat als hij ziet dat je het meent hij zal zeggen ik hou van je en ik zal alles doen om het goed te maken. Tegen de tijd dat je ziet dat het weer gemanipuleer is ben je al weer een paar maanden en klappen verder.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Maar misschien wil hij wel hulp zoeken en leren met zijn agressie om te gaan...
Zoals je zelf al zegt, het is niet makkelijk om weg te gaan,..maar imo (en met mij nog mer) toch een beter keus op dit moment.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben ik dus wel ook bang voor.
We zijn wel vaker uit elkaar geweest en dan stond hij voor de deur omdat hij bij me wilde zijn en dan was hij lief en kon ik hem vertellen wat me dwars zat en dan luisterde hij en dan hadden we sex en dan was het weer goed. Een paar weken/maanden en dan ging het weer fout.
Ik zal wel echt zeker van mijn zaak moeten zijn en dat is moeilijk. Want ik houd van hem, of ik DENK in elk geval van hem te houden en dan is het moeilijk iemand de deur te wijzen die zegt dat hij zoveel van je houdt en zo'n spijt heeft en dat hij je zo mist en graag bij je wil zijn...
Ik heb wel steun nodig van mensen om me heen, alleen vertrouw ik dus bijna niemand, ik heb een vriendin en een groepje vrienden die ik hierin wel vertrouw, alleen weet alleen die vriendin het(ik heb haar dit laten lezen) en een jongen uit dat groepje en verder niemand, ik ga het ook niet vertellen, misschien als ik besluit dat ik weg moet, omdat ik hulp nodig heb, maar nu niet. Mijn opa en oma wil ik hier niet mee lastig vallen(die zijn oud), mijn tante zou me steunen, mijn vader woont heel ver weg en op mijn moeder hoef ik niet te rekenen denk ik.
Dan nog, eerst weg gaan, en niet meteen bij de eerste ontmoeting erna weer terug!! sterk blijven, totdat hij zichzelf heeft bewezen!! (niet na 2 weken) maar langere tijd.quote:Maar misschien wil hij wel hulp zoeken en leren met zijn agressie om te gaan...
Ha, weer een nieuwe ingang gevonden in het hopen dat hij van de ene op de andere dag een ander mens wordt? Dat hij geen probleem bij zichzelf ziet en dus geen hulp hoeft heeft ie je al toch duidelijk verteld?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
...
Maar misschien wil hij wel hulp zoeken en leren met zijn agressie om te gaan...
Maar als jij zo stellig tegen hem bent..... en hij zegt... "Je hebt gelijk schatje, ik zit helemaal fout, we gaan er aan werken"quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef Rondje het volgende:
Als hij maar inziet dat het gewoon fout is en dat HIJ degene is die fout is en niet ik, zal het wel kunnen helpen, anders niet.
Als ik wegga en hij wil eraan werken, is het anders, dan wonen we niet samen, heeft hij niet zoveel tijd om zich aan me te ergeren en is het misschien gemakkelijker om zich in te houden.
Als we samen blijven wonen, is die afstand veel kleiner en als er DAN niks gebeurt, is de kans denk ik groter dat het zo blijft dan wanneer ik wegga. Maar dat vind ik moeilijk in te schatten, daarom wacht ik met iets zeggen tot mijn afspraak, daar hebben ze meer ervaring met dit soort dingen.
Maar ik denk niet dat hij iets zal willen doen...
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar als jij zo stellig tegen hem bent..... en hij zegt... "Je hebt gelijk schatje, ik zit helemaal fout, we gaan er aan werken"... het gaat een maandje goed.. misschien twee..
Maar dan gaat ie weer eens stappen... en hij komt thuis met een paal.. dronken.. dus hij weet neit wat hij doet... kruipt tegen je aan in bed...
Wat dan.. begint je hele twijfel proces dan niet weer van voren af aan?
eerst vertrekken, daarna verder kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik hoop het niet, ik hoop dan sterk genoeg in mijn schoenen te staan om gelijk te vertrekken..
Als je er blijft is er geen enkele reden om te veranderen. Daarom is hij nu zoals hij is. Tot nu toe zijn er geen enkele consequenties geweest voor zijn gedrag. Laat em maar die privileges terug winnen. Als je em straks uberhaupt nog wil hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef Rondje het volgende:
Als hij maar inziet dat het gewoon fout is en dat HIJ degene is die fout is en niet ik, zal het wel kunnen helpen, anders niet.
Als ik wegga en hij wil eraan werken, is het anders, dan wonen we niet samen, heeft hij niet zoveel tijd om zich aan me te ergeren en is het misschien gemakkelijker om zich in te houden.
Als we samen blijven wonen, is die afstand veel kleiner en als er DAN niks gebeurt, is de kans denk ik groter dat het zo blijft dan wanneer ik wegga. Maar dat vind ik moeilijk in te schatten, daarom wacht ik met iets zeggen tot mijn afspraak, daar hebben ze meer ervaring met dit soort dingen.
Er zijn alleen tijdelijke consequenties geweest iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:10 schreef n0a het volgende:
[..]
Als je er blijft is er geen enkele reden om te veranderen. Daarom is hij nu zoals hij is. Tot nu toe zijn er geen enkele consequenties geweest voor zijn gedrag. Laat em maar die privileges terug winnen. Als je em straks uberhaupt nog wil hebben.
Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar wil niet zeggen dat er niet iets drastisch moet veranderen.
Sorry.... maar blijkbaar doe je dat dus wel anders zou je geen hulp inroepen.. of zit ik er dan zo naast.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:18 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn alleen tijdelijke consequenties geweest idd
En ik zal eerst een plekje moeten hebben, want zolang ik me geen zorgen maak over mijn gezondheid, ga ik echt niet met de kindjes "vluchten", ik heb wel de tip gekregen om spullen klaar te leggen voor als het fout gaat en dat heb ik ook gedaan.
En zoals ik al zei, ik wacht dat gesprek af, die mensen hebben ervaring met dit soort situaties.
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:42 schreef avotar het volgende:
[..]
Sorry.... maar blijkbaar doe je dat dus wel anders zou je geen hulp inroepen.. of zit ik er dan zo naast.
die mensen gaan echt zeggen dat je wegmoet, niet dat je hem nog maar een kans moet geven...
ik vrees voor je dat dat station gepasseert is, het moment dat je met ze aan de tafel gaat zitten.
Jezus, er zit toch iets fundamenteel fout hoor. Je komt niet over als een domme meid, maar als ik dit dan weer leesquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:42 schreef Rondje het volgende:
Ik probeer het juist van zijn kant te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:10 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Jezus, er zit toch iets fundamenteel fout hoor. Je komt niet over als een domme meid, maar als ik dit dan weer lees![]()
Je hebt -natuurlijk- geen schuld aan je situatie, maar jouw instelling & zelfbeeld trekt wél gewoon fout gedrag aan.
Dus, moven met die hap, en met de kids, en ga werken aan jezelf. Want vóórdat je hem weer een kans geeft moet je eerst jezelf een kans geven.....
Ja, dat begreep ik al. Eén ding, NIET DOEN.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:16 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik probeer het juist van zijn kant te zien.
Als hij niet bij me is, kan hij ook niet kwaad worden, dan is het lekker gemakkelijk om te zeggen dat hij veranderd is.
Daar heb ik ook geen zin in.
(ik trek trouwens niet per definitie fout gedrag aan, want ik heb wel meer vriendjes gehad en geen enkele heeft me ooit geslagen. Ik heb er wel eentje gehad die ik compleet ondersteboven walste en dat was net zo erg als dit (ik gedroeg me tegen hem min of meer zoals ik nu behandeld word, zonder het fysieke geweld)
ja, ik : en jij en het gros hier bedroefend naief.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef dawg het volgende:
milagro en Kreator zijn wandelende cliche's.
Iemand aanvullingen?
heh heh.. ik geef al vanaf deel 1 aan dat ik twijfels heb bij de echtheid van het probleem..quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik : en jij en het gros hier bedroefend naief.
maar jank lekker door en mee met deel vier van Rondje , dagboek van een deurmat.
Vind je het zelf nou niet een beetje triest dat je het nodig vindt om je uit je tent te laten lokken door een aandachtsgeil slachtoffertje?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ik, jij en het gros hier bedroefend naief.
maar jank lekker door en mee met deel vier van Rondje , dagboek van een deurmat.
nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:36 schreef Rondje het volgende:
[..]
Vind je het zelf nou niet een beetje triest dat je het nodig vindt om je uit je tent te laten lokken door een aandachtsgeil slachtoffertje?
was I tokking to you?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:33 schreef avotar het volgende:
[..]
heh heh.. ik geef al vanaf deel 1 aan dat ik twijfels heb bij de echtheid van het probleem..
maar leuk hoe jij je ook weer eens op je pik getrapt voelt als een ts je niet serieus neemt..
Ik ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik al. Eén ding, NIET DOEN.
Als je dit volhoudt kantelt de situatie nooit. Pas wanneer hij bij je komt en het initiatief (en dus de keus) aan jou laat is er fundamenteel iets veranderd.
Hij moet je juist níet terug willen winnen, maar je je eigen gang laten gaan, en je daarbij helpen / steunen.
Ik denk alleen niet dat zoiets gaat gebeuren....
Is goed.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef Re het volgende:
zullen we er dan voorlopig een einde aan breien?
het topic dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |