Geschiedenis wissen enzo.quote:
Een nieuwe muse fan! Welkomquote:Op maandag 14 april 2008 10:10 schreef Sprouts het volgende:
*meld*
Ik ben al een tijd een casual liefhebber geweest van Muse maar na het kijken van de HAARP dvd ben ik in 1 klap echt verliefd geworden op hun sound! Wauw! Mijn dvdspeler draait overuren.
Er is een DVD uit, HAARP, kun je ze op zien wanneer je wil!quote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op Muselive staan nu Fury, Hysteria, Bliss en Megalomania in best lekkere kwaliteit
En nu ik dit zit te luisteren wil ik ze gewoon weer zien!!!!!![]()
Maar daar staan Bliss, Megalomania en Fury toch niet opquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Er is een DVD uit, HAARP, kun je ze op zien wanneer je wil!![]()
Ben ook weer toe aan een optredentje, in 2006-2007 zijn we verwend, kwestie van afkicken ofzo denk ik..
What he said!quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:21 schreef Xrenity het volgende:
Awesome
Plug in Baby op mp3 \o/
Maar helaas niet City of Delusion
Damn, nu wil ik ook GHIII xDquote:From May 8th, a downloadable pack will be available for the Guitar Hero 3 game on Playstation 3 and Xbox 360. This pack will include Exo Politics, Supermassive Black Hole and Stockholm Syndrome. No news on the pricing yet but so far, all 'band packs' have cost 500 Microsoft Points on the Xbox 360, which is around £4.25.
Wat een slechte track, zeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:12 schreef Innuendo het volgende:
Was net ff klaar met GHIII, maar dit is dan wel weer leuk!
Trouwens er is nu een track van de demo-tape te downloaden op Muselive. Best leuk om te horen, al ben ik niet kapot van Matt's stem
Hullabaloo? Ben ik met je eens, HAARP valt me eigenlijk alles mee maar Hullabaloo vind ik persoonlijk nog steeds een topshow, zeker qua sfeer van zaal en verlichting e.d., en de uitstraling van de jonge band, nog steeds indrukwekkend. EN bovendien dé liveplaat waar al die oude nummers gewoon als fokking huizen staan, zo sterk!quote:Op zondag 27 april 2008 01:00 schreef Bleekmiddel het volgende:
Kheb de Haarp DVD en de oude live dvd heb ik ook. maar vind de oude toch iets leuker. Haarp heeft mij niet echt geboeit.
Optreden op live 8 vind ik toch een van de leukere stukjes van wat ik op dvd heb.
Ja, behalve Nishe was het weinig soeps, en de nieuwe Riff dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef KaMo het volgende:
Heb ik het nou gemist?
Dat wordt HAARP dan xD
En nu praten ze enkel xDquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, behalve Nishe was het weinig soeps, en de nieuwe Riff dan.
Ach, ik zie ze over 70 dagen weer, voor de vierde keer in minder dan twee jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |