abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:23:29 #101
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57377516
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:05 schreef Roux het volgende:
Ik ben nu in week 4 van het "couch to 5K" trainingsschema aanbeland. Zojuist ben ik wezen hardlopen en begon een beetje last van m'n enkel te krijgen. Nu een tijdje na het lopen begint m'n voet, onder m'n enkel, op te zwellen.

Ik weet nu niet wat ik hiermee aan moet want ik ben nog maar een beginner, betekend het dat ik nu weken uit de roulatie lig?
het betekend in ieder geval rustig aan doen, en waarschijnlijk ook dat je gewoon hardloopschoenen moet aanschaffen (Als je dat niet al gedaan heb dan).
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:26:51 #102
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_57380102
Lopers van CPC: veel succes morgen en vooral veel plezier!! Pas op voor FJD die bij het 15 km punt nog wel een pootje wil uitsteken.
Zotheid: ik lees maandag op de voorpagina van de Volkskrant wel hoe je gelopen hebt
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:24:54 #103
180572 Zotheid
De lof der
pi_57381386
Bedankt mousser en Asics-DS. Nu Wanjiru uitgeschakeld is zijn mijn kansen aanzienlijk vergroot.
Ik blijf wel als een groupie achter Butter aanlopen, hij is mijn held. Vandaag op de fiets het parcours gefietst, zodat ik precies weet waar de verzorginspunten zijn mocht ik weer is last van m'n knie krijgen.
Wat een schitterend gezicht als je door het stolkpark loopt en je ziet de tieten en de vulpen in de verte.

Zo naar me pa toe waar ik hoop een goede nachtrust te krijgen (aangezien ik hier naast een discotheek woon). Dan morgen eerst nog bij de 10 kilometer kijken.
Veel succes en plezier voor de andere CPClopers en tot morgen!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_57381929
Gister voor t eerst in ruim 2,5 week weer gelopen van een verjaardag naar huis.. Moet zeggen dat t niet echt handig is als je je eerst verplicht vol zit te proppen met lekkernijen en daarna gaat lopen
7,5 km in 38 min maar me rechter enkel begint elke keer opnieuw op te spelen kom er maar niet vanaf

Anyway, suc6 voor de lopers van de cpc hier morgen om de hoek
Just being curious.. ofzo
pi_57382837
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:26 schreef Asics-DS het volgende:
Lopers van CPC: veel succes morgen en vooral veel plezier!! Pas op voor FJD die bij het 15 km punt nog wel een pootje wil uitsteken.
Dat pootje uitsteken is wat opzichtig maar dat griepvirus was wel lekker geniepig he

Zo zag het er trouwens eergisteren uit, tis maar goed dat t morgen rustig is

[ Bericht 19% gewijzigd door FJD op 14-03-2008 21:08:49 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:47:15 #106
180572 Zotheid
De lof der
pi_57393622
Beregezellig hier in de stad.
Ik sta al op foto's als de jongen met de pasta bij de finish v/d 5 km.
Als iemand die foto's ergens tegen komt zou ik ze graag willen hebben.
Nu even bij de 10 kilometer kijken en dan voorbereiden op m'n eerste wedstrijd.
[..]
pi_57393675
Succes iig

Ik ga over anderhalf uur hier weg en dan kan ik bij het 15km precies Butter voorbij zien stuiven. Vervolgens klim ik misschien nog ergens de duinen ofzo in voor wat overzicht oid.

Succes allemaal!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:08:00 #108
180572 Zotheid
De lof der
pi_57393930
Ik hoop butter ook nog even te kunnen spotten. Was op de fiets van me pa terug naar huis gegaan, eigenlijk te klein. Nu dus last van m'n knieën. Hopen dat dat zo over is.
Overigens hou ik het bij m'n blauwe adidas shirt en zwarte korte broek. Lijkt me leuk als je een foto kan maken.
[..]
pi_57394710
Weet niet of je het nog leest maar ik als je me ziet dan ben ik in hardloopoutfit. Tights en rood shirt met lange mouwen. Er gaat niets boven hardloopkleding Je hoeft je nooit zorgen te maken over de temperatuur, de vraag is dit niet de warm maakt geen zak uit. In dit soort kleding heb je het tussen 0 en 15 gradens volgens mij nooit te koud of te warm
pi_57397417
Was leuk om te zien. Ik betwijfel of iemand mij gezien heeft omdat ik redelijk veel verplaatst ben. Ik heb niet in de bocht zelft gestaan maar tegen het einde v/d boulevard. Toen wat fotos van de toppers gemaakt. Vervolgens verder naar voren gelopen naar het Kurhaus, daar nog een paar leuke fotos bij gemaakt. Vervolgens terug om de Pier op te klimmen. Daarna op de fiets naar het park toe gegaan en toen bij het 19km punt nog een paar fotos gemaakt.

Helemaal aan het begin werd er nog een vrouw aangereden door een motoragent Het was een eind weg maar het zag er toch erg naar uit. Vervolgens kwamen de Kenianen aan gerend. Ik had gehoopt op Butter maar helaas, dus ik het parcours op om die Kenianen tegen te houden maar het waren er echt teveel dus ze schoten aan alle kanten voorbij. Toen na een minuut of twee kwam Butter alsnog voorbij in een groepje van 5. Jammer maar helaas.

Was iig weer leuk om te zien, elke keer als ik van kant wisselde om fotos te maken rende ik gewoon een stukje mee met de lopers. Dat moet er raar uitgezien hebben een hardloper in vol ornaat met een rugzak waar een statief uitsteekt Nu weer thuis, even douchen en dan weer een feestje Morgen komen de fotos.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:50:32 #111
197786 Asics-DS
pi_57400112
1 uur en 8 seconden is snel, maar niet denderend. Jammer. Butter wel Nederlands record, dat is ook wat waard natuurlijk.

Ik ben benieuwd naar de foto's FJD
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:52:16 #112
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_57401500
tvm
ik type ook mar wat
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:35:25 #113
180572 Zotheid
De lof der
pi_57403628
1 uur 45 minuten en 50 seconden.
Zeer tevreden, zal morgen een uitgebreid verslag geven, ik ga nu eerst lekker slapen.
[..]
  zondag 16 maart 2008 @ 16:38:33 #114
62913 Blik
The one and Only!
pi_57415108
Als iemand mijn afhaalbewijs van de 10 km in Utrecht wilt overnemen voor een vriendenprijsje, dan kan dat. Ik en mijn vriendin hadden ons opgegeven, maar mijn vriendin heeft met de wintersport een ski-ongelukje gehad waardoor we niet konden door trainen. We hebben dus 2 afhaalbewijzen over. Het betreft de 10 KM in Utrecht, 24 april (2de paasdag) en de start en finish is bij de Jaarbeurs. Dus makkelijk te bereiken via OV.

Als je 1 of 2 afhaalbewijzen wilt overnemen voor een zacht vriendenprijsje, moet je maar een PM sturen of een mailtje. De originele inschrijfprijzen waren 12,50 p.p.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:53:20 #115
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_57416517
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:35 schreef Zotheid het volgende:
1 uur 45 minuten en 50 seconden.
Zeer tevreden, zal morgen een uitgebreid verslag geven, ik ga nu eerst lekker slapen.
1 uur 50 minuten en 16 seconden , ook zeer tevreden

Ik vond het een erg gezellige loop, liep heerlijk tot aan het 17KM punt waar het ineens zwaar werd. wel een constant tempo gelopen. Mijn doel was ook 1.50, dus ik mag zeker niet klagen
.
pi_57421460
  zondag 16 maart 2008 @ 22:51:05 #117
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57422304
mooie foto's
pi_57422510
Leuke foto's!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_57422518
1 uur, 42 minuten en 42 seconden.

Pff, het viel niet mee zeg. Had stiekem gehoopt, ondanks mijn minieme training van 3 weken (ja, ik weet dat ik meer had moeten trainen... ), onder mijn PR van m'n eerste halve marathon te lopen (net onder de 1u40), maar dat zat er niet echt in.

Stond nog redelijk 'vooraan' voor de trimlopers, ongeveer op de tramovergang, maar het was de eerste 10 kilometer niet zo lekker lopen vond ik. Was echt best druk en zeker door de business lopers zat er echt veel niveau verschil door elkaar, waardoor het erg tempo wisselen was. Na 10 kilometer nog wel snel (net onder de 47 minuten), maar op de boulevard was het al helemaal over voor mij.

Vervolgens was het echt afzien richting de finish, kon niet meer echt ontspannen, en die klimmetjes rond de Nieuwe Duinweg waren beetje gemeen toen. Onbegrijpelijk dat iemand bedenkt om die drinkpost 'heuvel-op' neer te zetten ook vond ik, maar ja.

In ieder geval wel weer een mooie ervaring rijker en ga volgend jaar ook weer meedoen denk ik. Weet nu wel weer even hoe ver zo'n halve marathon is, en dat ik iets serieuzer en langer moet voorbereiden wil ik onder m'n PR gaan lopen (richting 1u35 / 1u37).
Jack does it in real time...
  zondag 16 maart 2008 @ 23:20:44 #120
180572 Zotheid
De lof der
pi_57423156
Blik, misschien dat ik er wel 1 van je over wil nemen, weet nog niet zeker of ik mee ga doen maar zo ja hoor je dat van me.

Erg netjes Sehnsucht en Deebee.
Dan liepen jullie vlakt voor en achter me.

Hier mijn verslag over gisteren:

Voorbeschouwing
Na een uur of 8 geslapen te hebben werd ik redelijk fris wakker. Beetje last van m'n nek alleen. Heb toen veel met m'n hoofd gedraaid en daarna ging het wel weer. Paar witte boterhammen als ontbijt genomen, glaasje born en een banaan.
Wat pasta gekookt en daarna rond half 12 naar de stad gefietst (sliep bij me pa omdat ik zelf naast een discotheek oon). Ik was nog net op tijd om de start van de 5 kilometer te zien. Zag er goed uit. Toen even naar huis geweest om een vork te halen waarna ik met een tupperware bakje met pasta langs de finish stond. Daar kreeg ik veel positieve reacties van mensen op en er waren zelfs meerdere mensen waarvoor ik moest poseren met eten. :p
De eerste kwamen na een minuut of 17 aan. Na verloop van tijd werden de "atleten" steeds raarder, negers in hun babyblauwe outfit, mensen op gewone schoenen noem maar op.
De start van de 10 kilometer duurde al wat langer, gelukkig maar voor een heel stel mensen omdat ze na de officiële tijd nog aan kwamen lopen. Nadat ook deze mensen weg waren ben ik richting het malieveld gelopen om m’n spullen weg te brengen en langzaamaan in te lopen. Hier merkte ik al dat ik last van m’n knie had en begon ik me toch een beetje zorgen te maken. Hopen dat ik hem uit zou lopen en rond de 2 uur zou erg mooi zijn.

De wedstrijd
Ik ben redelijk achteraan begonnen. Omstreeks kwart voor 3 ging het kanon af en was mijn eerste wedstrijd officieel begonnen. Zeven minuten later kwam ik ook over de start en kon ik in een langzaam tempo hardlopen. De eerste kilometers was het erg lastig om mensen in te halen. Na 25 minuten en 51 seconden had ik de eerste 5 kilometer achter de rug, samen met redelijk wat hardlopers. In de constante stroom van mensen ben ik rond de 6 kilometer een meisje tegengekomen waar ik zo goed als de rest van de race mee heb samengelopen. Op advies van m’n fisio heb ik asfalt zoveel mogelijk vermeden en dat ging erg goed, na 10 kilometer had ik nog nergens last van en een paar honderd meter later was ik over de helft.
Een van de mooiste punten van het parcours was toch wel het punt waar je zo goed als op de boulevard loopt, duizenden mensen voor je en net zoveel achter je, kippenvelmoment!
Op de boulevard wil ik de toeschouwer die vlak voor m’n schoen rochelde ook nog even bedanken, erg fijn! Na 75 minuten en 34 seconden liep ik over het 15 kilometerpunt. Dat had ik echt nooit verwacht en m’n voor het eerst had ik echt het gevoel dat ik het ging halen. Op dit punt raakte ik ook m’n “haas” kwijt. Alsof dat al niet genoeg was begon ik ook dorstig te worden en naar koolhydraten te verlangen. Toch maar een zakje gel ingenomen. Gelukkig was er na 2 kilometer een drankpost. 1 van de mooiste punten heb ik niet doelbewust meegemaakt, die was in het parkje waar je de tieten van den Den Haag voor het eerst kan zien. Hier had ik namelijk last van m’n zij, dikke steken en het hoogtepunt van enkele kilometers geleden werd een dieptepunt. Een man naast me zei dat ik echt even rustig in en uit moest ademen, dit heb ik dan ook gedaan. Niet veel later kwam ik ook m’n haas weer tegen konden we er samen weer tegenaan. Ik voelde me weer supersterk en toen een man langs de kant van de weg zei dat het nog maar 2 kilometer was gierde de endorfine door m’n lichaam en wist ik zeker dat ik het zou halen.
Samen met de dame met wie ik liep nog tig mensen ingehaald. Toen we echter het Korte Voorhout op liepen kon ik het niet laten om nog even een eindsprintje in te zetten, geweldig met al die mensen er bij. Ik voelde me voor enkele seconden echt even in een roes, tot m’n lichaam begon te tintelen en het me verstandig leek om toch in een wat lager tempo de finish over te lopen voor me dat helemaal niet meer zou lukken. :’)
Uiteindelijk met m’n hand op m’n buik de finish over gehobbeld waarna ik gevolgd werd door het meisje dat ik daarna gefeliciteerd en bedankt heb. En dat wil ik hier nogmaals doen! Bedankt onbekend meisje, zonder jou was ik vast veel langzamer! o+

Al met al ben ik erg blij dat ik überhaupt de halve heb uitgelopen, en zeker in de tijd van 1:45:50! Dat had ik echt nooit verwacht, ik zou al blij zijn met 2 uur.

Afstand Halve marathon trimloop
Categorie M/V
Totaal plaats 2014 / 5765
Categorie plaats 2014
Snelheid 11,961 km/uur
5 kilometer 25:51 (25:51)
10 kilometer 50:21 (24:30)
15 kilometer 1:15:34 (25:13)
20 kilometer 1:40:37 (25:03)
Bruto tijd 1:53:40
Netto tijd 1:45:50

Eerst stonden er ook van die leuke grafiekjes bij maar die zijn nu weg.

Jezus wat een lange post.
[..]
  zondag 16 maart 2008 @ 23:42:17 #121
197786 Asics-DS
pi_57423669
Mooie foto's FJD, lekker scherp. Ligt daar nou een vrouw (hoe kan het ook anders ) op de grond?
En natuurlijk een leuk verhaal van Zotheid . Misschien toch niet verstandig om te 'eten' tijdens het lopen. Met hardlopen heb je een relatief hoge vetverbranding en ik denk dat je inmiddels wel genoeg koolhydraten in lijf en leden had. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je eerste wedstrijd!! De anderen ook, proficiat .

Die eerste foto van Zotheid: beetje vreemd. Tussen de afgetrainde 'Kenianen' staat één of andere turkse hobbit met afgetrapte gympies zn plek te verdedigen (blauwe broek, rood shirt) wtf...... Why even bother......
pi_57423948
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef Asics-DS het volgende:
Mooie foto's FJD, lekker scherp. Ligt daar nou een vrouw (hoe kan het ook anders ) op de grond?
Yup, die werd aangereden door de motoragent

Dit waren wel de weinige fotos die scherp waren. Sluitertijd van rond 1/200 was nog te traag
pi_57458091
Wat ik nu heb is eigenlijk best lastig!
want mijn conditie is zodanig in orde dat ik best lang kan lopen...
Alleen kunnen mijn spieren het nog niet echt aan...
Dus ik heb constant het gevoel dat ik me moet inhouden!
Terwijl ik nog helemaal niet moe ben
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:37:49 #124
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_57458223
@lakai: Toch maar doen! Als je nu te lang gaat lopen solliciteer je echt naar een blessure.

Ik was gisteren heerlijk aan het trainen in het zonnetje, net 20 minuten weg, kreeg ik toch buikkrampen! Ik dacht echt even dat ik out zou gaan daar langs de kant van de weg... niet leuk. 10 minuten gewandeld en toen was het weg. Wel een beetje vervelend want ik wilde 10km lopen en nu weet ik nóg niet wat ik momenteel kan.
I'm just a girl in the world.
pi_57458453
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:31 schreef Lakai het volgende:
Wat ik nu heb is eigenlijk best lastig!
want mijn conditie is zodanig in orde dat ik best lang kan lopen...
Alleen kunnen mijn spieren het nog niet echt aan...
Dus ik heb constant het gevoel dat ik me moet inhouden!
Terwijl ik nog helemaal niet moe ben
Wissel het dan af met een sport waarbij je wel helemaal leeg kan. Wat je nu beschrijft is bv. ook de allergrootste valkuil voor lopers die terug komen na een blessure; tijdens de revalidatie mag je niet lopen maar wel fietsen en zwemmen waardoor je uithoudingsvermogen erg sterk blijft, vervolgens mag je weer lopen en denk je dat je alles weer aankan terwijl je eigenlijk moet beginnen op een beginnersschema. Dat is erg frustrerend en je zult dan ook vast niet de eerste zijn die te veel, te snel wil en als gevolg daarvan een blessure oploopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')