abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 22:57:36 #76
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57294703
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef Asics-DS het volgende:
Agenten zouden best meer mogen verdienen. Ze doen nuttig werk (over het algemeen), maar de manier waarop ze dit proberen te bereiken wekt meer ergernis dan sympathie op. Ze spelen hun kaarten niet slim.
staken wekt meestal ergenis op, anders heeft het weinig zin om te staken Ze hebben het al geprobeerd met minder boetes uitschrijven, maar dat werkt blijkbaar niet...
The line is a dot to you!
pi_57294996
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
staken wekt meestal ergenis op, anders heeft het weinig zin om te staken Ze hebben het al geprobeerd met minder boetes uitschrijven, maar dat werkt blijkbaar niet...
Dan nog werkt het alleen als er een initiatief vanuit de burgers zou komen om de minister onder druk te zetten omdat ze het eens zijn met de agenten maar op dit moment is er alleen maar kritiek vanuit de burgers op de agenten

Los daarvan zag ik een tijdje terug een keer een loonstrookje in de krant staan en zo slecht vond ik dat niet hoor Nee het is geen topsalaris maar goed de opleidingseisen zijn ook niet enorm hoog waardoor er ook veel mogelijke werknemers zijn en de prijs (salaris) dus omlaag gaat.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:43:36 #78
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_57299535
Ik hoopecht voor jullie allemaal dat de CPC gewoon doorgaat!
Ik ben gisteren door mijn rug gegaan (ofzo, ik weet het niet zeker, ik heb dat nooit) en het doet nu nog steeds pijn misschien dat ik vanmiddag wel nog een stukje ga lopen, maar het gaat ook regenen en stormen...
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:49:24 #79
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_57304317
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef kepler het volgende:

[..]

Daar heb je een punt natuurlijk, maar ik denk dat ze alle steun kunnen gebruiken om te slagen in hun doel. Nu zoeken ze echt de dingen op die de meester ergernis op wekken. Een beetje het verkeer ophouden, precies de grote duels verstoren etc. Ze pushen echt de buttons zeg maar. Staken is goed, maar probeer dan te laten zien was een probleem het is als er geen politie is. Laat het maar een beetje in de soep lopen in de steden, dan krabt wel wel even achter het hoofd hoor. Nu lijkt het echt of een lange neus trekken naar burgers.
Beetje lastig uit te leggen wat ik precies bedoel, maar hopelijk begrijp je mn punt.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:43 schreef annoh het volgende:
Ik hoopecht voor jullie allemaal dat de CPC gewoon doorgaat!
Ik ben gisteren door mijn rug gegaan (ofzo, ik weet het niet zeker, ik heb dat nooit) en het doet nu nog steeds pijn misschien dat ik vanmiddag wel nog een stukje ga lopen, maar het gaat ook regenen en stormen...

Ja.........................

DOES IT GET ANY BETTER??

Geloof me, doe een bosloop. Je zal de grootste fun hebben.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:25:19 #80
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_57311966
ok, voor eens en altijd:

NOTE TO SELF: RENNEN IN DE REGEN IS NIET ERG!!

Mag dit in de volgende OP? Rennen in de regen is helemaal niet vervelend, je krijgt het niet zo warm, je bent superstoer en het maakt eigenlijk helemaal niet zoveel verschil. Het is me een raadsel waarom ik dat nou niet gewoon kan onthouden.
33 minuten in 12 km per uur. Dat gaat de goede kant op! Hoewel mijn rug nog steeds pijn doet had ik er geen last van bij het rennen.
Gaan er morgen nog hobbyisten rennen in de westerwind?
I'm just a girl in the world.
pi_57312369
Ik sta bij de 15km grens. Dus als je tegen het einde over de boulevard loopt Dan is iedereen toch wel een beetje dood, en kan het strand misschien wel leuke beelden opleveren.

Voorwaarde is wel dat de regen wegblijft, wind is geen probleem maar ik heb geen zin in een gevecht om m'n camera droog te houden

Ik ga iig de startnummers opschrijven, wie weet lukt het me om iemand te spotten
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:47:30 #82
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57312544
ik ga dadelijk lopen, morgen vind ik toch wel iets overdreven met windkracht 10
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:49:08 #83
180572 Zotheid
De lof der
pi_57314105
Gezellig FJD.
Wie doen er overigens ook mee met de Circuitrun? Weet iemand hoe het daar zit met kleedgelegenheid?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_57315666
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef annoh het volgende:
ok, voor eens en altijd:

NOTE TO SELF: RENNEN IN DE REGEN IS NIET ERG!!

Mag dit in de volgende OP? Rennen in de regen is helemaal niet vervelend, je krijgt het niet zo warm, je bent superstoer en het maakt eigenlijk helemaal niet zoveel verschil. Het is me een raadsel waarom ik dat nou niet gewoon kan onthouden.
33 minuten in 12 km per uur. Dat gaat de goede kant op! Hoewel mijn rug nog steeds pijn doet had ik er geen last van bij het rennen.
Gaan er morgen nog hobbyisten rennen in de westerwind?
lopen in de regen is heerlijk (behalve als het echt met bakken naar beneden komt) moeilijkste is gewoon de deur uit te gaan maar zodra je aan het lopen bent is het een kick. Vanavond 10 km gelopen, het was droog maar wel een behoorlijk windje. Rustig aan gedaan na de 25 km van dit weekend. Morgen ga ik niet lopen mij iets te gevaarlijk met die windvlagen. Geen zin om takken te gaan ontwijken of voor een auto geblazen te worden.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:13:41 #85
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57316334
het waaide net ook flink inderdaad

Met een huisgenoot gelopen die al maanden niet getraind heeft, mezelf dwingen om een lager tempo te lopen voor de marathon
pi_57321769
Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop

De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.

,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.

Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.

Bron
[..]
pi_57323071
Mooi zo, niet voor niks gister een lange duurloop gedaan dus.

Had echt 3 kilometer lang vol de wind tegen dwars door een mega stuk weiland, maar daarna draaide ik ongeveer halverwege m'n rondje richting huis en vanaf dat punt vloog ik echt.

Heerlijk de wind in de rug en ontspannen kunnen blijven lopen, wel wat vertrouwen voor zaterdag nu. Misschien morgen nog even een klein rondje om de benen beetje los te lopen en dan maar zien wat het zaterdag wordt. Alles is al beter dan die storm van vandaag...
Jack does it in real time...
pi_57329135
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:41 schreef FJD het volgende:

Ik ga iig de startnummers opschrijven, wie weet lukt het me om iemand te spotten
Mooi, extra support of foto's kunnen nooit kwaad, ik zoek morgen even m'n startnummer op!

Heb er zin in!
Sweet and innocent...
pi_57331149
We kunnen ook al team lopen. Haal ik alleen de snelheid er uit.
Fok! Hardloop Team!
Zotheid: Martijn, 4782
[..]
pi_57332519
Net een half uurtje gelopen. Als afsluiting van de trainingen. En het was ook zeker 1 van de lekkerste en snelste. Zo goed als geen last van m'n knie. Morgen nog even naar de fisio en hopen dat hij de laatste pijntjes kan laten verdwijnen. Heb net de eerste en laatste paar kilometer gelopen (en dan van groot hertoginnenllaan via Zorgvliet naar maduradom). Het gaf echt een ontzettende kick om over voorhout te lopen met m'n ogen dicht en m'n handen in de lucht. De bouwvakkers die nog druk bezig zijn alles aan kant te maken voor zaterdag keken me raar aan. Gelijk had ik een boost endorfine. M'n zelfvertrouwen is weer helemaal terug, ik geloof dat het zaterdag moet lukken.

Woei, ik ben vrolijk! I Hardlopen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Zotheid op 12-03-2008 18:55:23 ]
[..]
pi_57335593
Ik ben nu in week 4 van het "couch to 5K" trainingsschema aanbeland. Zojuist ben ik wezen hardlopen en begon een beetje last van m'n enkel te krijgen. Nu een tijdje na het lopen begint m'n voet, onder m'n enkel, op te zwellen.

Ik weet nu niet wat ik hiermee aan moet want ik ben nog maar een beginner, betekend het dat ik nu weken uit de roulatie lig?
pi_57335766
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Innocence het volgende:
Mooi, extra support of foto's kunnen nooit kwaad, ik zoek morgen even m'n startnummer op!

Heb er zin in!
Weersvoorspellingen zijn goed en dat is maar goed ook. Vandaag langs de boulevard gelopen voor wat foto's. Met de fiets een km of 2 tegen de wind in moeten fietsen. Tering zeg, zandstralen krijgt dan echt een nieuwe dimensie

Ik ga vrijdag even kijken of ik een mooie plek kan vinden maar de kans is 90% dat ik rond de 15km sta, aan het einde v/d boulevard. Als ik in de bocht ga staan kun je mooi fotos maken Even kijken of ik die Butter kan schieten alstie op weg is naar de overwinning
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:33:41 #93
197786 Asics-DS
pi_57336335
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef FJD het volgende:

Weersvoorspellingen zijn goed en dat is maar goed ook. Vandaag langs de boulevard gelopen voor wat foto's. Met de fiets een km of 2 tegen de wind in moeten fietsen. Tering zeg, zandstralen krijgt dan echt een nieuwe dimensie

Ik ga vrijdag even kijken of ik een mooie plek kan vinden maar de kans is 90% dat ik rond de 15km sta, aan het einde v/d boulevard. Als ik in de bocht ga staan kun je mooi fotos maken Even kijken of ik die Butter kan schieten alstie op weg is naar de overwinning
Is die Wanjiru niet de grote favoriet dan? Of zal het toch Zotheid worden?
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Net een half uurtje gelopen. Als afsluiting van de trainingen. En het was ook zeker 1 van de lekkerste en snelste. Zo goed als geen last van m'n knie. Morgen nog even naar de fisio en hopen dat hij de laatste pijntjes kan laten verdwijnen. Heb net de eerste en laatste paar kilometer gelopen (en dan van groot hertoginnenllaan via Zorgvliet naar maduradom). Het gaf echt een ontzettende kick om over voorhout te lopen met m'n ogen dicht en m'n handen in de lucht. De bouwvakkers die nog druk bezig zijn alles aan kant te maken voor zaterdag keken me raar aan. Gelijk had ik een boost endorfine. M'n zelfvertrouwen is weer helemaal terug, ik geloof dat het zaterdag moet lukken. Woei, ik ben vrolijk! I Hardlopen!
pi_57336447
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef Asics-DS het volgende:
Is die Wanjiru niet de grote favoriet dan? Of zal het toch Zotheid worden?
Tot aan het 15km punt, alwaar hij op mysterieuze wijze ten val komt/wordt gebracht
pi_57336647
Ik zie de krantenkoppen al voor me:
Onbekende amateur wint CPC na val 5000 atleten.
[..]
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:48:05 #96
197786 Asics-DS
pi_57336739
Ik zie het al voor me. Voor de liefhebbers een lange versie en een korte.
Bizar dit.

http://www.youtube.com/watch?v=0roYKrf6HKk&feature=related

hier in het kort:

http://www.youtube.com/watch?v=Cx1TDFV5Vhk&feature=related
pi_57337081
Ik zou me een partij agressief worden. Niet dat ik daar de kracht voor zou hebben.
[..]
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:49 #98
197786 Asics-DS
pi_57337544
Uit ervaring weet ik, en met mij vele anderen, dat je na 30 km al moeite hebt een auto te ontwijken. Je benen zijn helemaal gefixeerd op die loop beweging en hebben geen zin meer in iets anders. Ga na een lange duurloop een knieheffen, zijpas etc doen. Gaat vrij moeizaam . Laat staan achter een idioot met een rok aanrennen.

Maar even heel iets anders. Dit is wel waar ik voor vrees op de olympische spelen van dit jaar. Ik zal dit filmpje eens plaatsen in het OS topic. Activisten (milieu, mensenrechten enz.) gaan vrij makkelijk over de schreef en beseffen waarschijnlijk niet dat lopen voor de overwinning op de OS jaren training en maanden voorbereiding en toewijding vergt.

(kromme zin die laatste)
pi_57338062
Dat geloof ik graag. Ik vind het al kut als ik na 10 kilometer moet stoppen en dan weer opnieuw op moet starten.

En over die activisten heb je ook zeker gelijk. Kijk maar naar de streakers die overal en nergens opduiken (en niet alleen bij paul de leeuw (overigens is hij zelf ook een hardloper dus ik neem aan dat hij zich niet zo erg verlaagd om dat te gaan doen (hoewel, met activisten weet je het maar nooit))). Maar wat mij betreft mogen er best hoge straffen op dit soort taferelen staan vanwege o.a. inkomstenderving.
[..]
pi_57377405
Degene die morgen de CPC gaan lopen veel succes!

Ik heb voor zondag m'n langste duurloop voor de marathon van Rotterdam op het programma staan, wil 32 kilometer lopen en zoals het er nu uitziet zal dat in de regen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')