Wtfquote:Op maandag 3 maart 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
't was dat of ontslagen worden. Zo gaat dat hier.
Ja okee, da's nog minderquote:Op maandag 3 maart 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik drink 1 kopje koffie per dagHahaha
Toch wel is gaan doen danquote:
Dat bedoel ikquote:
Tot zo jongenquote:
ik vind het ook een rare instellingquote:Op maandag 3 maart 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf
Beetje rare instelling hoor... Ze waren toch zo tevreden over je? Ik kan me toch slecht voorstellen dat iemand zó met z'n personeel omgaat hoor
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch wel is gaan doen danBedoel je moet wel voorzichtig blijven doen he
Nee dat dacht ik dus ook, dat kan juridisch gezien toch niet?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het ook een rare instelling
en eigenlijk mag het ook gewoon niet
maar ik weet er wel meer die zo met personeel omgaan
Ja ok, maar daar kan je nu niks meer aandoen hequote:Op maandag 3 maart 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik en voorzichtig......
als ik voorzichtig was geweest had ik uberhaupt niet in deze situatie gezeten denk ik
niet dat het gebeurd is nee, wel om er (grotendeels) af te komenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar kan je nu niks meer aandoen he
Jaquote:Op maandag 3 maart 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat het gebeurd is nee, wel om er (grotendeels) af te komen
Meuning, hoe gaat alles met de scriptie? Om maar meteen met de deur in huis te vallenquote:
en je moet tot 13.00 uur, daarna ook weer naar je bedje?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb er 3 bij me. En 4 paracetamol.
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning, hoe gaat alles met de scriptie? Om maar meteen met de deur in huis te vallen
Iets zegt me dat die om 13.00 verdwenen zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
En het gaat nog wel allemaal goed komen qua de beschikbare tijd die je er nog voor hebt?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
scriptie, welke scriptie
heb het fucking druk op mijn werk en andere dingen, heb van het weekend veel te weinig aan gedaan
maar deze week inhaalslagje maken
btw: als iemand nog wat zinnings zou kunnen melden over prestatie indicatoren en kritische succesfactoren in zijn of haar bedrijf, dan heb ik nog een mooie vraag om te beantwoorden
ik kan nog een keer uitstel vragen, wat ik ook zal moeten doen tot ong. eind april. En dan moet het zeker wel lukkenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het gaat nog wel allemaal goed komen qua de beschikbare tijd die je er nog voor hebt?
Absoluut. Buhhh.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je moet tot 13.00 uur, daarna ook weer naar je bedje?
Dat scheelt zeker ja, maar dat is vaak ook een nekslag he?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan nog een keer uitstel vragen, wat ik ook zal moeten doen tot ong. eind april. En dan moet het zeker wel lukken
Beetje doorschrijven. SCheelt dat ik gruwelijk thuis ben in het onderwerp, tis een kwestie van op de goede manier opschrijven, kort houden en dan de juiste literatuur erbij zoeken.
dat moet wel lukkenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Mogguhquote:
Wat heb je opstaan?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
zo ik heb ff lekker de muziek hard aangezet hier
Nog nooit van gehoordquote:
Google is mijn vriend, ik lees een heavy metal band?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
kennen jullie savatage?
yepquote:Op maandag 3 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Google is mijn vriend, ik lees een heavy metal band?
Okquote:Op maandag 3 maart 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
en de zanger / oprichter daarvan jon olivia is dit nieuwe projekt begonnen
hmm niet echt mijn muziek, denk ikquote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
kennen jullie savatage?
Niet teveel googlen, anders hebben we hier niks meer te vertellen/vragenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Google is mijn vriend, ik lees een heavy metal band?
Sorry Sorry Sorryquote:Op maandag 3 maart 2008 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet teveel googlen, anders hebben we hier niks meer te vertellen/vragen
kom maar opquote:Op maandag 3 maart 2008 08:42 schreef BrandX het volgende:
btw: als iemand nog wat zinnings zou kunnen melden over prestatie indicatoren en kritische succesfactoren in zijn of haar bedrijf, dan heb ik nog een mooie vraag om te beantwoorden
hou op schei uit, en ik heb maar 35 pag (excl. bijlagen) maar het gaat goed komen!quote:Op maandag 3 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker ja, maar dat is vaak ook een nekslag he?
Als je er te veel van weet dan kan je zoveel gaan schrijven dat het niet meer SMART is
wel eens wat van gehoord, niet helemaal mijn band zeg maar.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
kennen jullie savatage?
Ah kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef lynda het volgende:
[..]
kom maar op![]()
Oja moguhHad eigenlijk om 11 uur nog een soort van solli maar mooi afgebeld.. helemaal naar de klote hier en nog de tijd nodig om me tentamen wat voor te bereiden van vanmiddag.. gelukkig vond ze het goed dus verplaatst naar einde van de week
En met?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
hou op schei uit, en ik heb maar 35 pag (excl. bijlagen) maar het gaat goed komen!![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah kijk dat is goed nieuwsEn wat is je gevoel over het tentamen van vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |