Al was hij helemaal vooraan gestart dan deed hij er nog maar 57:02 over. Ik kan alleen maar hopen dat ik op die leetijd nog zulke prestaties haal. Ik vind het in elk geval erg knap.quote:Ja, sommige van die knarren zijn echt erg kras!
Maar wellicht was ie helemaal vooraan gestart
Grappig trouwens, ik werd vanmiddag ingehaald door iemand waarbij ik dacht: "zo stel ik me die lui van het amateurhardloperstopic ook voor": lang, dun als een spijker, en mij inhalend op een tempo dat eruitziet alsof ze zich totaal niet inspannen".
En wat zie ik hier nu op de foto? Ja hoor
Ik heb jou volgens mij ook in het startvlak gezien. Jammer dat we dat niet vantevoren wisten anders hadden we elkaar lekker kunnen opfokken waardoor we misschien nog wat sneller waren. Nouja, volgende keer beter.quote:[..]
dan zat ik zeker vlak achter je
quote:Vanwege het enorme aantal inschrijvingen voor de Dam tot Damloop loop je mogelijk vertraging op bij het invullen van het online inschrijfformulier. Bij deze excuses voor het ongemak.
Idd, zevenheuvelen is breder en daardoor beter voorbereid op grote groepen. Ik zou zo wel weer gaan, want het treinkaartje zit bij de prijs inbegrepen altijdquote:Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef Jovatov het volgende:
Het is inderdaad wel ongelooflijk druk met de Dam tot Dam, ze werken overigens wel met startgroepen, maar daar merk je niets van.
Zevenheuvelenloop heeft iets bredere wegen en is daardoor iets beter te doen. Persoonlijk vond ik die niet voor herhaling vatbaar, omdat ik daar ook met een veel langere reistijd zit.
Ik vond de dam tot dam vorig jaar prima te lopen, op het stukje net na de tunnel na nergens zo druk dat het ten koste ging van het lopen. Damloop heeft startvakken en een versmalling bij de start voor een goede spreiding en door redelijk vooraan te staan in het startvak loop je de langzamere mensen in de tunnel al voorbij. Starte wel in een van de eerste groepen van de Businessloop misschien was dat een iets minder drukke groep. Vond de City Pier City 10km vorig jaar een stuk drukker en vervelender om te lopen. En dam tot dam heeft een sfeertje wat je bijna nergens tegenkomt, zeker als je Zaandam komt binnenlopen is geweldig maar ben lichtelijk bevooroordeeld want woon 100 meter van het 15 km puntquote:Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef Jovatov het volgende:
Het is inderdaad wel ongelooflijk druk met de Dam tot Dam, ze werken overigens wel met startgroepen, maar daar merk je niets van.
Zevenheuvelenloop heeft iets bredere wegen en is daardoor iets beter te doen. Persoonlijk vond ik die niet voor herhaling vatbaar, omdat ik daar ook met een veel langere reistijd zit.
Da's bij de Batavierenrace ook een mooie bijkomstigheidquote:Op donderdag 3 april 2008 14:02 schreef oxylus11 het volgende:
Wel leuk is dat je Bij de vanDam tot Dam loop altijd relatief hoog kan eindigen omdat het volgens mij de loop is met het hoogste percentage ongetraineden en gezelligheidslopers.
Dat had ik bij de Halve van Amsterdam ook. Mensen in halen die opgegeven hadden dat ze 45min voor mij zouden finishen, tel daarbij het kwartier startverschil op en haal er een half uur onderschatting van mijn kant af en dan zit je nog steeds met een half uur liegen. Vreselijk vervelend.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:02 schreef oxylus11 het volgende:
Zo, van Dam tot Dam is best irritant, omdat je na een kwartiertje de dikkerds en echt tragenm van de startgroep voor je gaat inhalen. Die mensen hebben duidelijk gelogen over hun mogelijkheden wat betreft eindtijd en dat vind ik altijd best irritant. Wel leuk is dat je Bij de vanDam tot Dam loop altijd relatief hoog kan eindigen omdat het volgens mij de loop is met het hoogste percentage ongetraineden en gezelligheidslopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |