Ik ben niet gezegend met een grote buste. Of gezegend, ben wel tevreden met wat ik wel heb eigenlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kom altijd weer uit op Prima Donna. En dat is zo belachelijk duur, dat ik alleen de beha's koop en ze heel voorzichtig was.
Maar goedgekeurd door een toffe vent, dat klinkt goed!
Waar blijven de details dan? En neem je m mee naar de meet? Want de ruimte begint vol te raken, zo onderhandquote:Op maandag 3 maart 2008 21:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En tis goedgekeurd door een toffe vent!
Mooie tepels zijn belangrijker dan grote tettenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben niet gezegend met een grote buste. Of gezegend, ben wel tevreden met wat ik wel heb eigenlijk!
Wellicht volgen er ooit nog details, we shall see. enne meet...tsja..quote:Op maandag 3 maart 2008 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar blijven de details dan? En neem je m mee naar de meet? Want de ruimte begint vol te raken, zo onderhand
ooit nog? Nynke, ik sta al bijna een wéék droog, geef me details!!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wellicht volgen er ooit nog details, we shall see. enne meet...tsja..
hahaa, ik was naar Tezz op zoek! Lichtelijk verdwaald kwam ik dit topic tegen!quote:
Tis tijd dat je mrRebound weer eens belt!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ooit nog? Nynke, ik sta al bijna een wéék droog, geef me details!!
kom vaker hierquote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ik was naar Tezz op zoek! Lichtelijk verdwaald kwam ik dit topic tegen!![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik tijd heb! Morgen de hele dag werken, daarna naar stal, woensdag werken en naar Ex, donderdag naar stal en avonddienst, vrijdag ochtend vertekken!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis tijd dat je mrRebound weer eens belt!
Ik kom niet veel buiten het hoeksje hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom vaker hiergaat over vanalles en nog wat en jawel heur af en toe hebben we het ook over koken
Oranjekoek, dat heb ik lang niet gehad! Mmm...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ik was naar Tezz op zoek! Lichtelijk verdwaald kwam ik dit topic tegen!![]()
![]()
Ja, inderdaad. Tijd om de rollen om te draaien! Naar stal? Rij je paard?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik tijd heb! Morgen de hele dag werken, daarna naar stal, woensdag werken en naar Ex, donderdag naar stal en avonddienst, vrijdag ochtend vertekken!
Trouwens, Mr. Rebound mag zélf ook wel eens bellen! Nu is het net of ik hem alleen nodig heb.
Jah, heb samen met mijn twee zussen een paard. En ik ga dus twee keer per week, de zussen gaan om de week 2 en 3 dagenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Tijd om de rollen om te draaien! Naar stal? Rij je paard?
Goh, dat mis ik ongeloofelijk. Heb vroeger eigenlijk altijd paard gereden, maar al heeeel lang niet meer gedaan!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, heb samen met mijn twee zussen een paard. En ik ga dus twee keer per week, de zussen gaan om de week 2 en 3 dagen
paardrijden! geweldig! jaren gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goh, dat mis ik ongeloofelijk. Heb vroeger eigenlijk altijd paard gereden, maar al heeeel lang niet meer gedaan!
Hoe is het met Mr. DE?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, tijd voor een groot glas chardonnay ...
misschien wordt het slapen dan nog wat
Ik vind het wel jammer dat veel paardenmensen van die typische paardenmensen zijn. Die in hun paardenkleren boodschappen doen enzo. En constant over paarden praten. Er is meer in de wereld, toch?quote:
Oh jee, nog meer stress dan gister op de zaak....quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is alive, hét is niet "live" en men is nog bezig...
Is het al 48 uur zo onderhand?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is alive, hét is niet "live" en men is nog bezig...
las ze ook de Penny?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op de middelbare school verliefd op een paardengek meisje.
tsjah...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh jee, nog meer stress dan gister op de zaak....
ik wil ook weer. En inderdaad, het paardenwereldje zit vol met stuck-ups. ongeloofelijk. Maar, het rijden zelf is wel tof!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat veel paardenmensen van die typische paardenmensen zijn. Die in hun paardenkleren boodschappen doen enzo. En constant over paarden praten. Er is meer in de wereld, toch?
Maar de 'rest' van de paardenmensen zijn wel leuk! Zoals mijn teamhoofd, die heeft een Halleluja-paard, rijdt Z2 dressuur. Nou, ik doe t m niet na!! Het is wel een vreselijk fijne ontspannende bezigheid, paardrijden. En super voor je beenspieren
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.
rare paardenmensen heb je genoeg idd maar die zijn niet boeiend...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat veel paardenmensen van die typische paardenmensen zijn. Die in hun paardenkleren boodschappen doen enzo. En constant over paarden praten. Er is meer in de wereld, toch?
Maar de 'rest' van de paardenmensen zijn wel leuk! Zoals mijn teamhoofd, die heeft een Halleluja-paard, rijdt Z2 dressuur. Nou, ik doe t m niet na!! Het is wel een vreselijk fijne ontspannende bezigheid, paardrijden. En super voor je beenspieren
laposada dus, lang leve googlequote:Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Hoi
Bloes, golfer kort vraagje hoe heet die tapasrestaurant in bloemendaal ook alweer ?
Volgens mij moet je gewoon wat eten en drinken klaar zetten voor als ie thuis is, en een leeg bedje met nieuwe linnengoed voor hem klaarzetten.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk waarom ik me druk maak dus
Nou hij zal wel een dagje vrij nemen als dit gedoe afgelopen isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zaterdag van elf tot drie 's nachts, toen 4 uur geslapen en zondag sinds 9 uur ... tot nu.
Weet je Lein, ik heb géén idee. Zij las het altijd.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel een gaaf boek, uit een gave serie heh. Deel 5 ligt naast mn bed
Eten en drinken is geregeld, bed is schoon en fris maar vanavond zie ik hem niet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon wat eten en drinken klaar zetten voor als ie thuis is, en een leeg bedje met nieuwe linnengoed voor hem klaarzetten.
Hopen dat ie vanavond wel wat slaap krijgt.
Enige kans dat hij vannacht nog thuiskomt? Wat kut zeg!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk waarom ik me druk maak dus
Nou.... een ochtendje misschienquote:Op maandag 3 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou hij zal wel een dagje vrij nemen als dit gedoe afgelopen is
misschien, als alles zomaar ineens helemaal goed gaat...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Enige kans dat hij vannacht nog thuiskomt? Wat kut zeg!
Of je knoopt m met alle 4 de ledematen vast aan het bed. Gegarandeerd dat ie nergens heen gaatquote:
ik had al zoiets: ik steel gewoon je autosleutels en die van mij verstop ikquote:Op maandag 3 maart 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of je knoopt m met alle 4 de ledematen vast aan het bed. Gegarandeerd dat ie nergens heen gaat
Wij vinden het wel te doen als de binnentuin open is, gewoon zo maar ff aan het eind van de dag een paar tapasjes weghapasjesquote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef borisz het volgende:
Ik heb er ooit 1x gegetenwas opzich wel lekker, niet bijzonder ofzo maar wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |