Jah dat idee had ik dus alquote:
keequote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef lynda het volgende:
[..]
kom maar op![]()
Oja moguhHad eigenlijk om 11 uur nog een soort van solli maar mooi afgebeld.. helemaal naar de klote hier en nog de tijd nodig om me tentamen wat voor te bereiden van vanmiddag.. gelukkig vond ze het goed dus verplaatst naar einde van de week
Haha onder de noemer van; "We dumpen alles in de bijlagen!"quote:
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha onder de noemer van; "We dumpen alles in de bijlagen!"
ik weeet nooit zo specifiek wat daar onder valtquote:Op maandag 3 maart 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OkEn dat is dus ook Heavy metal neem ik aan?
Ik ook niet hoor, luister het namelijk niet, is niet echt mijn muziekquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weeet nooit zo specifiek wat daar onder valt![]()
maar denk het wel ha ha
alhoewel ze ook echt rustige nummers maken
14 mei ga ik er met mn zoessie heen, ze spele ook nog veel savatage nummers.....
Hahaha ja dat is het betere werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.![]()
nee dat wist ik al wel ha haquote:Op maandag 3 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, luister het namelijk niet, is niet echt mijn muziek
Haha sorryquote:
Bijlage werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.![]()
komt helemaal goed dusquote:
Succes! En zet hem op hequote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van taxi is er!
Ja daaromquote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt toch niet uit iedereen zijn mening, zijn muziek toch?
Mogguh WL!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh! allemaal
Morguh WLquote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh! allemaal
Zeker..quote:
hmmm... ken het gevoelquote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeker..![]()
snap er geen fuck van, boek zegt dit, proeftentamen precies het tegenovergestelde.. het zal ook allemaal wel..
Hoplakee op naar de herkansingquote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeker..![]()
snap er geen fuck van, boek zegt dit, proeftentamen precies het tegenovergestelde.. het zal ook allemaal wel..
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHHquote:
Gast! Ik neem aan dat je daarvoor al een afspraak hebt gemaakt?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de scheur in mn achterruit is nu 1,4 mtr breed
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Bijlage werk![]()
Schiet eens op met je kritische succesfactoren en ellende vraag
Nee echt, dat zal helpen... na een tentamen je vragen behandelenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:31 schreef lynda het volgende:
[..]
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHH
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoi! alles goed met je ?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:40 schreef BloodyLotte het volgende:
GATverdamme. kotsmisselijk.
ze komen hem woensdag opmeten tussen 9.30 en 13.00 uur om het makkelijk te makenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?
@brandx 1,41 m![]()
ow now it makes sensequote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?
@brandx 1,41 m![]()
hmm das niet fijn zo op je werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:40 schreef BloodyLotte het volgende:
GATverdamme. kotsmisselijk.
Hmm echt zuur hoorquote:
Mogguh lyndaquote:Op maandag 3 maart 2008 09:31 schreef lynda het volgende:
[..]
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHH
Hiervoor moet je dus eerst de kritische succesfactoren beschrijven.. Ala wat wil je ermee bereiken, dan kan je door middel van de prestatie-indicatoren meten in hoeverre de succesfactoren behaald worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ok, hier de vraag:
"Een organisatie heeft de interne organisatie op orde en wil zich meer extern orienteren. aan de hand van welke prestatie indicatoren kan de directie relatief eenvoudig een blik houden op de prestaties van de interne organisatie?"
doel van dat overzicht:
dat een MT of directie mbv dit overzicht kan zien of de interne organisatie nog op koers ligt van het jaarplan (of ambitieprogramma, zo je wil) en waarschuwingen krijgt bij afwijkingen c.q. trends zodat zij zonodig tijdig kunnen ingrijpen. Voor de rest is het dus de bedoeling dat het MT de sturing bij het middenkader houdt. Die heeft dus de gedelegeerde verantwoording voor de interne org.
Oooooo daar ben ik zo pissig over nog steeds.. hij heeft nog 6 dagenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh lynda
En, hoe is het met je telefoon (en de vergoeding daarvan) afgelopen?
ik heb echt werkelijk geen idee.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ow now it makes sense![]()
jah dan kan het wel dat het zo'n grote scheur is... hoe istie daar gekomen?
Zal ik jou dan maar goeie morguh zeggenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:30 schreef Arjan007 het volgende:
een goedmorgen allemaal!!!
welke opleiding doe je lynda?quote:
oh jah goedemorgenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:30 schreef Arjan007 het volgende:
een goedmorgen allemaal!!!
joh... kijk je wel uit ? heb je je al laten onderzoeken , of heeft dit er niets mee te maken denk je ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |