nou ik word echt doodmoe van dat CD-WOW!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook bij cd-wow besteld (2 weken geleden) dus ik dacht net: even kijken naar mijn orderstatus.
Staat er zoiets als: "no authorised orders could be found"!!!
Wat is dat nou weer!!!
Terwijl ik wel een orderbevestiging heb gehad en ik ook al heb betaald via Ideal.
Heb ze net een mailtje gestuurd, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik antwoord heb.
Nog meer mensen deze problemen met cd-wow???

O no!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:37 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
nou ik word echt doodmoe van dat CD-WOW!
echt eerst kreeg ik een mailtje dat hij niet op voorraad was en 20-3 verzonden zou worden.
nou oke, dat kan nog.
kreeg ik vandaag een mail dat hij 28-3 pas verzonden wordt!
dus ik heb een boze mail gestuurd dat het me allemaal te lang duurt en ik de order wil cancellen omdat ik hem net zo goed in de stad kan kopen
kreeg binnen 5 minuten een mailtje met excuses en dat mn geld zou worden terug gestort!
meteen even bij bol.com hem besteld, krijg hem morgen EINDELIJK

Nou ja, of de duvel ermee speelt!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
O no!
Ik had wel dat mailtje gehad over de 20e maar nog niets gezien over de 28e...
Even afwachten maar...
quote:Beste xxx,
Met betrekking tot uw CD WOW!-order nummer xxx
Willen we u graag laten weten dat :
The Haarp Tour : Live From Wembley (CD+DVD) by MUSE verzonden is.
De levertijd voor dit product bedraagt maximaal 7 dagen.

huh wat raar dat ze dan vanmorgen naar mij hadden gemaild dat ze hem de 28e pas weer kregen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou ja, of de duvel ermee speelt!!
Krijg ik nu net dit mailtje van cd-wow:
[..]

Geen 7 dagen, maar 2! Hij lag net in de bus!! Yay!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
huh wat raar dat ze dan vanmorgen naar mij hadden gemaild dat ze hem de 28e pas weer kregen!
ik vind het maar een gekke site hoor
want in 1e instantie lijkt hij gewoon nederlands.
maar als je dan betaald hebt en de bevestigingsmail krijgt zeggen ze dat het 7 werkdagen duurt!
ik hoop voor je dat hij er ook écht met 7 dagen is!

.
.

dat fijn voor je dat je hem nu al hebt!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Geen 7 dagen, maar 2! Hij lag net in de bus!! Yay!!
Lekker kijken vanavond.

)
 )

Hij lijkt er inderdaad veel op, maar het is hem net niet helemaal... Na een week vervelen de dvd en cd nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:54 schreef Sautor het volgende:
Zat vanmiddag in de trein naar de CD van HAARP te luisteren, speelt Matt het Close Encounters deuntje aan het begin van KoC? Lijkt er verdomde veel op

quote:Op zondag 23 maart 2008 11:45 schreef Xrenity het volgende:
http://youtube.com/watch?v=7plPgdVGvj8
Mja, City of Delusion had er ook wel op gemogen van mij
Helaas.
 . Ik miste Bliss ook, hebben ze het tóch gewoon gespeeld. Zonde dat ie er niet op staat...
. Ik miste Bliss ook, hebben ze het tóch gewoon gespeeld. Zonde dat ie er niet op staat...

Had Matthew Bellamy volgens mij al een jaar geleden een keer in een interview gezegd. Tenminste dat ze dat idee hadden. Nu zegt hij wel meer in interviews, maar zou cool zijn als ze dit idd echt gaan doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
18 Maart, 2008
Middellandse Zee Muse
Muse maakt unieke concertlokatie bekend
De Britse Rockers hebben bekend gemaakt in 2008 toch niet helemaal stil te gaan zitten. Zij zullen namelijk vanaf een boot op de Middellandse Zee gelegen tussen Zuid-Europa, West-Azië en Noord-Afrika een optreden gaan geven.
....

Ja echt zonde...quote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik miste Bliss ook, hebben ze het tóch gewoon gespeeld. Zonde dat ie er niet op staat...

staat ook in het boekjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:54 schreef Sautor het volgende:
Zat vanmiddag in de trein naar de CD van HAARP te luisteren, speelt Matt het Close Encounters deuntje aan het begin van KoC? Lijkt er verdomde veel op

Ja, dat vond ik ook. Dat is altijd zo met shows in de zomer, het hele effect is weg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef Vrieskist het volgende:
Wel jammer dat het concert overdag was. Lichteffecten geven in het donker nog meer spektakel
Verder mooie dvd, zoals we wel gewend zijn van muse eigenlijk...

Tijdens Soldier's Poem schijnen ook beelden van de 16e gebruikt te zijn, omdat Matt's schoenen van kleur veranderen. (Las ik ook maar ergens, was mij niet opgevallen)quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
De 16e is het concert later begonnen.
Toen waren de lichteffecten idd spectaculairder.
Desondanks zeer gave DVD.

goede recentie!quote:

gister van m'n vriendin de HAARP cd+dvd gekregen
 gister van m'n vriendin de HAARP cd+dvd gekregen  ben nu de DVD aan het kijken, tof
 ben nu de DVD aan het kijken, tof  

Erg leuk stuk idd, dat was heul verrassend wakker wordenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:54 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag een groot stuk in de Zondag Telegraaf.
Vooral interview met Chris

ik blijf gewoon lachen om die snorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:38 schreef Innuendo het volgende:
Linkje
Niet mijn muziek, maar wat een leuke drummer hebben ze!

Ik ben er idd gewoon stil vanquote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef Duizendpootje het volgende:
lieve mensen wat is het hier stil!
of zijn jullie zo fanatiek aan het genieten van Haarp?

Hé wat gek, die was een paar weken geleden ook al onlinequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:44 schreef Xrenity het volgende:
vandaag komt als het goed is haarp.muse.mu online.

Ik vandaag 24.99 voor de SE (quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt? Zie dat die op de site van frs weer 29.99 is...
 )
) 

De oudere optredens waren gewoon goed, dit valt me tegen. Ook het camerawerk was veel te snel, geen shot langer dan 3 sec geloof ik
 De oudere optredens waren gewoon goed, dit valt me tegen. Ook het camerawerk was veel te snel, geen shot langer dan 3 sec geloof ik  Teveel shots van het publiek (daar koop ik die dvd niet voor
 Teveel shots van het publiek (daar koop ik die dvd niet voor  ), ik wil Muse zien! Doe mij maar Hullabaloo, de betere oude nummers, en lekker hard en gevoelig op de piano en gitaar. Muse moet gewoon een 3 mans studio, en een 3 mans liveband blijven!
), ik wil Muse zien! Doe mij maar Hullabaloo, de betere oude nummers, en lekker hard en gevoelig op de piano en gitaar. Muse moet gewoon een 3 mans studio, en een 3 mans liveband blijven!

Maar, maar, maar, het is Muse!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:31 schreef qu63 het volgende:
en nu mijn 'review' van HAARP:
Ik mis Muse eigenlijk
Ze zijn een beetje doorgeslagen door alle extra's die ze in de studio hebben ook op het podium willen gooien. Die trompetist was goed, maar daarna mag ie van mij naar huisDe oudere optredens waren gewoon goed, dit valt me tegen. Ook het camerawerk was veel te snel, geen shot langer dan 3 sec geloof ik
Teveel shots van het publiek (daar koop ik die dvd niet voor
), ik wil Muse zien! Doe mij maar Hullabaloo, de betere oude nummers, en lekker hard en gevoelig op de piano en gitaar. Muse moet gewoon een 3 mans studio, en een 3 mans liveband blijven!

Ja, en daarom heb ik em ook gekocht.quote:

Nu is het wachten totdat de tape is doorverkocht op ebay zodat met de winst de donaties weer kunnen worden teruggegeven.
 Nu is het wachten totdat de tape is doorverkocht op ebay zodat met de winst de donaties weer kunnen worden teruggegeven. 

De pagina kan niet worden weergegevenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef Eix het volgende:
Een tijdje terug heeft iemand hier al gepost over de Muse demo tape die is gekocht met behulp van een grote donatie actie door muselive. Doel is om de nummers digitaal te maken en beschikbaar te stellen voor alle fans.Nu is het wachten totdat de tape is doorverkocht op ebay zodat met de winst de donaties weer kunnen worden teruggegeven.
Maar... er is nu wel een sample verschenen van de tot nu toe onbekende Muse song Rain: http://www.musebootlegs.c(...)ds/Rain%20Sample.mp3

Werkt prima hier.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven
 Heb nog even cache ed geleegd maar de site werkt hier nog altijd.
 Heb nog even cache ed geleegd maar de site werkt hier nog altijd.  

Hoe doe je cache legen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Werkt prima hier.Heb nog even cache ed geleegd maar de site werkt hier nog altijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |