Ahh, hopelijk dat je niets dodelijks hebt dan..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat niet.
quote:
We missen eer-ik en Houniet.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:.
. Koffie SC. Is het niet meer oud en vertrouwd?
.
quote:
Dubbel werk is voor Polenquote:
Goede vakantie gehad?quote:
: 7quote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
c-/
Teruglezen is ook voor Polenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbel werk is voor Polen
Ik had voor alle voorgaande dagen de honneur waargenomen
quote:
Kurwa!quote:
goed punt.quote:Beter dubbel dan geheel niet.![]()
Mooi zoquote:[..]
![]()
![]()
Prima bevallen zo'n lang weekend.
Netjesquote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef crossover het volgende:
*present!
Tuurlijk wel. Elke vakantie is te kort!quote:
Prima!quote:
Dat is ook weer zo.quote:
quote:[..]
Prima!![]()
Jardin du Luxembourg. Heel mooi. Vast wel. In de zomer waarschijnlijk.![]()
Nu was er geen reet aan. Bewolkt, harde wind, kale bomen, bejaarden en tuig.
Geef mij maar 30 euro dan. Mijn adapter van de laptop was kapot, en ik moest net een nieuwe kopenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef crossover het volgende:
Ah, de oude garde is er weer aanwezig
Ik ga de stad in.. even wat geld uitgeven ergens aan, weet nog niet wat
: Wquote:
Misschien wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
[..]
Van de zomer terug dus?
Vorige week meldde ik dat mijn laptop gesmolten was...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef mij maar 30 euro dan. Mijn adapter van de laptop was kapot, en ik moest net een nieuwe kopen
Jammer het is er zo mooiquote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Elke vakantie is te kort!![]()
[..]
Prima!![]()
Jardin du Luxembourg. Heel mooi. Vast wel. In de zomer waarschijnlijk.![]()
Nu was er geen reet aan. Bewolkt, harde wind, kale bomen, bejaarden en tuig.
Even een externe HD aanhangen en alles overzetten als het mogelijk is.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien wel.![]()
We wilden ook naar de Catacomben. Die waren in onderhoud en zouden op 29-02 weer open zijn.
29-02 gekeken: dicht
01-03 gekeken: dicht
Conclusie:![]()
[..]
Vorige week meldde ik dat mijn laptop gesmolten was...
Vandaag even de verzekering gebeld. Morgen ga ik dat ding naar de winkel brengen en dan sturen zij hem op.
Eerst moet er gekeken worden of er nog eea te repareren valt. Ik kan ze meteen vertellen dat dat niet het geval is, maar het is een formaliteit dus het gebeurt sowieso.![]()
Als zij tot het besluit komen dat reparatie niet mogelijk is, dan wordt het een verzekeringskwestie. Dan bepaalt de verzekering of ik geld uitgekeerd krijg, of dat ik een nieuwe laptop kan ophalen.
Zal wel weer oneindig lang duren....![]()
Ik dacht eerst dat de laptop niet meer aankon en dan zou ik zo goed als zeker alles van de HD kwijt zijn. Gelukkig kan ie nog wel aan als ie aan de adapter hangt.
Iemand nog een goed idee hoe ik alles makkelijk elders kan opslaan??
Branden op dvd?
Geld uitgeven ftwquote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef crossover het volgende:
Ah, de oude garde is er weer aanwezig
Ik ga de stad in.. even wat geld uitgeven ergens aan, weet nog niet wat
Dat zuigt hardquote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef mij maar 30 euro dan. Mijn adapter van de laptop was kapot, en ik moest net een nieuwe kopen
Bijv.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef OA het volgende:
Branden op dvd?
Falende Fransozenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien wel.![]()
We wilden ook naar de Catacomben. Die waren in onderhoud en zouden op 29-02 weer open zijn.
29-02 gekeken: dicht
01-03 gekeken: dicht
Conclusie:![]()
Bah.quote:[..]
Vorige week meldde ik dat mijn laptop gesmolten was...
Vandaag even de verzekering gebeld. Morgen ga ik dat ding naar de winkel brengen en dan sturen zij hem op.
Eerst moet er gekeken worden of er nog eea te repareren valt. Ik kan ze meteen vertellen dat dat niet het geval is, maar het is een formaliteit dus het gebeurt sowieso.![]()
Als zij tot het besluit komen dat reparatie niet mogelijk is, dan wordt het een verzekeringskwestie. Dan bepaalt de verzekering of ik geld uitgekeerd krijg, of dat ik een nieuwe laptop kan ophalen.
Zal wel weer oneindig lang duren....![]()
Ik dacht eerst dat de laptop niet meer aankon en dan zou ik zo goed als zeker alles van de HD kwijt zijn. Gelukkig kan ie nog wel aan als ie aan de adapter hangt.
Branden op dvd?
Ja. Gelukkig hadden ze die dingen op voorraad (origineel voor een 5 jaar oude laptopquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Even een externe HD aanhangen en alles overzetten als het mogelijk is.
Heb ik dus niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Bah.
Externe USB-Harddisk? Is sowieso een retehandig device, en niet eens zo gek duur. eurootje of 80 heb je er wel een, en heb je jarenlang plezier van
XP + Vista in 1 netwerk =quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bijv.
Of via netwerk naar een pc overstouwen.
Ik heb 4 dagen zonder internet gedaan... dus niet zeuren!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hadden ze die dingen op voorraad (origineel voor een 5 jaar oude laptop), dus alleen t weekend heb ik zonder laptop gezeten
Als totaal < 4 GB dan is dvd wel handig. Anders zit je te klooien met meerdere dvds. Zo'n HD kost geen drol en is altijd wel handig.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Heb ik dus niet.![]()
Eigenlijk gaat het mij alleen maar om foto's en documenten. Sowieso handig om de foto's op een dvd-schijfje te zetten. Documenten neemt doorgaans niet de meeste ruimte in, dus dat kan ik wellicht allemaal op m'n USB stick (128 MB) kwijt.
Alle gedownloade dingen boeien mij niet zo.![]()
[..]
XP + Vista in 1 netwerk =![]()
probleem was dat er een document op stond, wat ik eigenlijk zaterdag moest e-mailen, maar dat ging dus niet omdat accu leeg en geen opladerquote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen zonder internet gedaan... dus niet zeuren!
Foto's is ruim meer dan 4 GB.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als totaal < 4 GB dan is dvd wel handig. Anders zit je te klooien met meerdere dvds. Zo'n HD kost geen drol en is altijd wel handig.
Geeneensquote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's is ruim meer dan 4 GB.
Echter, de afzonderlijke mapjes cq. onderwerpen niet.
En ik ga natuurlijk niet de vakantiefoto's van Chili en Hongarije bij elkaar stoppen. [afbeelding]
Ja, dan kan het welquote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's is ruim meer dan 4 GB.
Echter, de afzonderlijke mapjes cq. onderwerpen niet.
En ik ga natuurlijk niet de vakantiefoto's van Chili en Hongarije bij elkaar stoppen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
Voor een meier heb je een HD van 500 gig, dus ff nar de winkel dalijkquote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Heb ik dus niet.![]()
Eigenlijk gaat het mij alleen maar om foto's en documenten. Sowieso handig om de foto's op een dvd-schijfje te zetten. Documenten neemt doorgaans niet de meeste ruimte in, dus dat kan ik wellicht allemaal op m'n USB stick (128 MB) kwijt.
Alle gedownloade dingen boeien mij niet zo.![]()
[..]
XP + Vista in 1 netwerk =![]()
Zeker weten handig. Ik had mijn LaCie (quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Falende Fransozen
[..]
Bah.
Externe USB-Harddisk? Is sowieso een retehandig device, en niet eens zo gek duur. eurootje of 80 heb je er wel een, en heb je jarenlang plezier van
Waar?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten handig. Ik had mijn LaCie () voor 99 euro, 500 gb
Dat sowiesoquote:
Media Markt, was niet eens een aanbieding dacht ik. Die LaCie dingen zijn echt super, maken geen herrie, worden niet heet. Top ding!quote:
Ik heb ook een lacie. 160 GB 2,5" met voeding via de USBpoort, voor 80 Equote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten handig. Ik had mijn LaCie () voor 99 euro, 500 gb
Damn. 2,25 TB. Daar kan je aardig wat pr0n op kwijtquote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb 6 250 g en 2 500 g hds, en nog wat kleine meuk. Zelfs een lacie kan nietgenoeg zijn voor backup
quote:
quote:
Wat voor megasysteem heb jij draaien thuis?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Damn. 2,25 TB. Daar kan je aardig wat pr0n op kwijt
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Media Markt, was niet eens een aanbieding dacht ik. Die LaCie dingen zijn echt super, maken geen herrie, worden niet heet. Top ding!
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook een lacie. 160 GB 2,5" met voeding via de USBpoort, voor 80 E
Oude verpakkingenquote:
Das Ph. zn systeemquote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat voor megasysteem heb jij draaien thuis?
irc server, mirroredquote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat voor megasysteem heb jij draaien thuis?
Die heb ik ook alquote:
Muck heeft een Mucksmurf gesmurfdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Kijk maar uit, daar komt een babysmurf vanquote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook alen smurfin die blauw hoer ook
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck heeft een Mucksmurf gesmurfdIk dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste uniek... ik heb geen enkele smurfquote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik Pwn jullie allemaal: Ik heb Grote smurf, smurfin, muzieksmurf, sterke, 2 x luilaksmurf en ik begin woensdag met werken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dachtDie mist ze geloof ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb een smurf gesmurft die helemaal niet bestaat in smurfenlandquote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook alen smurfin die blauw hoer ook
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik Pwn jullie allemaal: Ik heb Grote smurf, smurfin, muzieksmurf, sterke, 2 x luilaksmurf en ik begin woensdag met werken.
Ik heb ook geen smurfen. Alhoewel, stiekem zijn Muck dr smurfen ook een heel klein beetje mijn smurfenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uniek... ik heb geen enkele smurf.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een smurf gesmurft die helemaal niet bestaat in smurfenland![]()
Boodschappensmurf
Dan ben ik ook uniek.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uniek... ik heb geen enkele smurf.
Jij niet dan?quote:
Jawel, maar papier zat al een tijdje zonder...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je ook de fapsmurf kunnen krijgen bij de Appie?
De 2e functie bij de NUON, waarvoor ik als eerste op gesprek moest, waar ik werd aangenomen maar die ik heb afgewezen omdat ik op gesprek wilde voor de 1e functie die helemaal geweldig leek maar waarvoor ik werd afgewezen waarna ik tot de ontdekking kwam dat die andere functie al vervult was.....quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dachtniet de ikpostdooreenslotjesmurf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dus iig de NUON feliquote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De 2e functie bij de NUON, waarvoor ik als eerste op gesprek moest, waar ik werd aangenomen maar die ik heb afgewezen omdat ik op gesprek wilde voor de 1e functie die helemaal geweldig leek maar waarvoor ik werd afgewezen waarna ik tot de ontdekking kwam dat die andere functie al vervult was.....
* Papierversnipperaar haalt heel diep adem
....daar begin ik woensdag.
Helder.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De 2e functie bij de NUON, waarvoor ik als eerste op gesprek moest, waar ik werd aangenomen maar die ik heb afgewezen omdat ik op gesprek wilde voor de 1e functie die helemaal geweldig leek maar waarvoor ik werd afgewezen waarna ik tot de ontdekking kwam dat die andere functie al vervult was.....
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:59 schreef Pheno het volgende:
Fuck, wat ben ik goed zeg, bug gevonden, analyse gemaakt voor korte termijnoplossing (quick and dirty) en de echte oplossing. Nu nog efkes een dagje doorrammen op het toetsenbord onder het fokken door en die zooi kan weer naar het archief.
Who is the law
Ik weet niet welke smiley beter past:quote:
Niet alles, hé? Ik wil ook wel s een bugje pesten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus iig de NUON feli
Ik ben net met ze bezig om een bug er uit te mollen
Er zal vast nog genoeg zittenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet alles, hé? Ik wil ook wel s een bugje pesten.
Goed plan.quote:
ja hoor, klik maarquote:Op maandag 3 maart 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
Komt er ook nog een woordenboek Pools-Nederlands
Ja, duh. Je denkt toch niet dat ik 2,5G terabyte aan lacies hebquote:Op maandag 3 maart 2008 17:08 schreef ScarFace- het volgende:
Haha prutsers met jullie externe hdds.
Sla het gewoon op een andere pc op via netwerk
Werk hebben is tof. Morgen heb ik bijna vrij,even twee uurtjes thuiswerken en de rest parttimen (kwam deze week zo uit door huisartsenbezoek). Volgende week partimedagquote:Op maandag 3 maart 2008 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dank jullie voor het medeleven
Veel plezierquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, duh. Je denkt toch niet dat ik 2,5G terabyte aan lacies heb
Mirrored server kastje, lian li V2500 met apart hdd compartiment en koelingmet 1 kabel uit die kast: naar de router
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |