Tegenwoordig zo snel dat hij gewoon 10 minuten kan wachten op Mathijsenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
Ooit zal hij sneller dan het geluid rennen!!
Hij gaat er bijna overheen
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
Ooit zal hij sneller dan het geluid rennen!!
Hij gaat er bijna overheen
Ik vind Lens best een goede speler hoor. Dat hij Mathijsen gaat opwachten is natuurlijk een dikkequote:Op maandag 25 februari 2013 11:34 schreef RetRy32 het volgende:
Matige speler, overschat omdat hij goals maakt.
Je vind hem goed omdat hij goals maakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Lens best een goede speler hoor. Dat hij Mathijsen gaat opwachten is natuurlijk een dikke
Ik kijk ook bijna nooit PSVquote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je vind hem goed omdat hij goals maakt.
Hij voegt erg weinig toe aan het spel.
Hij scoort juist helemaal niet veel. Met een beetje meer rust voor de goal had hij al minimaal op 15 gestaan. Door zijn snelheid is hij wel altijd gevaarlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je vind hem goed omdat hij goals maakt.
Hij voegt erg weinig toe aan het spel.
En hij speelt als een luie papzak omdat hij zichzelf te goed vind voor PSV
Kan dat alsnog worden gewisseld? dat hij voor Suriname gaat spelenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik zie op Wikipedia dat hij 2 interlands voor Suriname heeft gespeeld. Heeft hij definitief voor het Surinaams nationale elftal gekozen?
van wikipedia:quote:Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kan dat alsnog worden gewisseld? dat hij voor Suriname gaat spelen
quote:Hoewel Lens eerder voor het Nederlands elftal -21 uitkwam, bleef hij emotioneel verbonden met zijn afkomst. In 2009 werd Lens door coach Wensley Bundel opgenomen in de Surinaamse selectie voor de PARBO Cup. Omdat het toernooi niet onder auspiciën van de FIFA wordt gespeeld, mocht Lens uitkomen voor dit officieuze Surinaams voetbalelftal.
Je weet dat nav een uitspraak van Mario Been was?quote:
Het Manolev topicquote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Spelerstopics zijn meestal echt prachtig als je ze na een paar jaar terugleest. Ik kan nu al niet wachten op de comeback van de Zeefuik, Suk, Marcelo en Alves topics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |