abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:00:59 #251
180572 Zotheid
De lof der
pi_57769278
quote:
Ja, sommige van die knarren zijn echt erg kras!
Maar wellicht was ie helemaal vooraan gestart

Grappig trouwens, ik werd vanmiddag ingehaald door iemand waarbij ik dacht: "zo stel ik me die lui van het amateurhardloperstopic ook voor": lang, dun als een spijker, en mij inhalend op een tempo dat eruitziet alsof ze zich totaal niet inspannen".

En wat zie ik hier nu op de foto? Ja hoor
Al was hij helemaal vooraan gestart dan deed hij er nog maar 57:02 over. Ik kan alleen maar hopen dat ik op die leetijd nog zulke prestaties haal. Ik vind het in elk geval erg knap.

En tja, ik denk wel dat ik mijn uiterlijk wel mee heb. Waarschijnlijk is het hardlopen daarom voor mij ook zo leuk, dat ik met relatief weinig moeite al goede prestaties neer zet. Ik ben eigenlijk pas sinds eind november actief aan het trainen en ik heb nu al de cpc in 1:45:50 en de circuitrun in 52:02 gelopen. En daar ben ik best trots op.
quote:
[..]

dan zat ik zeker vlak achter je
Ik heb jou volgens mij ook in het startvlak gezien. Jammer dat we dat niet vantevoren wisten anders hadden we elkaar lekker kunnen opfokken waardoor we misschien nog wat sneller waren. Nouja, volgende keer beter.

Ik probeer me momenteel trouwens in te schrijven voor de Dam tot damloop, maar dat gaat erg langzaam.
quote:
Vanwege het enorme aantal inschrijvingen voor de Dam tot Damloop loop je mogelijk vertraging op bij het invullen van het online inschrijfformulier. Bij deze excuses voor het ongemak.

Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 24e Dam tot Damloop op 21 september 2008.
Je hebt gekozen voor het onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop.

Gelukt.
Mijn prognose is 1:14:59.

[ Bericht 58% gewijzigd door Zotheid op 01-04-2008 23:20:45 ]
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:22:59 #252
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_57769752
1:14:59? Dat kan sneller man, je hebt 14.4 gemiddeld gelopen met jet laatste loop. Ik zeg: 1:09:59. Wedden?
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:34:28 #253
180572 Zotheid
De lof der
pi_57770123
Ik hoop het.
En het zou ook eigenlijk wel moeten, gezien de tijd die ik nog heb om te trainen.
Loop je ook mee? Ik vind het wel fijn als ik iemand heb waarmee ik kan optrekken.
[..]
  woensdag 2 april 2008 @ 00:23:14 #254
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57771319
Ik sta niet een keer vol op de foto, hooguit hier en daar op achtergrond. Ben wel duidelijk te zien bij het filmpje van de start, want ik sta namelijk gewoon midden vooraan op de 1e rij. Kijk maar goed, donkergroen vest. Ben de jongen die uitgelegd krijgt dat de klok boven ons hangt
pi_57772193
TVP
pi_57776698
Ik heb me ook ingeschreven voor de van Dam tot Dam loop! Zondag trouwens mijn PR aangescherpt op de halve marathon tijdens de Venloop. 1.40.34.
pi_57776988
Businessloop van de dam tot dam is al vol en limiet voor prestatieloop is ook al bijna bereikt volgens de organisatie, lijkt me verstandig om vandaag nog in te schrijven wil men nog meedoen.

Vanavond waarschijnlijk kort stukje lopen om te kijken hoe het met de spier in de enkel gaat, zo goed als pijnvrij nu.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:13:38 #258
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57777007
nog maar 35 seconden eraf dus

Ik zit er sterk over te denken me niet in te schrijven voor de damloop. Het begint me enorm te jeuken als ik weer terugdenk aan die enorme te grote massa mensen die iedereen in de weg loopt. Daarnaast is het parcour nou ook weer niet zo enorm interessant. Leuk, een tunnel en wat industriegebieden.

Nee, ik denk dat ik maar eens een jaartje oversla dit keer
pi_57777873
Ik heb me net voor de 15 km voor recreanten ingeschreven. Geen idee of de limiet al bereikt is. Ik heb hem inmiddels ook al 3 jaar niet meer gelopen, mede omdat het een ontzettende veel te drukke loop is waar ze 30000 man over een fietspad sturen. maar deze keer heb ik mijn verwachtte finishtijd een beetje scherp doorgegeven dus hopelijk start ik lekker vooraan.

Die 35 seconden moeten er nog af inderdaad. Ik liep aardig op schema, maar na 15 km was de pijp leeg en werd het knokken om redelijke km tijden te halen.
pi_57779384
Wat een tijden zeg, jullie lopen allemaal ruim 1,5 keer zo snel als mij

Lekker druilerig weertje, ga vanmiddag maar 's een flink rondje Rotterdam lopen. Westzeedijk, Ermasmus- en Brieenoordbrug.
Sweet and innocent...
  woensdag 2 april 2008 @ 14:20:33 #261
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57779627
Hey wat leuk een hardlooptopic.

Doe ik ook hier even mee, heb me gisteravond opgegeven voor de dam tot dam, wordt de tweede keer dat ik hem ga lopen. Niet voor een snelle tijd natuurlijk, da's daar onmogelijk. Maar het is wel lachen om met zovelen te lopen.

Ik loop nu zo'n twee jaar (de ene week wat meer dan de andere) en heb nu twee jaar achtereen de city-pier-city gedaan. Vorig jaar 1:58 en dit jaar 2:06, geen verbetering dus, maar ik was dit jaar ook minder getraind dan vorig jaar. Wel lekker gelopen.

Verder train ik met een groepje (net als vorig jaar) voor een 12uursloop hier in Den Haag. Da's met een groepje van 6 man 12 uur lang estafette lopen. Voor een goed doel natuurlijk. Erg gezellig en stimuleert ook om te blijven lopen.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:00:55 #262
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57780536
estafette loopjes zijn leuk Ik noem een batavierenrace en een roparun
Overigens zijn er nog (de traditionele) 2 a 3 open plekken in ons bata-team, als mensen zich nog geroepen voelen geef maar een schreeuw, ik kan een goed woordje doen voor een plekkie
pi_57784552
Ik zit in zo'n totaal rommelig amateurteam, zoals altijd, en zoals altijd heb ik dus nog niks gehoord. Vermoedelijk hoor ik twee weken van tevoren of het 3 of 12 km wordt

Over die Dam tot Dam: die heb ik toevallig m'n zusje laatst ook afgeraden, omdat ik van hardlopende Amsterdammers hoor dat ze het een ware verschrikking vinden. Eentje reist wel jaarlijks naar de (eveneens drukke) Zevenheuvelenloop, omdat daar met startgroepen wordt gewerkt. Kennelijk is het bij de Dam tot Dam een grote rommelige krapte.
  woensdag 2 april 2008 @ 18:24:33 #264
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57784782
Het is inderdaad wel ongelooflijk druk met de Dam tot Dam, ze werken overigens wel met startgroepen, maar daar merk je niets van.

Zevenheuvelenloop heeft iets bredere wegen en is daardoor iets beter te doen. Persoonlijk vond ik die niet voor herhaling vatbaar, omdat ik daar ook met een veel langere reistijd zit.
pi_57784836
Vandaag ook de eerste mailtjes over de batavierenrace gekregen.

Voor het eerst ongeveer dat we met een team van studentenvereniging mee gaan doen (niet iedereen is al te sportief altijd... ), maar wordt wel mooi... Heb maar gezegd dat het niet uitmaakt welke afstand ze me indelen, want het langste is toch maar 12 kilometer of zo.

Lijkt mij wel mooi worden die Bata-race, wel zin in.
Jack does it in real time...
  donderdag 3 april 2008 @ 10:55:49 #266
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57799995
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef Jovatov het volgende:
Het is inderdaad wel ongelooflijk druk met de Dam tot Dam, ze werken overigens wel met startgroepen, maar daar merk je niets van.

Zevenheuvelenloop heeft iets bredere wegen en is daardoor iets beter te doen. Persoonlijk vond ik die niet voor herhaling vatbaar, omdat ik daar ook met een veel langere reistijd zit.
Idd, zevenheuvelen is breder en daardoor beter voorbereid op grote groepen. Ik zou zo wel weer gaan, want het treinkaartje zit bij de prijs inbegrepen altijd
pi_57802447
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef Jovatov het volgende:

Ik vond de dam tot dam vorig jaar prima te lopen, op het stukje net na de tunnel na nergens zo druk dat het ten koste ging van het lopen. Damloop heeft startvakken en een versmalling bij de start voor een goede spreiding en door redelijk vooraan te staan in het startvak loop je de langzamere mensen in de tunnel al voorbij. Starte wel in een van de eerste groepen van de Businessloop misschien was dat een iets minder drukke groep. Vond de City Pier City 10km vorig jaar een stuk drukker en vervelender om te lopen. En dam tot dam heeft een sfeertje wat je bijna nergens tegenkomt, zeker als je Zaandam komt binnenlopen is geweldig maar ben lichtelijk bevooroordeeld want woon 100 meter van het 15 km punt
  donderdag 3 april 2008 @ 13:28:52 #268
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57803288
denk dat je geluk had, de damloop is de enige loop die ik ooit gelopen heb waarbij ik op gegeven moment gewoon 30 seconden stil moest staan omdat niet iedereen door fietspad heen kon. Daarnaast heb ik heel veel industrieterrein gezien helaas. Wel veel muziek, dat absoluut.

Zo'n fuik in het begin werkt overigens niet erg goed, want in de IJtunnel is iedereen alweer elkaar in de weg aan het lopen.
pi_57803964
Zo, van Dam tot Dam is best irritant, omdat je na een kwartiertje de dikkerds en echt tragenm van de startgroep voor je gaat inhalen. Die mensen hebben duidelijk gelogen over hun mogelijkheden wat betreft eindtijd en dat vind ik altijd best irritant. Wel leuk is dat je Bij de vanDam tot Dam loop altijd relatief hoog kan eindigen omdat het volgens mij de loop is met het hoogste percentage ongetraineden en gezelligheidslopers.
pi_57804014
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:02 schreef oxylus11 het volgende:
Wel leuk is dat je Bij de vanDam tot Dam loop altijd relatief hoog kan eindigen omdat het volgens mij de loop is met het hoogste percentage ongetraineden en gezelligheidslopers.
Da's bij de Batavierenrace ook een mooie bijkomstigheid
  vrijdag 4 april 2008 @ 02:19:56 #271
180572 Zotheid
De lof der
pi_57821085
Als ik dit allemaal zo lees heb ik nu al spijt van de opgegeven eindtijd tijdens de Dam tot Dam. Zeker omdat ik bescheiden ben geweest. Nouja, we zullen het wel zien.
[..]
pi_57821809
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:02 schreef oxylus11 het volgende:
Zo, van Dam tot Dam is best irritant, omdat je na een kwartiertje de dikkerds en echt tragenm van de startgroep voor je gaat inhalen. Die mensen hebben duidelijk gelogen over hun mogelijkheden wat betreft eindtijd en dat vind ik altijd best irritant. Wel leuk is dat je Bij de vanDam tot Dam loop altijd relatief hoog kan eindigen omdat het volgens mij de loop is met het hoogste percentage ongetraineden en gezelligheidslopers.
Dat had ik bij de Halve van Amsterdam ook. Mensen in halen die opgegeven hadden dat ze 45min voor mij zouden finishen, tel daarbij het kwartier startverschil op en haal er een half uur onderschatting van mijn kant af en dan zit je nog steeds met een half uur liegen. Vreselijk vervelend.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:00:09 #273
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57824620
Zijn dat niet ook businesslopers? Die mogen dan eerder starten omdat hun bedrijf sponsor is, maar dat zijn me toch vaak lulletjes rozewater wat lopen betreft, dat je ze soms met een uur vertraging nog tegenkomt. Niks mis mee, maar ga dan niet voor mijn neus lopen
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:00:38 #274
180572 Zotheid
De lof der
pi_57826026
Hehe . Dat was zondag ook zo met de abbonnees van RW. Leuk dat ze eerder mogen beginnen maar ik mocht me wel in alle bochten wringen (letterlijk) om ze in te halen.
[..]
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:02:12 #275
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_57850655
De rotterdam marathon. Nog 8 dagen, en het komt nu wel heel dichtbij ineens...

vraagje: hebben mensen al hun startnummer e.d. thuis gekregen? Ik heb namelijk nog niets gehad. Begin nu zolangzamerhand wel behoefte te krijgen aan wat extra informatie enzo...

Heb al wel op site gelezen dat er pacerunners zijn. Als ik maar de blauwe balonnen volg dan finish ik in 3:30...en rode balonnen staan voor 3:15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')