Is het al 48 uur zo onderhand?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is alive, hét is niet "live" en men is nog bezig...
las ze ook de Penny?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op de middelbare school verliefd op een paardengek meisje.
tsjah...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh jee, nog meer stress dan gister op de zaak....
ik wil ook weer. En inderdaad, het paardenwereldje zit vol met stuck-ups. ongeloofelijk. Maar, het rijden zelf is wel tof!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat veel paardenmensen van die typische paardenmensen zijn. Die in hun paardenkleren boodschappen doen enzo. En constant over paarden praten. Er is meer in de wereld, toch?
Maar de 'rest' van de paardenmensen zijn wel leuk! Zoals mijn teamhoofd, die heeft een Halleluja-paard, rijdt Z2 dressuur. Nou, ik doe t m niet na!! Het is wel een vreselijk fijne ontspannende bezigheid, paardrijden. En super voor je beenspieren
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.
rare paardenmensen heb je genoeg idd maar die zijn niet boeiend...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat veel paardenmensen van die typische paardenmensen zijn. Die in hun paardenkleren boodschappen doen enzo. En constant over paarden praten. Er is meer in de wereld, toch?
Maar de 'rest' van de paardenmensen zijn wel leuk! Zoals mijn teamhoofd, die heeft een Halleluja-paard, rijdt Z2 dressuur. Nou, ik doe t m niet na!! Het is wel een vreselijk fijne ontspannende bezigheid, paardrijden. En super voor je beenspieren
laposada dus, lang leve googlequote:Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Hoi
Bloes, golfer kort vraagje hoe heet die tapasrestaurant in bloemendaal ook alweer ?
Volgens mij moet je gewoon wat eten en drinken klaar zetten voor als ie thuis is, en een leeg bedje met nieuwe linnengoed voor hem klaarzetten.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk waarom ik me druk maak dus
Nou hij zal wel een dagje vrij nemen als dit gedoe afgelopen isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.
Weet je Lein, ik heb géén idee. Zij las het altijd.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel een gaaf boek, uit een gave serie heh. Deel 5 ligt naast mn bed
Eten en drinken is geregeld, bed is schoon en fris maar vanavond zie ik hem niet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon wat eten en drinken klaar zetten voor als ie thuis is, en een leeg bedje met nieuwe linnengoed voor hem klaarzetten.
Hopen dat ie vanavond wel wat slaap krijgt.
Enige kans dat hij vannacht nog thuiskomt? Wat kut zeg!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk waarom ik me druk maak dus
Nou.... een ochtendje misschienquote:Op maandag 3 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou hij zal wel een dagje vrij nemen als dit gedoe afgelopen is
misschien, als alles zomaar ineens helemaal goed gaat...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Enige kans dat hij vannacht nog thuiskomt? Wat kut zeg!
Of je knoopt m met alle 4 de ledematen vast aan het bed. Gegarandeerd dat ie nergens heen gaatquote:
ik had al zoiets: ik steel gewoon je autosleutels en die van mij verstop ikquote:Op maandag 3 maart 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of je knoopt m met alle 4 de ledematen vast aan het bed. Gegarandeerd dat ie nergens heen gaat
Wij vinden het wel te doen als de binnentuin open is, gewoon zo maar ff aan het eind van de dag een paar tapasjes weghapasjesquote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef borisz het volgende:
Ik heb er ooit 1x gegetenwas opzich wel lekker, niet bijzonder ofzo maar wel lekker.
mag ik mag ik mag ik??quote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Korte paardenspam: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Gewoon doen DE!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik had al zoiets: ik steel gewoon je autosleutels en die van mij verstop iken de telefoons ook...
de voordeur sluit ik af (we wonen twee hoog)
knappe vent als je dan wegkomt.
never stand in the way of an serious workaholicquote:Op maandag 3 maart 2008 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gewoon doen DE!![]()
Mooi paar Leintjeuh!
Mijn vader wil binnenkort gewoon snel een keer wat eten met mij dus ik moest even snel wat namen verzinnenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij vinden het wel te doen als de binnentuin open is, gewoon zo maar ff aan het eind van de dag een paar tapasjes weghapasjes
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mag ik mag ik mag ik??
Goh, moet dat echt weer eens gaan doen!
Oei, is ie oud? Ga je veel het bos in dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]van mij mag je een keer mee, hoor. Maar in de bak rijden kan niet echt meer. Artrose enzo
huh, ik lees net dat je uit Maastricht komt haha. Ik had al gekeken door je naam natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oranjekoek, dat heb ik lang niet gehad! Mmm...
Wer komme jo wei?
Chapeau ?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:34 schreef borisz het volgende:
Mijn vader wil binnenkort gewoon snel een keer wat eten met mij dus ik moest even snel wat namen verzinnen.
gaat over meer een snelle, redelijke hapquote:
FeBeau?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
gaat over meer een snelle hapen niet al te duur zegmaar hoeft niet de hele avond te duren
.
Maar toch ben ik 100% fries. M'n moeder is een echte Leeuwardse, m'n vader komt uit Balk. Heb tot m'n zesde in Leeuwarden gewoond!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
huh, ik lees net dat je uit Maastricht komt haha. Ik had al gekeken door je naam natuurlijkIk woon in Wijnjewoude Vlakbij Drachten
Dan is vreeburg of het hemeltje veel leuker johquote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
gaat over meer een snelle, redelijke hapen niet al te duur zegmaar hoeft niet de hele avond te duren
.
Grappig dat je nog Fries spreektquote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar toch ben ik 100% fries. M'n moeder is een echte Leeuwardse, m'n vader komt uit Balk. Heb tot m'n zesde in Leeuwarden gewoond!
Nou, valt op zich wel mee, 18 jaar. Maar zn ene achterbeen staat niet volledig recht, en dan krijg je slijtage natuurlijk. Hier in de buurt hebben we niet veel bos, maar wel polder en dan gaat ie toch wel graag in een straffe draf of vlotte galop!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, is ie oud? Ga je veel het bos in dan?
Dat zijn de betere adviezenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is vreeburg of het hemeltje veel leuker joh
En de rusthoek (geloof het of niet) is vernieuwd en gepimpt
ik spreek eigenlijk helemaalg een fries. M'n ouders hebben me nederlands opgevoed. Ik versta het wel. Is raar, als de hele familie samen is. Van m'n moeders kant praten ze inderdaad Liewaddes tegen me, en dan praat ik in het Nederlands terug, en van m'n vaders kant spreken ze fries tegen me, en dan spreek ik in het Nederlands terug. Sommige zinnetjes kan ik wel. Maar, ik wist bijvoorbeeld niet meer wat jij was, ik spreek alleen beleefd fries!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Grappig dat je nog Fries spreektBalk is ook echt Fries toch? Leeuwarden is meer Lieuwadders haha.
Heel goed! We moeten ons verspreidenIk heb nog een paar jaar in Lelystad en Amsterdam gewoond, maar ben toch maar weer teruggekomen
Af en toe moet je eens goed hard aan de rem trekken. Doet mijn vriendin bij mij ook, ze accepteert heel veel, maar af en toe is ze gewoon heel duidelijk: nu is het werken even genoeg geweest, geen gezeikquote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
never stand in the way of an serious workaholic
doe ik ook maar als het om een project gaat wat zo grootschalig is dan wacht je ff je kans afquote:Op maandag 3 maart 2008 22:52 schreef beunkster het volgende:
[..]
Af en toe moet je eens goed hard aan de rem trekken. Doet mijn vriendin bij mij ook, ze accepteert heel veel, maar af en toe is ze gewoon heel duidelijk: nu is het werken even genoeg geweest, geen gezeik![]()
Mijn vriend is een Amsterdammer dus we praten Nederlands tegenelkaar, voor de rest is het Fries. Tegen mijn kinderen probeer ik ook Fries te praten maar die antwoorden altijd in Nederlands terugquote:Op maandag 3 maart 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik spreek eigenlijk helemaalg een fries. M'n ouders hebben me nederlands opgevoed. Ik versta het wel. Is raar, als de hele familie samen is. Van m'n moeders kant praten ze inderdaad Liewaddes tegen me, en dan praat ik in het Nederlands terug, en van m'n vaders kant spreken ze fries tegen me, en dan spreek ik in het Nederlands terug. Sommige zinnetjes kan ik wel. Maar, ik wist bijvoorbeeld niet meer wat jij was, ik spreek alleen beleefd fries!
Slaap lekker!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
jullie gaan te sneeeeheeeeel
welterusten alvast maar![]()
ik duik mijn nestje in
Je krijgt m wel te pakken, toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik ook maar als het om een project gaat wat zo grootschalig is dan wacht je ff je kans af
Bekend probleemquote:Op maandag 3 maart 2008 22:53 schreef DarkElf het volgende:
doe ik ook maar als het om een project gaat wat zo grootschalig is dan wacht je ff je kans af
Ik wou dat ik het beter kon.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend is een Amsterdammer dus we praten Nederlands tegenelkaar, voor de rest is het Fries. Tegen mijn kinderen probeer ik ook Fries te praten maar die antwoorden altijd in Nederlands terugDus meestal ga ik al automatisch over in het NL.
vast wel, en tis een volwassen vent... ik kan alleen aangeven wat ik vind (en daar ben ik heel goed inquote:
Welterusten!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het beter kon.
Maar goed, ik duik nu in bed! Weltrusten allemaal! Tot morgen!
heeee bekende foto's!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou gaat het voorjaar weer paardrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah volgens mij had ik die in het rokershoekje gepost destijds?quote:
WOW!Dat is een serieus flinke Fries! (net als Nynkequote:Op maandag 3 maart 2008 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou gaat het voorjaar weer paardrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ben zo'n schijterd...ik vond het helemaal nietsquote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef DarkElf het volgende:
ah wat lief, zo'n klein droppie naast zo'n groot paard
Het ding was iig het grootste paard van stal, mijn vriendin die met Milou op het paard zit is 1m80 ofzo, kun je nagaan hoe groot dat beest isquote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WOW!Dat is een serieus flinke Fries! (net als Nynke)
Je had toen een site voor Milou, daar heb ik ze toen gezien geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah volgens mij had ik die in het rokershoekje gepost destijds?
truste btw voor iedereen die naar bed gaat
Paarden voelen dat, als er iemand op hun rug zit die wat extra zorg nodig hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik ben zo'n schijterd...ik vond het helemaal nietsMaargoed, Milou vindt het helemaal geweldig, dus over een maand of 2 mag ze weer mee met mijn vriendin, die een paard of 7 op stal heeft.
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WOW!Dat is een serieus flinke Fries! (net als Nynke)
Mogen we nu de URL hebben?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef DarkElf het volgende:
de laptop is dicht, nog "even" een laatste bespreking (even: right)
en dan komt ie naar huis....
Hij wil iig uitslapen morgen, maar een hele dag thuis blijven? pfff das wel veel...
die strijd ga ik morgen beter maar aan denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |