abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68428779
had hem liever bij feyenoord gezien. we hebben niet eens opvolger voor makaay die toch al 34 is.

ik vraag me af of hij veel aan spelen zal toekomen volgend seizoen, zeker als el hamdaoui en dembele gewoon blijven.
pi_68428872
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
Ik had het wel geweten als ik VVV was. Of een andere promovendus. Inzetten op Lens, alhoewel hij zichzelf (terecht) wel te goed zal vinden...
Nou bij NEC is hij ook nog van harte welkom hoor. Maar hij wil gewoon voor zijn kans gaan bij AZ, zeker nu ze CL gaan spelen. Alleen als van Gaal zegt dat het beter is om nog een jaartje ergens anders te spelen zal hij verhuurd worden. Maar met de extra CL-wedstrijden voor de boeg lijkt het me dat van Gaal een ruime keus wil hebben voorin.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_68429954
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
Lens moet gewoon naar een club gaan waar hij wekelijks speelt. Hij heeft zoveel potentie, hij staat nu onnodig stil in zijn ontwikkeling.
Als hij het hele seizoen fit was geweest had hij ook wel een basisplaats bij AZ kunnen afdwingen denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 27 april 2009 @ 18:49:21 #129
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68431625
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als hij het hele seizoen fit was geweest had hij ook wel een basisplaats bij AZ kunnen afdwingen denk ik.
naast Mounir in de spits. Hij was haast niet te stoppen zondag. Wat is die toch snel met een bal aan zijn voeten.. Goede controle etc.
Misschien wel een van de nieuwe smaakmakers bij AZ.
Pelle en Ari zijn minder dan Lens...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68431648
Hij zal wel naar Feyenoord komen
pi_68431691
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij zal wel naar Feyenoord komen
Inderdaad.
Hij gaat CL voetbal inruilen voor heel misschien UEFA League.
  maandag 27 april 2009 @ 18:52:30 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68431715
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
Hij gaat zijn vaste stekkie op de bank inwisselen voor een basisplaats onder zijn favoriete trainer.
Indeed.
pi_68431758
Ik weet niet of hij vaste bankzitter zou zijn als hij niet tweemaal die voetbreuk had opgelopen.
En hij is onbetaalbaar voor Feyenoord als die investeerders niet komen.
  maandag 27 april 2009 @ 18:55:27 #134
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68431808
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet of hij vaste bankzitter zou zijn als hij niet tweemaal die voetbreuk had opgelopen.
El Hamdoui, Dembele en Ari krijgen sowieso de voorkeur lijkt me.
quote:
Als die investeerders niet komen is René van Rijswijk zelfs onbetaalbaar, die komen dus wel. denk ik Desnoods huren we hem een jaartje.
pi_68431854
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

El Hamdoui, Dembele en Ari krijgen sowieso de voorkeur lijkt me.
[..]

Als die investeerders niet komen is René van Rijswijk zelfs onbetaalbaar, die komen dus wel. denk ik Desnoods huren we hem een jaartje.

Sowieso moet je nog maar zien of El Hamdaoui en/of Dembele volgend seizoen nog in Alkmaar spelen.
Dembele kan ook vanuit het middenveld spelen en Ari gaat hij zeker op kwaliteit voorbij.
  maandag 27 april 2009 @ 18:56:53 #136
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68431861
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
sja en voor Makaay beur je ook geen ene reet.
F'noord moet nog een miljoen betalen (terecht) aan jorien...
Nee die kunnen hem niet betalen, maar ik verwacht niet dat hij eruit zal vallen.
Doorselecteren bij AZ maar niet met Lens als slachtoffer hoor..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70505178
quote:
Lens: "Nu al verder dan vorig seizoen"

Voor Jeremain Lens verliep zijn terugkeer naar Alkmaar afgelopen seizoen niet helemaal volgens plan. De aanvaller brak tot twee keer toe zijn middenvoetsbeentje, waardoor het overgrote deel van het succesjaar van AZ aan zijn neus voorbij ging.

"Sommige jongens hebben misschien een nieuwe club voor ogen, mijn doel is om dit seizoen fit te blijven", aldus de jonge aanvaller. De jeugdinternational bleef de laatste seizoenen weinig bespaard. Tot twee keer toe liep hij in een belangrijke fase tegen een vervelende blessure aan. Beide keren brak de rappe Lens een middenvoetsbeentje, waarbij de eerste keer zelfs een operatie noodzakelijk was. Daardoor miste hij een flink deel van de voorbereiding op het nieuwe seizoen in Alkmaar.

"Ik ben nu al verder dan afgelopen seizoen", blikt Lens (21) twee weken na de start van het nieuwe seizoen terug. "Ik hoop tijdens de voorbereiding fit te blijven zodat ik deze volledig mee kan maken. Het gaat nu in elk geval al een stuk beter dan vorig jaar." Last van zijn voet heeft de aanvaller niet meer. Tot zijn eigen opluchting. "Het voelt goed. Ik heb geen pijn meer."

Tegen het einde van het kampioensjaar mocht Lens nog even ruiken aan het grote werk. Hij kreeg van trainer Louis van Gaal de kans om deel uit te maken van het succesvolle seizoen van de Alkmaarders. Op bezoek bij zijn oude club Ajax, een week nadat de landstitel een feit was, kreeg Lens zelfs een basisplaats toebedeeld. Het vertrouwen van de oefenmeester schaadde de aanvaller niet. In de Amsterdam Arena zorgde hij voor de enige Alkmaarse treffer (1-1).

"Ik had de pech dat, toen ik weer fit was, het elftal uitstekend draaide. Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé werden natuurlijk niet zomaar gepasseerd", aldus de Amsterdammer, die in totaal acht keer binnen de krijtlijnen verscheen. Dit seizoen zou het zomaar eens anders kunnen lopen voor Lens. Immers een nieuwe trainer betekent ook nieuwe kansen.

De eerste weken onder Ronald Koeman bevallen de aanvaller goed. "Je merkt dat hij veel ervaring heeft. Zoals besproken is houdt de trainer in de eerste weken een beetje afstand. Hij is voornamelijk aan het observeren", zegt Lens. Een persoonlijk gesprek over de plannen die Koeman met Lens heeft, vond nog niet plaats. "Maar dat zal niet lang meer duren. Die gesprekken volgen snel."

Zelf denkt de aanvaller dat hij voor Koeman een heel bruikbare speler is. Lens kan op verschillende posities in de aanval uit de voeten. Hij richt zich dan ook niet op één specifieke rol. "Ik heb laten zien dat ik zowel rechts, links als centraal uit de voeten kan in de aanval. Tegen AFC’34 (1-7 winst, red.) stond ik in de spits. Het was even winnen, maar ik denk dat ik wel een redelijke wedstrijd gespeeld heb."

Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.

Ten opzichte van het afgelopen seizoen veranderde er weinig in Alkmaar. Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui zijn nog altijd AZ-speler en zullen logischerwijs de voornaamste kandidaten voor de posities in de voorhoede zijn. "Logisch. Als de voorhoede intact blijft, dan sta ik niet zomaar in de basis. Ik zal het op de training moeten laten zien en mijn kans grijpen wanneer ik deze krijg."

Zijn kont tegen de krib gooien zal Lens in elk geval niet doen wanneer hij naar zijn mening te weinig minuten krijgt. "Pas als ik vind, op basis van bijvoorbeeld de training, dat ik moet spelen dan zal ik dat wel melden. Maar dat is voorlopig niet aan de orde. Ik wil nu vooral fit blijven en hoop mijn minuten mee te pikken", besluit de aanvaller.
pi_71326512
Speelde de pannen van het ArenA-dak vanavond.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71347318
Benieuwd naar hem dit seizoen
  zondag 26 juli 2009 @ 20:46:33 #140
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71348110
TT is werkelijkheid
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 26 juli 2009 @ 21:43:09 #141
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71349709
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Speelde de pannen van het ArenA-dak vanavond.
das de 2e keer op rij. Tegen Ajax was ie ook al zo goed.
pi_71350769
Tegen HSV viel hij ook niet onverdienstelijk in, heeft zich gewoon prima ontwikkelt.
Brett Holman
pi_71350951
Ik denk dat heel veel mensen Lens toch een hele leuke speler vinden. Bij NEC was hij soms echt niet af te stoppen.
  zondag 26 juli 2009 @ 22:47:20 #144
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71351791
Ik zie op Wikipedia dat hij 2 interlands voor Suriname heeft gespeeld. Heeft hij definitief voor het Surinaams nationale elftal gekozen?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_71351994
Hij heeft met Suriname meegedaan voor de Parbo Bier Cup. Zijn geen officiële wedstrijden voor zover ik weet.
pi_71355365
Speelt ook gewoon in de NL jeugdelftallen.. nog steeds zonde (en onbegrijpelijk) dat hij niet bij de selectie van de OS zat
Brett Holman
pi_71355419
Misschien kan Liverpool hem halen als stand-in voor Babel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 10:35:18 #148
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71358578
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan Liverpool hem halen als stand-in voor Babel
babel... Zucht.. Die altijd zijn tegenstander verrast door iedere keer dezelfde aktie te maken..
pi_71363420
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

babel... Zucht.. Die altijd zijn tegenstander verrast door iedere keer dezelfde aktie te maken..
Die verrast een tegenstander al als hij een bal fatsoenlijk aanneemt
  maandag 27 juli 2009 @ 13:52:01 #150
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71364062
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:33 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Die verrast een tegenstander al als hij een bal fatsoenlijk aanneemt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')