Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.quote:
Gelukkig had meer ervaring met het trainen van clubs... oh nee, toch ook niet!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.
Ik weet het niet, er waren mijn inziens betere kandidaten, maar we gaan het zien.
ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordtquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat Van Marwijk wel een kans verdient. Onder zijn leiding staat een club als Feyenoord toch nog gewoon in top 5. Alleen jammer dat het nu vrijwel zeker is dat kneus Van Bommel weer terugkomt
Volgens mij leidt een trainer, en vecht je voor je club.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan hij gelijk zijn ontslag aanbieden bij Feyenoord.
Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan hij gelijk zijn ontslag aanbieden bij Feyenoord.
Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordt
Ze lopen er allemaal al bij als een stel lamzakken, en nu hoeven ze zich al helemaal niet meer te bewijzen, er komt immers straks toch een nieuwe trainer binnengelopen met misschien wel een hele andere visie.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoor
ha, Van Bommel geen goede voetballerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.
Na die domme actie in Duitsland tegen de scheidsrechter heeft hij het helemaal voor mij afgedaan: ondoordacht, stom, onprofessioneel, onnodig en getuigd van gebrek aan zelfbeheersing. Van Bommel mag echt wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |