quote:
Geschiedenis wissen enzo.
Ik dacht even dat de site bij mij wel nog werkte omdat het mp3 bestandje nog op mijn computer stond en de computer dus gewoon weer dat zelfde bestandje uit de tijdelijke map viste ipv echt naar de site te gaan.
wikipedia uitleg: *
* Cachegeheugen in een browser: Browsers maken vaak gebruik van deze techniek: als een website opgehaald wordt, worden de afgebeelde pagina's direct opgeslagen in het lokale geheugen. Als een eerder opgevraagde pagina daarna nogmaals opgevraagd wordt, kan de versie die in het geheugen van de browser aanwezig is meteen weergegeven worden. De browser hoeft deze keer de pagina niet vanaf het langzamere internet te laden. Een nadeel van het gebruik van een webcache kan zijn dat de inhoud van de internetpagina intussen al veranderd is, waardoor de gebruiker mogelijk een oudere versie van de betreffende pagina ziet. Met speciale zogenaamde HTTP-headervelden kan de webserver per pagina aangeven hoelang deze 'houdbaar' is en wanneer de browser moet controleren of er een nieuwe versie van het document op de server aanwezig is.
Maar goed, dat is verder eigenlijk niet relevant want je hebt het bestand nooit geopend. Maar mocht de site offline zijn in een keer dan had het dus daardoor kunnen zijn dat het bij mij wel nog werkend leek te zijn.
Anyways, link naar het Muselive forum waar ik de sample gevonden heb:
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&q=29683&d=1320Post met de sample staat nog relatief boven aan de pagina.