maar wel wat tieten zijn en dat wat je er mee kan doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet eens wat Ducttape was
Toen was al 11 en had ik menig meisje al gevoeld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet eens wat Ducttape was
Ik zie de link nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen was al 11 en had ik menig meisje al gevoeld.
quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Arabisch Intiem Contactberichten. 273,000 Leden Fotos. 100% Gratis!
www.Muslima.com
Wat vul je dan in he.quote:Is dit een eerste installatie of heeft het apparaat eerder gewerkt op deze computer?
Ja Nee N.v.t.
Ik heb het maar in het commentaar veld gezet. Beetje stom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:08 schreef phluphy het volgende:
hahahaha!! Wat heb je uitendelijk ingevuld?![]()
![]()
Bij welk artikel/product was dit zo omschreven? Ik zou toch even een briefje sturen denk ik,
en ze erop attenderen.
Mogguh nerdjes en purtsert JortKquote:
Dan moet je gordijnen ophangen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Staat in me porem als het zo vroeg is.
uhu die deed ik ook dicht met als gevolg dat vriendin lief begon te mekkeren dat er eens een keertje zon was dat het gordijn dicht moetquote:
vanmiddag om 12:00 al...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
WEEKEENED!
ja ik ook.. alleen nog geen zin gehad om t te meldenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag om 12:00 al...
ik kan weer mail verzenden(m.a.w.: statisch IP adres aangevraagd bij provider..)
Ik heb zelfs al jaren me eigen IP range 192.168.x.xquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:50 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb al jaren een statisch IP adres, 127.0.0.1....
ik HAD het ook jaren bij hccnet/xs4allquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja ik ook.. alleen nog geen zin gehad om t te melden
en Statisch IP heb ik al jaren! ook met eigen RDNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |