staan er ook altijd nog gassies bij de luidsprekers een beetje dani na te doen of niet?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:35 schreef Jasza het volgende:
Die dude die op dat platform stond vandaag, is dat die gast die altijd met ze armen staat te kloten als een zogenaamde echte Italia ultra, terwijl het er zwaar mongolisch uitziet?
Is idd debiel dat zulke gasten daar voor een vak mogen staan, waarom deed Sub het zelf niet dan? was er niet?
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Studio Voetbal - Jack van Gelder
KOSTER ROND MET PSV VOOR ASSISTENT TRAINER
Ik heb het zelfde gevoel als jij, iets zegt in mij dat die gast het voor ons probeert te verkloten. Vandaag kon hij niks anders met al die schorsingen en publiekelijke druk achter hem.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:48 schreef patrickt37 het volgende:
Dat Koster naar PSV gaat moet echtniet kunnen. Koster is er natuurlijk op gebrandt dat ze volgend jaar verzekerd zijn van CL.
Dit is echt te bizar voor woorden.
Het is een gevoel Toma een gevoelquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef toma het volgende:
Denk niet dat Koster minder zn best zal doen bij Ajax nu het zeker is dat hij volgend jaar naar PSV gaat. Vertonghen deed dat vorig jaar ook niet bij RKC.
Zal best jaquote:Op zondag 2 maart 2008 23:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
staan er ook altijd nog gassies bij de luidsprekers een beetje dani na te doen of niet?
Volgens mij bedoeld toma het sarcastisch want Vertonghen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Ajax verloor tegen RKC door de winnende treffer te scorenquote:
Was gelijkspel hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld toma het sarcastisch want Vertonghen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Ajax verloor tegen RKC door de winnende treffer te scoren
Koster zou er indirect voor kunnen zorgen dat Ajax verliest van PSV door slechtere spelers op te stellen. Maar dat doet ie nooit ik ben niet sarcastisch alleen realistisch.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld toma het sarcastisch want Vertonghen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Ajax verloor tegen RKC door de winnende treffer te scoren
Koster is daar inderdaad te sympathiek voor. Neemt niet weg dat als Ajax verliest de complottheorieėn niet van de lucht zullen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef toma het volgende:
Denk niet dat Koster minder zn best zal doen bij Ajax nu het zeker is dat hij volgend jaar naar PSV gaat. Vertonghen deed dat vorig jaar ook niet bij RKC.
Vanaf nu niets meer verliesen.. PSV vespeelt toch nog wel punten.. we hebben juist een fijn programma.. psv is uit vorm, heerenveen ook, groningen vind ik niet heel bijzonder.. en verder moeten we toch alles kunnen winnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben we al veel eerder weggegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |