staken wekt meestal ergenis op, anders heeft het weinig zin om te stakenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef Asics-DS het volgende:
Agenten zouden best meer mogen verdienen. Ze doen nuttig werk (over het algemeen), maar de manier waarop ze dit proberen te bereiken wekt meer ergernis dan sympathie op. Ze spelen hun kaarten niet slim.

Dan nog werkt het alleen als er een initiatief vanuit de burgers zou komen om de minister onder druk te zetten omdat ze het eens zijn met de agenten maar op dit moment is er alleen maar kritiek vanuit de burgers op de agentenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
staken wekt meestal ergenis op, anders heeft het weinig zin om te stakenZe hebben het al geprobeerd met minder boetes uitschrijven, maar dat werkt blijkbaar niet...

Daar heb je een punt natuurlijk, maar ik denk dat ze alle steun kunnen gebruiken om te slagen in hun doel. Nu zoeken ze echt de dingen op die de meester ergernis op wekken. Een beetje het verkeer ophouden, precies de grote duels verstoren etc. Ze pushen echt de buttons zeg maar. Staken is goed, maar probeer dan te laten zien was een probleem het is als er geen politie is. Laat het maar een beetje in de soep lopen in de steden, dan krabt wel wel even achter het hoofd hoor. Nu lijkt het echt of een lange neus trekken naar burgers.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef kepler het volgende:
[..]
staken wekt meestal ergenis op, anders heeft het weinig zin om te stakenZe hebben het al geprobeerd met minder boetes uitschrijven, maar dat werkt blijkbaar niet...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:43 schreef annoh het volgende:
Ik hoopecht voor jullie allemaal dat de CPC gewoon doorgaat!
Ik ben gisteren door mijn rug gegaan (ofzo, ik weet het niet zeker, ik heb dat nooit) en het doet nu nog steeds pijnmisschien dat ik vanmiddag wel nog een stukje ga lopen, maar het gaat ook regenen en stormen...

quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef annoh het volgende:
ok, voor eens en altijd:
NOTE TO SELF: RENNEN IN DE REGEN IS NIET ERG!!
Mag dit in de volgende OP?Rennen in de regen is helemaal niet vervelend, je krijgt het niet zo warm, je bent superstoer en het maakt eigenlijk helemaal niet zoveel verschil. Het is me een raadsel waarom ik dat nou niet gewoon kan onthouden.
33 minuten in 12 km per uur. Dat gaat de goede kant op! Hoewel mijn rug nog steeds pijn doet had ik er geen last van bij het rennen.
Gaan er morgen nog hobbyisten rennen in de westerwind?

Mooi, extra support of foto's kunnen nooit kwaad, ik zoek morgen even m'n startnummer op!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:41 schreef FJD het volgende:
Ik ga iig de startnummers opschrijven, wie weet lukt het me om iemand te spotten

Weersvoorspellingen zijn goed en dat is maar goed ook. Vandaag langs de boulevard gelopen voor wat foto's. Met de fiets een km of 2 tegen de wind in moeten fietsen. Tering zeg, zandstralen krijgt dan echt een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Innocence het volgende:
Mooi, extra support of foto's kunnen nooit kwaad, ik zoek morgen even m'n startnummer op!![]()
Heb er zin in!

Is die Wanjiru niet de grote favoriet dan? Of zal het toch Zotheid worden?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef FJD het volgende:
Weersvoorspellingen zijn goed en dat is maar goed ook. Vandaag langs de boulevard gelopen voor wat foto's. Met de fiets een km of 2 tegen de wind in moeten fietsen. Tering zeg, zandstralen krijgt dan echt een nieuwe dimensie
Ik ga vrijdag even kijken of ik een mooie plek kan vinden maar de kans is 90% dat ik rond de 15km sta, aan het einde v/d boulevard. Als ik in de bocht ga staan kun je mooi fotos makenEven kijken of ik die Butter kan schieten alstie op weg is naar de overwinning
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Net een half uurtje gelopen. Als afsluiting van de trainingen. En het was ook zeker 1 van de lekkerste en snelste. Zo goed als geen last van m'n knie.Morgen nog even naar de fisio en hopen dat hij de laatste pijntjes kan laten verdwijnen. Heb net de eerste en laatste paar kilometer gelopen (en dan van groot hertoginnenllaan via Zorgvliet naar maduradom). Het gaf echt een ontzettende kick om over voorhout te lopen met m'n ogen dicht en m'n handen in de lucht. De bouwvakkers die nog druk bezig zijn alles aan kant te maken voor zaterdag keken me raar aan. Gelijk had ik een boost endorfine. M'n zelfvertrouwen is weer helemaal terug, ik geloof dat het zaterdag moet lukken.
Woei, ik ben vrolijk!
I
Hardlopen!

Tot aan het 15km punt, alwaar hij op mysterieuze wijze ten val komt/wordt gebrachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef Asics-DS het volgende:
Is die Wanjiru niet de grote favoriet dan? Of zal het toch Zotheid worden?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |