Jah dat idee had ik dus alquote:
keequote:Op maandag 3 maart 2008 09:14 schreef lynda het volgende:
[..]
kom maar op![]()
Oja moguhHad eigenlijk om 11 uur nog een soort van solli maar mooi afgebeld.. helemaal naar de klote hier en nog de tijd nodig om me tentamen wat voor te bereiden van vanmiddag.. gelukkig vond ze het goed dus verplaatst naar einde van de week
Haha onder de noemer van; "We dumpen alles in de bijlagen!"quote:
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha onder de noemer van; "We dumpen alles in de bijlagen!"
ik weeet nooit zo specifiek wat daar onder valtquote:Op maandag 3 maart 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OkEn dat is dus ook Heavy metal neem ik aan?
Ik ook niet hoor, luister het namelijk niet, is niet echt mijn muziekquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weeet nooit zo specifiek wat daar onder valt![]()
maar denk het wel ha ha
alhoewel ze ook echt rustige nummers maken
14 mei ga ik er met mn zoessie heen, ze spele ook nog veel savatage nummers.....
Hahaha ja dat is het betere werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.![]()
nee dat wist ik al wel ha haquote:Op maandag 3 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, luister het namelijk niet, is niet echt mijn muziek
Haha sorryquote:
Bijlage werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
het betere "in bijlage XX staat een verslag van" of een voetnoot met "een uitwerking van de theorie van {insert bedrijfskunde goeroe} staat opgenomen in bijlage XX " e.d.![]()
komt helemaal goed dusquote:
Succes! En zet hem op hequote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van taxi is er!
Ja daaromquote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt toch niet uit iedereen zijn mening, zijn muziek toch?
Mogguh WL!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh! allemaal
Morguh WLquote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh! allemaal
Zeker..quote:
hmmm... ken het gevoelquote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeker..![]()
snap er geen fuck van, boek zegt dit, proeftentamen precies het tegenovergestelde.. het zal ook allemaal wel..
Hoplakee op naar de herkansingquote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Zeker..![]()
snap er geen fuck van, boek zegt dit, proeftentamen precies het tegenovergestelde.. het zal ook allemaal wel..
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHHquote:
Gast! Ik neem aan dat je daarvoor al een afspraak hebt gemaakt?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de scheur in mn achterruit is nu 1,4 mtr breed
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Bijlage werk![]()
Schiet eens op met je kritische succesfactoren en ellende vraag
Nee echt, dat zal helpen... na een tentamen je vragen behandelenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:31 schreef lynda het volgende:
[..]
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHH
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoi! alles goed met je ?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:40 schreef BloodyLotte het volgende:
GATverdamme. kotsmisselijk.
ze komen hem woensdag opmeten tussen 9.30 en 13.00 uur om het makkelijk te makenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?
@brandx 1,41 m![]()
ow now it makes sensequote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
das geen kleintje, moet je dan niet je raam vervangen?
@brandx 1,41 m![]()
hmm das niet fijn zo op je werkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:40 schreef BloodyLotte het volgende:
GATverdamme. kotsmisselijk.
Hmm echt zuur hoorquote:
Mogguh lyndaquote:Op maandag 3 maart 2008 09:31 schreef lynda het volgende:
[..]
is het al.. tis gewoon weer typisch inholland werk dit, heb je vragen kan je 5 weken na een tentamen een afspraak maken stelletje ARGHH
Hiervoor moet je dus eerst de kritische succesfactoren beschrijven.. Ala wat wil je ermee bereiken, dan kan je door middel van de prestatie-indicatoren meten in hoeverre de succesfactoren behaald worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ok, hier de vraag:
"Een organisatie heeft de interne organisatie op orde en wil zich meer extern orienteren. aan de hand van welke prestatie indicatoren kan de directie relatief eenvoudig een blik houden op de prestaties van de interne organisatie?"
doel van dat overzicht:
dat een MT of directie mbv dit overzicht kan zien of de interne organisatie nog op koers ligt van het jaarplan (of ambitieprogramma, zo je wil) en waarschuwingen krijgt bij afwijkingen c.q. trends zodat zij zonodig tijdig kunnen ingrijpen. Voor de rest is het dus de bedoeling dat het MT de sturing bij het middenkader houdt. Die heeft dus de gedelegeerde verantwoording voor de interne org.
Oooooo daar ben ik zo pissig over nog steeds.. hij heeft nog 6 dagenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh lynda
En, hoe is het met je telefoon (en de vergoeding daarvan) afgelopen?
ik heb echt werkelijk geen idee.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ow now it makes sense![]()
jah dan kan het wel dat het zo'n grote scheur is... hoe istie daar gekomen?
Zal ik jou dan maar goeie morguh zeggenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:30 schreef Arjan007 het volgende:
een goedmorgen allemaal!!!
welke opleiding doe je lynda?quote:
oh jah goedemorgenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:30 schreef Arjan007 het volgende:
een goedmorgen allemaal!!!
joh... kijk je wel uit ? heb je je al laten onderzoeken , of heeft dit er niets mee te maken denk je ?quote:
Je Moeder woont bij Partyboy!quote:
Gaan we weerquote:
Klopt ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combinatie van hersenschudding en griep. Telt dubbel zo zwaar. Och ja, even doorbijten tot 1 uur en dan direct naar huis en het bed in.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh... kijk je wel uit ? heb je je al laten onderzoeken , of heeft dit er niets mee te maken denk je ?
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Hiervoor moet je dus eerst de kritische succesfactoren beschrijven.. Ala wat wil je ermee bereiken, dan kan je door middel van de prestatie-indicatoren meten in hoeverre de succesfactoren behaald worden.
Makkelijkste is dus eerst een overzicht maken met wat er bereikt moet worden.
Bijvoorbeeld succesfactor: organisatie wil het personeel tevreden houden
Indicator: tevredenheidsonderzoek doen, 75% van personeel moet geen klachten hebben oid (Norm moet behaald worden in een bepaalde periode)
Maar je heb het over dat de organisatie extern wil oriënteren, de prestatie indicatoren moeten weer op intern gericht wordenOf zie ik dat nu fout.. het is maandagochtend
Ja ik wou zeggen, doe eens normaal ofzoquote:Op maandag 3 maart 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
hmmm, wordt wel erg werktechnisch hierzo in een topic waar je geen reet te doen zou moeten hebben op je werk
owjah diee opleiding ken ik wel, meer dan de helft van mijn oude klasgenoten ging dat doen. zelfs degene met het NG-profiel of NT-profielquote:Op maandag 3 maart 2008 09:52 schreef lynda het volgende:
[..]
hbo mer(management, eco en recht) 3e jaars alweer
True that is!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, het is al maandag, het is alweer de hoogste tijd om iemand te jemoederen
inkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
de organisatie wil zich meer extern gaan orienteren (INK technisch gesproken van fase 3 naar 4, keten georienteerd). Wil de regulering van de interne organisatie nog meer 'overlaten' aan het middenkader en staf, maar wil niet het blik op de interne organisatie verliezen. Bijv. de behandelingsduur van de geschillencommissies max zoveel maanden, ziekteverzuim max #%, werkvoorraad max #nrs enz.
Overigens zit aan het hele verhaal een beleidscyclus en overlegstructuur gekoppeld, we gaan niet extreem amerikaans (angelsaksich) alleen nog maar geilen en sturen op cijfertjes, dat werkt niet. Het verhaal achter de cijfers is tig keer belangrijker. Het rijnlands model dus in ere houden
Mja ik heb na de mavo normaal mbo (sociaal juridische dienstverlening) gedaan en van daaruit is hbo sjd en mer een mooie overstap.. ik wou wat meer recht en management krijgen dus dan de mer gekozen ipv sjdquote:Op maandag 3 maart 2008 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah diee opleiding ken ik wel, meer dan de helft van mijn oude klasgenoten ging dat doen. zelfs degene met het NG-profiel of NT-profiel
dat is wel een logischere stap dan dat iemand die biologie, natuurkunde, scheikunde als hoofdvakken heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja ik heb na de mavo normaal mbo (sociaal juridische dienstverlening) gedaan en van daaruit is hbo sjd en mer een mooie overstap.. ik wou wat meer recht en management krijgen dus dan de mer gekozen ipv sjd
dat je neit naar huis ga joh. ik bedoel hersenschudding is niet nietsquote:Op maandag 3 maart 2008 09:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Combinatie van hersenschudding en griep. Telt dubbel zo zwaar. Och ja, even doorbijten tot 1 uur en dan direct naar huis en het bed in.
Ontslag enzo, daarom gaat ze liever werkenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je neit naar huis ga joh. ik bedoel hersenschudding is niet niets
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt ja!
Net als dat jij een scheur in je ruit hebt...nee eerder als motief. moet wel een beetje hip blijven tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hehe inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel een logischere stap dan dat iemand die biologie, natuurkunde, scheikunde als hoofdvakken heeft
Aaaightquote:Op maandag 3 maart 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eerder als motief. moet wel een beetje hip blijven toch
Hier ook, een rasechte MAVO'erquote:Op maandag 3 maart 2008 10:06 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe inderdaadIk was nog netjes van de oude stijl mavo
ALLERLAATSTE mavo'er
mja das te begrijpen, maar gezondheid is tog wel heel belangrijkquote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontslag enzo, daarom gaat ze liever werken
nou t moet wel een erg slechte baas zijn, als je ontslagen wordt als je ene hersenschudding hebt hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontslag enzo, daarom gaat ze liever werken
hier HAVO, 2e Fase, 2e jaar dacht ik. waar ze nog steeds te maken had met kinderziektesquote:
Ja dat is het ook, en volgens mij mag zoiets toch echt nietquote:Op maandag 3 maart 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou t moet wel een erg slechte baas zijn, als je ontslagen wordt als je ene hersenschudding hebt hoor.
En of je dat mag!quote:
nee wat denk je nou zelfs. volgens mij mag je helemaal niet achter een pc zitten zelfsquote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, en volgens mij mag zoiets toch echt niet
Ben zo blij dat ik dat allemaal lekker heb mogen overslaanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hier HAVO, 2e Fase, 2e jaar dacht ik. waar ze nog steeds te maken had met kinderziektes
Ik doelde meer op het feit, ontslaan als je niet naar werkt komt ondanks het feit dat het lichamelijk verantwoord is. Dat kan die baas gewoon niet makenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee wat denk je nou zelfs. volgens mij mag je helemaal niet achter een pc zitten zelfs
Mavo -> Mbo -> Hbo, de echte weg jaquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik dat allemaal lekker heb mogen overslaan![]()
Ook met de wisseling van mavo naar vmbo.. wij waren de laatste lichting mavo die er ook nog examen in mochten doen thank god! Is nog hoop ellende mee geweest![]()
En nou doe ik toch nog lekker HBO
I know, I know... was het voor jou ook zo fijnquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda raakt beller aan..
OEEEEEEEEEEEEEE![]()
je baas mag jou niet ontslaan omdat je ziek bent punt uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit, ontslaan als je niet naar werkt komt ondanks het feit dat het lichamelijk verantwoord is. Dat kan die baas gewoon niet maken
Havo (vanaf getrapt) mavo, mbo 4, hboquote:Op maandag 3 maart 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mavo -> Mbo -> Hbo, de echte weg ja
Nee, en doet hij dat wel dan stap je gewoon naar de rechterlijke machtquote:Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef lynda het volgende:
[..]
je baas mag jou niet ontslaan omdat je ziek bent punt uit.
Haha ja ok en waar hebben we het dan over Mbo 4 normaal of sprint?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Havo (vanaf getrapt) mavo, mbo 4, hboik doe het nog leuker hehe
een baas kan je zo ontslaan hoor. terrecht of niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit, ontslaan als je niet naar werkt komt ondanks het feit dat het lichamelijk verantwoord is. Dat kan die baas gewoon niet maken
Ja dat is zo, maar op staande voet ontslaan kan hij natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een baas kan je zo ontslaan hoor. terrecht of niet.
je wordt gewoon op non actief gezet, en je kan er niets meer aan doen.
zo heb ik er hier al velen zien gaan ieder geval
ik vind dit ook wel 1 van de beste wegen, vanuit het mbo leer je al heel veel, waarbij je soms in het hbo een verkort traject kan doorlopen. maar ja het nadeel van dit is dat je wel dan al heel vroeg moet weten wat je wilt....laat dat nou net het probleem zijn voor veel jongerenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mavo -> Mbo -> Hbo, de echte weg ja
mbo 4 in 2 jaar gedaan ipv 3 jaar.. ook hierin weer mazzel gehad en zat in de laatste lichting die de opleiding versneld mocht doenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja ok en waar hebben we het dan over Mbo 4 normaal of sprint?
je kan inderdaad voor bepaalde dingen vrijstelling krijgen of als ik bijv van mbo sjd naar hbo sjd zou gaan mocht ik in de 2e beginnen... heb gewoon alles gedaan, herhaling helpt goedquote:Op maandag 3 maart 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel 1 van de beste wegen, vanuit het mbo leer je al heel veel, waarbij je soms in het hbo een verkort traject kan doorlopen. maar ja het nadeel van dit is dat je wel dan al heel vroeg moet weten wat je wilt....laat dat nou net het probleem zijn voor veel jongeren
Zeg ehr... we gaan niet te veel hetzelfde doen he!quote:Op maandag 3 maart 2008 10:17 schreef lynda het volgende:
[..]
mbo 4 in 2 jaar gedaan ipv 3 jaar.. ook hierin weer mazzel gehad en zat in de laatste lichting die de opleiding versneld mocht doen
Klopt, veel praktijk ervaring verkregen op het MBO en het sloot gewoon perfect aan op mijn HBO opleiding.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel 1 van de beste wegen, vanuit het mbo leer je al heel veel, waarbij je soms in het hbo een verkort traject kan doorlopen. maar ja het nadeel van dit is dat je wel dan al heel vroeg moet weten wat je wilt....laat dat nou net het probleem zijn voor veel jongeren
Basisschool > Havo 2 > mavo 3/4 > MBO niv3, toen had ik geen zin meerquote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... we gaan niet te veel hetzelfde doen he!
Hier ook een versnelde lichting van het MBO, mocht ook het HBO in drie jaar doen maar heb dat bewust niet gedaan
* lynda plakt dr hand vast aan bellerquote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... we gaan niet te veel hetzelfde doen he!
Hier ook een versnelde lichting van het MBO, mocht ook het HBO in drie jaar doen maar heb dat bewust niet gedaan
Kleuterschool -> basischool -> Havo 1 -> mavo 2/3/4 -> MBO niv 4 -> HBO (-> hierna nog Master)quote:Op maandag 3 maart 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Basisschool > Havo 2 > mavo 3/4 > MBO niv3, toen had ik geen zin meer
Wel redelijk hetzelfde verder!
Zeg! Straks gaan mensen nog vreemde dingen denken hequote:Op maandag 3 maart 2008 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda plakt dr hand vast aan beller![]()
HBO heb ik ook bewust niet versneld gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |