Mag t ietsje groter?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Straks wordt FOK! ook genoemd gelijk met Denemarken en Nederland
[ afbeelding ]
ken ik niet vindenquote:
Zullen we? Tering het is jouw topic nie hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Waris7 het volgende:
Lachen dit topic!
Edited to add: Zullen we er ook een maken voor andere godsdiensten?
Eén van de Islam zou wel leuk zijn. Misschien later als ik meer tijd heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Waris7 het volgende:
Lachen dit topic!
Edited to add: Zullen we er ook een maken voor andere godsdiensten?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
ps. het is kwartje ipv gulden, want toen hadden ze natuurlijk nog geen euro![]()
Omgquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
ps. het is kwartje ipv gulden, want toen hadden ze natuurlijk nog geen euro![]()
quote:
Die eerste van boven: een tien met een griffelquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef True_infidel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik spaar anti / funny religie plaatjes....dus ik heb er nogal wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die eerste van boven: een tien met een griffel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer dan!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef True_infidel het volgende:
[..]
Ik spaar anti / funny religie plaatjes....dus ik heb er nogal wat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef koen_pijl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd!
Moest voor school bijbel een keer samenvatten
Doe opleiding geschiedenis. Ben trouwens Atheist.
Ja moesten voor opleiding bijbel samenvatten. Ze vonden namelijk dat de bijbel een belangrijk historisch boek is. Waar ze natuurlijk wel gelijk in hebben. Was opzich best interessant had nog nooit een bijbel opengedaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:39 schreef True_infidel het volgende:
[..]
Samenvatting voor de bijbel?
Het grootste en best selling SF verhaal aller tijde!
Ik ben btw geen atheist in ben ongelovig...en niet puur qua religie.
Ja idd ... die posts van true_infidel vind ik ook 'n beetje overdreven, ben dan niet atheistisch, eerder deistisch, maargoed.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:54 schreef Syheriat het volgende:
Ik vind dat pure anti-religie niet bepaald grappig, als atheïst. Ik bedoel, beledigen met humor is prima, kan niet grof genoeg zijn. Maar dit is gewoon kansloos provoceren. Daarom een plaatje in favor of the christians: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:54 schreef Syheriat het volgende:
Ik vind dat pure anti-religie niet bepaald grappig, als atheïst. Ik bedoel, beledigen met humor is prima, kan niet grof genoeg zijn. Maar dit is gewoon kansloos provoceren. Daarom een plaatje in favor of the christians: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef True_infidel het volgende:
Of het is een bepaalde visie van ongelovigen op religie: Dat religie een hoop Bullshit is.
OMG, hier klopt niks van.quote:
Geïnspireerd dor een kut-religie.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Oh en die plaatjes van True_Infidel... wat een kuthumor heb jij zeg.
Leuke pics!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef True_infidel het volgende:
....
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Laton het volgende:
kop dicht en posten ! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Jij vind het leuk dus het is leuk? Ken je het woord kortzichtig toevallig al?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef True_infidel het volgende:
" Plaats hier je leuke Christelijke cartoon"
Ik vind het leuk...punt.
Denk niet dat je hem hebt begrepen, daarbij vraag ik me verder ook af wat kortzichtig daar mee te maken heeft...quote:Op maandag 10 maart 2008 15:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Jij vind het leuk dus het is leuk? Ken je het woord kortzichtig toevallig al?
oh, had ff wat verkeerd gelezen inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem hebt begrepen, daarbij vraag ik me verder ook af wat kortzichtig daar mee te maken heeft...
Eens kijken.....hm.....hmhm....nee......het intereseerd me niks wat je er van vind.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Oh en die plaatjes van True_Infidel... wat een kuthumor heb jij zeg.
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem hebt begrepen, daarbij vraag ik me verder ook af wat kortzichtig daar mee te maken heeft...
Ghe, weer twee erbij voor de collectiequote:
Daartegenover:quote:
En het is niet eens een TTTquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef ToT het volgende:
Hij is GOED!
Net zoals veel plaatjes hier!
Nu nog? Het topic bloedt al doodquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:04 schreef Veletta het volgende:
TVP!!!!
waarschijnlijk tvp voor wanneer het as zondag opstaat uit de doodquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nu nog? Het topic bloedt al dood
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een bewegende cartoon:
How to argue with someone from a different faith
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |