abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 16:45:18 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57129681
De KNVB, Feyenoord en Bert van Marwijk zijn eruit. De huidige coach van de Rotterdammers begint na het EK als bondscoach van het Nederlands elftal en volgt Marco van Basten op. De voetbalbond en de trainer zijn akkoord over een contract tot het WK van 2010 in Zuid-Afrika.

Van Marwijk tekende voor twee jaar en krijgt de taak Oranje naar het WK van 2010 in Zuid-Afrika te loodsen. Nederland dient in de Europese kwalificatiereeks af te rekenen met Schotland, Noorwegen, Macedonië en IJsland.

Van Marwijk was al lang in gesprek met de Nederlandse voetbalbond. Nu de laatste plooien zijn gladgestreken, is het het akkoord compleet en moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe coach voor komend seizoen, als vervanger van de 55-jarige trainer. De enkelvoudig international is bezig aan zijn vijfde seizoen als hoofdcoach van de Rotterdamse club.

De winnaars van de negen Europese groepen plaatsen zich voor het WK. De acht beste nummers twee strijden via beslissingsduels om de overgebleven vier tickets voor de eindronde.

Erelijst UEFA Cup in 2002
  maandag 3 maart 2008 @ 16:46:38 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57129710
Die Erelijst
  maandag 3 maart 2008 @ 16:48:10 #3
108558 Messenga
pi_57129748
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Die Erelijst
Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.

Ik weet het niet, er waren mijn inziens betere kandidaten, maar we gaan het zien.
pi_57129854
Ja, zal de zwaarste baan als trainer zijn die hij tot nu toe gehad heeft. Vooral qua media aandacht en publieke belangstelling.

Denk dat hij zich wat dat betreft wel staande houdt, en kwalificeren voor het WK zal ook wel lukken, maar dan zijn we alweer 2 jaar verder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57129856
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Messenga het volgende:

[..]

Moet je die van van Basten ernaast leggen, als trainer.

Ik weet het niet, er waren mijn inziens betere kandidaten, maar we gaan het zien.
Gelukkig had meer ervaring met het trainen van clubs... oh nee, toch ook niet!

Ik ben benieuwd wat Van Marwijk brengen kan als bondscoach, is toch niet het voorbeeld van een aanvallende Hollandse-School trainer...
pi_57129925
Ik vind dat Van Marwijk wel een kans verdient. Onder zijn leiding staat een club als Feyenoord toch nog gewoon in top 5. Alleen jammer dat het nu vrijwel zeker is dat kneus Van Bommel weer terugkomt
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_57129933
als ie maar geen Feyenoorders gaat oproepen
pi_57129944
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat Van Marwijk wel een kans verdient. Onder zijn leiding staat een club als Feyenoord toch nog gewoon in top 5. Alleen jammer dat het nu vrijwel zeker is dat kneus Van Bommel weer terugkomt
ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordt
  maandag 3 maart 2008 @ 16:59:44 #9
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57129968
Kan hij gelijk zijn ontslag aanbieden bij Feyenoord.

Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:00:46 #10
108558 Messenga
pi_57129990
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:

Onee, het team is wel bereid te vechten voor een trainer die over een paar maandjes toch de deur uitloopt.
Volgens mij leidt een trainer, en vecht je voor je club.
pi_57129994
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef MarkNMGN het volgende:

voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoor
pi_57130028
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik verwacht dat het NL-elftal daar alleen maar beter van wordt
Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.
Na die domme actie in Duitsland tegen de scheidsrechter heeft hij het helemaal voor mij afgedaan: ondoordacht, stom, onprofessioneel, onnodig en getuigd van gebrek aan zelfbeheersing. Van Bommel mag echt wegblijven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_57130029
Van Bommel loopt ook een ererondje door Munchen naar het schijnt.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:05:33 #14
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57130072
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:00 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

voor een trainer hoeven ze niet te vechten hoor
Ze lopen er allemaal al bij als een stel lamzakken, en nu hoeven ze zich al helemaal niet meer te bewijzen, er komt immers straks toch een nieuwe trainer binnengelopen met misschien wel een hele andere visie.

Funest voor een ploeg met zoveel jonge talenten.
kankelul.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 maart 2008 @ 17:06:29 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57130088
Zat erin
fijn dat het rond is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 3 maart 2008 @ 17:07:34 #16
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57130109
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Die Erelijst
Die van v. Basten is inderdaad aanzienlijk groter.
kankelul.
pi_57130126
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik niet, Van Bommel is geen goede voetballer namelijk. Zoals ik ooit al eens eerder heb aangegeven: Hij is tot talent gepraat. Iedereen had het al over hoe goed hij was en dat hij in Oranje moest voordat hij ook maar iets had laten zien. Onterecht wordt het succes van PSV aan hem toebedeeld terwijl Cocu de man was, de leider was, waar PSV het allemaal aan te danken had.
Na die domme actie in Duitsland tegen de scheidsrechter heeft hij het helemaal voor mij afgedaan: ondoordacht, stom, onprofessioneel, onnodig en getuigd van gebrek aan zelfbeheersing. Van Bommel mag echt wegblijven.
ha, Van Bommel geen goede voetballer

Van Bommel was de aanvoerder en voor mij beste speler in dat seizoen. Bovendien zat hij er al een paar jaar met wat titels. Nee, ik ben verheugd op de terugkomst van Van Bommel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57130130
Van Bommel zou erbij kunnen komen maar toch geen basisplek kunnen afdwingen, met Sneijder, van der Vaart, van Persie, Seedorf en Affelay die ook al tegen een basisplek aanzit hebben we veel betere alternatieven.
En van Bommel is een Duitser kwa gedrag dan hoor je niet in het Nederlands elftal.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:09:42 #19
159022 AminBen
El Maestro
pi_57130145
echt een kuttrainer.
Maar Nederland is 'dun gezaaid in de trainers'.
Aldus Johan
pi_57130147
Opvallend dat hij maar een contract krijgt van 2 seizoenen.
pi_57130193
Ben absoluut geen liefhebber van Van Bommel maar in het "nieuwe systeem" past hij perfect. Van Marwijk lijkt me geen tactisch wonder maar dat hoeft ook niet voor het Nederlands elftal. Je moet een basis-systeem hebben waar niet veel tijd voor nodig is om onder de knie te krijgen.. voor de rest de beste spelers opstellen en de sfeer in de groep goed houden. Dat is alles.
pi_57130206
Opzich niet raar, met deze selectie moet je in die 2 jaar al kunnen oogsten.
pi_57130217
Jammer dat het van al die Nederlandse trainers Van Marwijk is geworden
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57130232
V Bommel terug in oranje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57130251
Een prima trainer voor Oranje. Ik denk dat hij wel goed met de druk om kan gaan, niet snel gekke dingen zal doen. Ervaring en rust is Oranje wel eens bij gebaat.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')