Misschien een zelfde soort deal als met Tenpenny? Soort link met een corrupte afdeling ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom staan foto's die jij maakt in het systeem van de LCPD?
ik vind het interessanter dat je uberhaupt foto's kan nemenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom staan foto's die jij maakt in het systeem van de LCPD?
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Paxlie het volgende:
* In dit nieuwe deel zal er geen mogelijkheid zijn om je auto te customizen.
Met San Andreas kon dat toch ook? Met die camera gewoon. Kwamen de foto's in je User Files map ofzo. Maarja toen werd het maar één of twee keer in een missie gebruikt, neem aan in IV dat het meer is.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het interessanter dat je uberhaupt foto's kan nemenDit doet wel vermoeden dat je overal foto's kan nemen, en dus misschien wel een photomode
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
niet
Lekker realistischquote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Paxlie het volgende:
* Zodra je een auto-alarm af laat gaan dan zal de politie hier op reageren en in actie komen.
hey das waarquote:Op maandag 17 maart 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met San Andreas kon dat toch ook? Met die camera gewoon. Kwamen de foto's in je User Files map ofzo. Maarja toen werd het maar één of twee keer in een missie gebruikt, neem aan in IV dat het meer is.
of desnoods op een USB-stick kunnen zetten ofzo (kon met GT4 op de PS2 ook bijvoorbeeld). Ik vraag me alleen af of dat op 360 kan, want volgens mij kan de 360 niet zomaar iets wegschrijven op een USB-stickquote:Op maandag 17 maart 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:
Foto opslag lijkt me echt geweldig,.... maar je moet er wel wat mee kunnen doen. Inderdaad een upload page bij Rockstargames.com zou strak zijn met daarin heftige screens,.... of naar je dashboard kunnen trekken,.... maar dat lijkt me sterk. Sowieso snap ik de politie computer systeem link niet zo,... WTF doet mijn foto daar??
als radiostation zou ik niet weten, maar wel dat je op de 360 gewoon custom soundtracks kan gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:24 schreef Govinda het volgende:
Ik zou graag mijn eigen mp3's kunnen gebruiken als radiostation...dat zullen ze er toch wel in hebben gedaan?
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 18:31 schreef kepler het volgende:
[..]
als radiostation zou ik niet weten, maar wel dat je op de 360 gewoon custom soundtracks kan gebruiken
Bij de 360 kan je inderdaad gewoon een audiocdtje rippen en naar de harde schijf zetten. Of een usb stick, mp3 speler, externe harde schijf aansluiten. ALs je dan muziek gaat draaien zegt ie automatisch ''Wil je de muziek in het spel uitzetten en de andere geluiden van het spel dempen'' of iets dergelijks.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijkDan zal het ook wel in de PS3 zitten
![]()
Heerlijk cruisen met je eigen tracks
Ah, PSP ook.. ik heb weer hoopquote:Op maandag 17 maart 2008 21:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
op xbox 1 en PSP kon het ook altijd dus zo verwend was je niet
gewoon standaard functie
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
26 maart komt een nieuwe trailer had ik gehoord... true?
quote:Op 27 maart komt er een nieuwe GTA4 trailer met de titel "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat
toen ik GoW bij de frs had gepreordered voor een tientje haalde ze dat gewoon van de aankoopsprijs af toen ik m ging ophalen en betalenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:32 schreef st0fzuiger het volgende:
ik heb hem ge pre ordered bij free record shop voor een tientje omdat ik san anderas had terug gebracht en daarom iets anders uit mocht kiezen, klopt het dat je er later gewoon een waardebonnetje van 10 euro voor krijgt of trekken ze dat tientje gewoon van het spel af wanneer je betaald?
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Paxlie het volgende:
* Als je begint met het spel dan zul je nog niet de hele stad kunnen betreden, sommige gedeeltes zijn afgesloten wegens een terreurdreiging.
maar over een maandje staat toch het hele spel online?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
NNNNNICE
Nog een maandje en dan wellicht de volledige kaart die online staat.
En 1 ding wat ik ook interesant vind, is kaarten. :p
De PC versie?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
maar over een maandje staat toch het hele spel online?
dan zou het in het spel zelf moeten zitten (niks over gehoord), want de PS3 ondersteund geen custom soundtracks tot nu toe. Dus als je een PS3 hebt zul je het waarschijnlijk zonder eigen tracks moeten doenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijkDan zal het ook wel in de PS3 zitten
![]()
Heerlijk cruisen met je eigen tracks
Ja maar wat heb ik daar als PC gamer aan. Ik heb geen zin om mijn controller te gebruiken dus lijkt me wat lastig.quote:
denk dat het misschien een aantal euro's kan schelen bij sommigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef Timmai het volgende:
iemand een idee waar het preorderen het goedkoopst is?
Jongeuh, ga je toch je tijdmachine gebruiken en 7 jaar in de toekomst, ga je daar een XBOX360 emulator programma weghalen die 100% efficient werkt op de hedendaagse computers en ga je weer terug!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik daar als PC gamer aan. Ik heb geen zin om mijn controller te gebruiken dus lijkt me wat lastig.![]()
En nu ga ik nokkie in mn bed.
www.xboxhome.nl en pshome.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef Timmai het volgende:
iemand een idee waar het preorderen het goedkoopst is?
is reeds omhooggegaan naar 55, maar nog steeds goedkoopquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.xboxhome.nl en pshome.nl
50 euro
heb ik ook gedaan
Gegarandeerd, dat moet ik nog zienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:56 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb een pre-order gekocht bij Free Record Shop.
Gegarandeerd dat ik hem op de 29ste heb.
tof dus het loont om te pre orderen ver van te vorenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
is reeds omhooggegaan naar 55, maar nog steeds goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |