Muckie!quote:
papierquote:
die heb ik alquote:Ik heb luilak smurf dubbel. Ruilen?
wou je er ook een?quote:
eet smakelijkquote:
Nee hoor, ik spaar ze niet. Mijn schoonmoeder mag ze hebben voor haar werkquote:Op maandag 3 maart 2008 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
papier
[..]
die heb ik al
ik hoef alleen de kooksmurf nog
[..]
wou je er ook een?
[..]
eet smakelijk
ik kreeg ze telkens van mijn tantes, dus ik ben ze maar gaan sparenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, ik spaar ze niet. Mijn schoonmoeder mag ze hebben voor haar werk
Maakt niet uit hoor, ieder z'n meug hèquote:Op maandag 3 maart 2008 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kreeg ze telkens van mijn tantes, dus ik ben ze maar gaan sparen
wat niet zegt dat ik ze niet heel leuk vind he
Omdat die gast denkt dat hij stappen kan ondernemen tegen Paulquote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
Waarom is iedereen zo op die streakernieuws aan het duiken? Nog nooit een piemel gezien of zo?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:18 schreef BrandX het volgende:
heeft er nog iemand moppersmurf in de aanbieding? Dan kan ik die iemand dierbaar kado doen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, loonstrookjes gemakkelijker? ik wil verdomme zien waar ik belasting voor betaal. Houden zo!
Juist.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, loonstrookjes gemakkelijker? ik wil verdomme zien waar ik belasting voor betaal. Houden zo!
als ik hem dubbel heb, geef ik een gilquote:Op maandag 3 maart 2008 18:18 schreef BrandX het volgende:
heeft er nog iemand moppersmurf in de aanbieding? Dan kan ik die iemand dierbaar kado doen?
ik ben 1.63mquote:Op maandag 3 maart 2008 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ieder z'n meug hè
ja echt achterlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat die gast denkt dat hij stappen kan ondernemen tegen Paul
Kutstreakerveganistmongool![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben 1.63m
als ze me vragen of ik wel oud genoeg ben om bier te drinken (!) mag ik ook smurfen sparen
Whhehehehehequote:ja echt achterlijk!
nee, dank je, ik heb hazelnootkoffiequote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Bier?
Staat in agendaquote:
Dat dus. Die dierenterrorist is daar effe mooi gepwnedquote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat die gast denkt dat hij stappen kan ondernemen tegen Paul
Kutstreakerveganistmongool![]()
MPGquote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Die dierenterrorist is daar effe mooi gepwned![]()
Goed bezigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Even kijken wat ik nu eens ga doen, doorgewerkt, vanaf 7 uur tot nu, met 2 uur pauze
Muckquote:
ik welquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis van de Mac
Geen zin meer na het werk om te koken
Oeh. Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
maar oh ja, ik kom ook niet thuis uit werk
jasmijnrijst met thaise curry
dat was het ookquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MuckPenetreerGastje chocoladevreter![]()
![]()
[..]
Muckster![]()
![]()
![]()
![]()
Nja, ik was om 18uur klaar. Voordat ik thuis ben is het 18:45, dan nog koken en shitgedoequote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
maar oh ja, ik kom ook niet thuis uit werk
jasmijnrijst met thaise curry
ik ken het wel jaquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik was om 18uur klaar. Voordat ik thuis ben is het 18:45, dan nog koken en shitgedoe![]()
![]()
Die kippekarbonade kan wel een dagje wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |