Blik, misschien dat ik er wel 1 van je over wil nemen, weet nog niet zeker of ik mee ga doen maar zo ja hoor je dat van me. 

Erg netjes Sehnsucht en Deebee. 

Dan liepen jullie vlakt voor en achter me. 

Hier mijn verslag over gisteren:
VoorbeschouwingNa een uur of 8 geslapen te hebben werd ik redelijk fris wakker. Beetje last van m'n nek alleen. Heb toen veel met m'n hoofd gedraaid en daarna ging het wel weer. Paar witte boterhammen als ontbijt genomen, glaasje born en een banaan. 
Wat pasta gekookt en daarna rond half 12 naar de stad gefietst (sliep bij me pa omdat ik zelf naast een discotheek oon). Ik was nog net op tijd om de start van de 5 kilometer te zien. Zag er goed uit. Toen even naar huis geweest om een vork te halen waarna ik met een tupperware bakje met pasta langs de finish stond. Daar kreeg ik veel positieve reacties van mensen op en er waren zelfs meerdere mensen waarvoor ik moest poseren met eten. :p
De eerste kwamen na een minuut of 17 aan. Na verloop van tijd werden de "atleten" steeds raarder, negers in hun babyblauwe outfit, mensen op gewone schoenen noem maar op. 
De start van de 10 kilometer duurde al wat langer, gelukkig maar voor een heel stel mensen omdat ze na de officiële tijd nog aan kwamen lopen. Nadat ook deze mensen weg waren ben ik richting het malieveld gelopen om m’n spullen weg te brengen en langzaamaan in te lopen. Hier merkte ik al dat ik last van m’n knie had en begon ik me toch een beetje zorgen te maken. Hopen dat ik hem uit zou lopen en rond de 2 uur zou erg mooi zijn.
De wedstrijdIk ben redelijk achteraan begonnen. Omstreeks kwart voor 3 ging het kanon af en was mijn eerste wedstrijd officieel begonnen. Zeven minuten later kwam ik ook over de start en kon ik in een langzaam tempo hardlopen. De eerste kilometers was het erg lastig om mensen in te halen. Na 25 minuten en 51 seconden had ik de eerste 5 kilometer achter de rug, samen met redelijk wat hardlopers. In de constante stroom van mensen ben ik rond de 6 kilometer een meisje tegengekomen waar ik zo goed als de rest van de race mee heb samengelopen. Op advies van m’n fisio heb ik asfalt zoveel mogelijk vermeden en dat ging erg goed, na 10 kilometer had ik nog nergens last van en een paar honderd meter later was ik over de helft. 
Een van de mooiste punten van het parcours was toch wel het punt waar je zo goed als op de boulevard loopt, duizenden mensen voor je en net zoveel achter je, kippenvelmoment! 

Op de boulevard wil ik de toeschouwer die vlak voor m’n  schoen rochelde ook nog even bedanken, erg fijn! Na 75 minuten en 34 seconden liep ik over het 15 kilometerpunt. Dat had ik echt nooit verwacht en m’n voor het eerst had ik echt het gevoel dat ik het ging halen. Op dit punt raakte ik ook m’n “haas” kwijt. Alsof dat al niet genoeg was begon ik ook dorstig te worden en naar koolhydraten te verlangen. Toch maar een zakje gel ingenomen. Gelukkig was er na 2 kilometer een drankpost. 1 van de mooiste punten heb ik niet doelbewust meegemaakt, die was in het parkje waar je de tieten van den Den Haag voor het eerst kan zien. Hier had ik namelijk last van m’n zij, dikke steken en het hoogtepunt van enkele kilometers geleden werd een dieptepunt. Een man naast me zei dat ik echt even rustig in en uit moest ademen, dit heb ik dan ook gedaan. Niet veel later kwam ik ook m’n haas weer tegen konden we er samen weer tegenaan. Ik voelde me weer supersterk en toen een man langs de kant van de weg zei dat het nog maar 2 kilometer was gierde de endorfine door m’n lichaam en wist ik zeker dat ik het zou halen. 
Samen met de dame met wie ik liep nog tig mensen ingehaald. Toen we echter het Korte Voorhout op liepen kon ik het niet laten om nog even een eindsprintje in te zetten, geweldig met al die mensen er bij. Ik voelde me voor enkele seconden echt even in een roes, tot m’n lichaam begon te tintelen en het me verstandig leek om toch in een wat lager tempo de finish over te lopen voor me dat helemaal niet meer zou lukken. :’)
Uiteindelijk met m’n hand op m’n buik de finish over gehobbeld waarna ik gevolgd werd door het meisje dat ik daarna gefeliciteerd en bedankt heb. En dat wil ik hier nogmaals doen! Bedankt onbekend meisje, zonder jou was ik vast veel langzamer! o+
Al met al ben ik erg blij dat ik überhaupt de halve heb uitgelopen, en zeker in de tijd van 1:45:50! 

Dat had ik echt nooit verwacht, ik zou al blij zijn met 2 uur. 

Afstand Halve marathon trimloop 
Categorie M/V 
Totaal plaats 2014 / 5765 
Categorie plaats 2014 
Snelheid 11,961 km/uur 
5 kilometer 25:51 (25:51) 
10 kilometer 50:21 (24:30) 
15 kilometer 1:15:34 (25:13) 
20 kilometer 1:40:37 (25:03) 
Bruto tijd 1:53:40 
Netto tijd 1:45:50
Eerst stonden er ook van die leuke grafiekjes bij maar die zijn nu weg. 

![]()

![]()
![]()
Jezus wat een lange post.