Dat is het hele punt, dat is er juist niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is weer iets aan de hand tussen slet en pimp. Dat mogen wij niet zien.
Ik had dezelfde reaktie. Plus dat ik een paar opmerkingen tegen het beeldscherm riep die ik maar niet op ga schrijvenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
Dank Prospera![]()
Terug in de Chill bij B e A.
B: Zo, wat gaan we doen?
A: Iedereen is dood boven.
Het volgende 'veer in onze reet steken' gaat weer beginnen. Huub is het onderwerp van gesprek.
Mute.
Denk dat de audio slecht was toen ze "ongeveer" het zelfde verhaal vertelde tijdens het Tanner uitlaten.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
Het volgende 'veer in onze reet steken' gaat weer beginnen. Huub is het onderwerp van gesprek.
Mute.
Hier ook mute.Kan ze niet meer zien of horen die twee .quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had dezelfde reaktie. Plus dat ik een paar opmerkingen tegen het beeldscherm riep die ik maar niet op ga schrijven
Dit is toch echt niet meer te doenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef mazaru het volgende:
Ik had dezelfde reaktie. Plus dat ik een paar opmerkingen tegen het beeldscherm riep die ik maar niet op ga schrijven
Ik werd echt even pissed offquote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier ook mute.Kan ze niet meer zien of horen die twee .
Het heeft geen zin. Ik heb over de dag heen een keer of 5 ingeschakeld,quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef grazygirl het volgende:
gatverdamme ziet ik de streams aan krijg je weer zo een nepgesprek van het kotsende duo BAH BAH EN NOG EENS BAH, kom straks wel weer kijken
Brian herkent het gedrag?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
Bwian zegt dat Huub indirect in staking is
krijg de indruk dat jij op het moment de enige bent die B+A nog grappig vindt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef T-lex het volgende:
Grappig, Amanda heeft wel ff een make-up'ie opgedaan voor deze "tv opname"
oftewel een gesprek zoals we wel vaker hebben gehoordquote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef fossil_fossil het volgende:
ze hebben het erover dat claire niet ziet dat het normaal is dat een millionair tegen een gastspeler zegt zeg nodig mijn ex uit...
Ze hebben het erover dat claire stupid is en het niet ziet dat huub de uitnodiging van hedda en alles wat er mee te maken heeft voorop heeft gezet aldus brian
amanda; claire laat over zich heen lopen claire pikt echt alles
Vast niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera![]()
[..]
Brian herkent het gedrag?
Toch moedig dat er soms nog verslag gedaan wordt van die 2 randdebielen .......waarvoor mijn dank!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt niet meer te doen. Soms wil ik de gesprekken tussen B en A volgen, puur uit nieuwsgierigheid, maar ik trek het echt niet. Wat een randdbielen zijn het ook en zonder plasma zijn ze nergens.
Lees net ergens dat Nowlive het voortrekken van Brian en Amanda zat is.Er zijn acties op komst.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik werd echt even pissed off
Irritante kwallerige,schijnheilige, vieze, smerige, laagbijdegrondse achterbuurttuig!
Ik vergat helemaal om te bedanken voor de nieuwe COS.
Bedankt prospera!
Mooi ik kan niet wachten op de vliegtuigen met de tekst: wij vliegen voor weg met dat tuigquote:Op zondag 2 maart 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees net ergens dat Nowlive het voortrekken van Brian en Amanda zat is.Er zijn acties op komst.
Kan daar niet lezen maar weet iemand hier daar meer van.
Ik denk het nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera![]()
[..]
Brian herkent het gedrag?
Geef Claire groot gelijk.Winnen kan ze toch niet.Maak me meer druk om Brian en Amanda die alles maar mogen en nooit tegenstand krijgen.Wil wel eens zien hoe Brian en amanda worden als alles ze word afgepakt.Dan pas kan ik zeggen wie de sterkste speler is.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt er eens een rookverbod voor Claire?
Misschien wordt ze dan eens pissig en gaat ze tv maken..?!
Ze neukt wat af hoor ....die maakt alleen 'smorgens vroeg tv, als ze een paar flessen drank op heeft.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt er eens een rookverbod voor Claire?
Misschien wordt ze dan eens pissig en gaat ze tv maken..?!
Mike zit nu achter mee te lezen, ziet jouw kaartje en morgen hebben we dus een filemelding van een extreem lange file op de A1 bij knooppunt Eemnes omdat er een fietser op de snelweg was...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
Mike een uur fietsen naar zijn werk? de kooi licht 3,5 kilometer van het centrum van Laren, dus te voet ongeveer 40 minuten, en met de fiets een minuut of 10... Hoe komen ze aan 1 uur fietsen?
[ afbeelding ]
Met de fiets over de autobaan????quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
Mike een uur fietsen naar zijn werk? de kooi licht 3,5 kilometer van het centrum van Laren, dus te voet ongeveer 40 minuten, en met de fiets een minuut of 10... Hoe komen ze aan 1 uur fietsen?
[ afbeelding ]
Dat komt door het grote aantal vuilnisbakken onderweg.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent me net voor, ik was ook aan het Routenetten.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
16 maart naar eemnes.Demonstratiequote:Op zondag 2 maart 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees net ergens dat Nowlive het voortrekken van Brian en Amanda zat is.Er zijn acties op komst.
Kan daar niet lezen maar weet iemand hier daar meer van.
En wat hebben ze in gedachte?quote:
grappig, maar helaas... tis de ventweg. Als de routeplanner beter in te stellen was liet ik hem gewoon de Goyergracht uit fietsen, is nog sneller...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef jassy het volgende:
[..]
Met de fiets over de autobaan????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Proost
Dat de regie de streamers wil ontmoedigen in het voordeel van sommige bewoners is duidelijk.quote:
Ik kan wel op Nowlive.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet lezen maar weet iemand hier daar meer van.
Haha wuppies met tekst.Mijn kids zijn gek op wuppies.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat de regie de streamers wil ontmoedigen in het voordeel van sommige bewoners is duidelijk.
De vraag is alleen ,laten wij dit gebeuren met zoveel streamers?
Gaan we dit pikken of gaan we actie voeren en maken we ze duidelijk dat ze het niet met een stel achterlijke mensen van doen hebben, ook wij hebben macht met zovele, besef dat wel.
Negatieve aandacht aan de lieverdjes van de regie is ook aandacht en dat moeten we om te beginnen stoppen, negeren die hap.
Een grote actie om de villa zullen ze niet blij mee zijn omdat dan mensen die alleen tv kijken ook wakker worden gemaakt en alle media zich daarop zal storten.
Wie is daar ook voor?????
Bron nowlive.
Ook kan je wuppies met tekst bestellen
Klinkt geweldigquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Ning het volgende:
Bron nowlive.
Bron nowlive (vergat ik er bij te zetten)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je DGK toch zo serieus gaat nemen....
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt door het grote aantal vuilnisbakken onderweg.
of de Goyergracht infietsen, dat kan ookquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
grappig, maar helaas... tis de ventweg. Als de routeplanner beter in te stellen was liet ik hem gewoon de Goyergracht uit fietsen, is nog sneller...
Wil je het mailadresquote:Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha wuppies met tekst.Mijn kids zijn gek op wuppies.
Ik zat jou dan ook niet uit te lachen, alleen die demonstratiequote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Bron nowlive (vergat ik er bij te zetten)
Wuppies??quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat de regie de streamers wil ontmoedigen in het voordeel van sommige bewoners is duidelijk.
De vraag is alleen ,laten wij dit gebeuren met zoveel streamers?
Gaan we dit pikken of gaan we actie voeren en maken we ze duidelijk dat ze het niet met een stel achterlijke mensen van doen hebben, ook wij hebben macht met zovele, besef dat wel.
Negatieve aandacht aan de lieverdjes van de regie is ook aandacht en dat moeten we om te beginnen stoppen, negeren die hap.
Een grote actie om de villa zullen ze niet blij mee zijn omdat dan mensen die alleen tv kijken ook wakker worden gemaakt en alle media zich daarop zal storten.
Wie is daar ook voor?????
Bron nowlive.
Ja jaquote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat jou dan ook niet uit te lachen, alleen die demonstratie
Dus als ik om een een uurtje of 11.00 de slingers aanstream ben ik precies op tijd?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:56 schreef Varen het volgende:
Amanda en Brian gaat vanavond lekker chillen en morgen knallen aan het ontbijt.
Thanxquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Leandra het volgende:
Wat een geweldige OP weer Prospera![]()
De zus van Amanda heet Daniëlle![]()
Gelukkig dan maar dat er vier streams zijn voor ieder wat wils.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
Ik hoor liever Claire zingen, Amanda is helemaal niet om aan te horen, niet als ze zingt, niet als ze praat, niet als ze schreeuwt enz.
en niet meer posten op een forum. Als de fora uitsterven moet ze het ook gaan snappen...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Ning het volgende:
[..]
-knip-
Ik vraag me af of al dit gedoe werken zal. Enig idee wat mensen moeten doen dan? Als een halve gare aan een hek van DGK gaan staan en roepen wij eisen....nee toch.
De enige echte manier om de boel te boycotten is......niet SMSen, geen streams kopen en geen TV kijken.
Ik vind het ook kut nu naar een stream te kiujken en luisteren naar twee maf kezen die zo vals als de pest mee zingen met een liedje vanaf de PC.....
Oh, was ik bijna vergetenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en hier neergezet? [DGK] [COS OP'S] Openings Posten![]()
![]()
Je mist niets, gelul van een dronken aardbei.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Prospera![]()
![]()
Verder niks te melden, ik luister nl niet naar B en A.......
Ja, zie vorig Cosquote:Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mist niets, gelul van een dronken aardbei.
Volgens mij heb ik niet veel gemist vandaag, zijn de neefjes van Huub geweest?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
nou... tot later dan maar
Als er geen streams zijn zullen er alleen nog maar posten komen over de Tv uitzending. Dan zijn we snel uit gepost...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en niet meer posten op een forum. Als de fora uitsterven moet ze het ook gaan snappen...
leer ajb een beetje quoten, of pas je quote aan
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef blomst het volgende:
Brian zou bijna Mike weg sturen, met mike, mike, wij gaan hier tv kijken, en kwam er toen achter dat mike morgen vroeg moet opstaan, en daarom naar bed gaat.
Maar van mike mogen ze beneden wel tv kijken, hij slaapt er wel door heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |