--quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering he, ik wou dat ik zo grappig als jij was.
Jij hebt toch je eigen clan?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik zou graag onderdeel worden van la familia
Ja maar die zijn niet zo van dat Italiaanse gebeurenquote:
Sukkeltje.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik zou graag onderdeel worden van la familia
quote:
Ik zag hetquote:Op zondag 2 maart 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Twente uit gaat zaterdag ook weer gezellig loten worden voor een kaart, op 410 forum word bijv al opgeroepen dat iedereen een kaart moet halen, zullen wel iets van plan zijn
Ik laat hem gewoon weer halen natuurlijk, vroeg opstaan is niets voor mijquote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zag hetmoet ik weer om 10 uur daar staan terwijl ik 9 uur moet werken maar ik wil daar wel heen!
Van Geel doet de spelers aan/verkopenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:53 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee, kneus. Hij zet de handtekening.
Als je al een kop wil zien rollen, schreeuw dan om de kop van Jaakke en/of Van Geel.
Wat Jesse betreft, daar hoef je geen grappen over te maken. Zeker jij niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]Omdat ik dat Italiaanse gedoe belachelijk noem?
Er zal best wel wat ergs zijn met Jesse, dan is een doek wel gepast, maar een grap over sommige pubers daar mag niet meer?
jij gaat dan naar bedquote:Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon weer halen natuurlijk, vroeg opstaan is niets voor mij
Dan bied ik daar excuses voor aan maar het geen wat ik neerzette was niks tégen Jesse natuurlijk. Ik ken die jongen niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat Jesse betreft, daar hoef je geen grappen over te maken. Zeker jij niet.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan bied ik daar excuses voor aan maar het geen wat ik neerzette was niks tégen Jesse natuurlijk. Ik ken die jongen niet.
We winnen allebei in eindhoven manquote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd
Nu doorstoten naar het kampioenschap a.u.b.
Wij helpen dan wel een handje als we al zeker zijn de laatste wedstrijd
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We winnen allebei in eindhoven man
Kennelijk weet jij meer...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering he, ik wou dat ik zo grappig als jij was.
Tien keer liever Silva. Ogararu was aan het spartelen als een vis op het droge, zeker het eerste halfuur. Dat hij dan twee goede voorzetten geeft, doet daar niets aan af.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vandaag viel wel weer op dat Ogararu zo een slechte voetballer helemaal niet is.. maar door de OVERGEWELDIGDE STEUN VAN KENNEDY zelf ook geen potten kan breken..
Duurde effe hč, voordat je het woord proleet gevonden had. Hehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar vertel eens, wat hebben ze je aan gedaan?
Vertel eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Duurde effe hč, voordat je het woord proleet gevonden had. Hehe.
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.
Ik heb mijn uit-tijd ook wel gehad maar zo arro over alles wat met Ajax te maken heeft te doen gaat me te ver. Het irriteert.
Als jij die pikzwarte steward bent die mij altijd moet hebben heb ik weinig keuze hč?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mag ik je aanraken?
Hij was vroeger vast ook wel een beetje zo, maar toen was er nog geen i-netquote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft wel een punt
Toen waren ze stoer via de post duifquote:Op zondag 2 maart 2008 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was vroeger vast ook wel een beetje zo, maar toen was er nog geen i-net
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft wel een punt
Dus omdat je al een x jaar naar het stadion gaat denk je iedereen hier even de les kunnen lezen en vervolgens ook nog woorden als kneus etc. te gebruiken?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, al die mannetjes die iedereen van alles verwijten maar zelf net zestien zijn en sinds een jaartje ofzo alle wedstrijden afschuimen enzo. Hij is vandaag niet eens geweest! Maar wel een muil van hier tot Tokyo. Ik heb een seizoenkaart en dat heb ik nu sinds '77. Cadeau voor mijn 10e verjaardag.
Ik heb mijn uit-tijd ook wel gehad maar zo arro over alles wat met Ajax te maken heeft te doen gaat me te ver. Het irriteert.
Ultrasuidquote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je samenvattingen van Ajax kon kijken?
Als voetballer moet je vanaf die afstand een bal neer kunnen leggen waar je wil.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens echt onbegrijpelijk dat Kennedy de ene na de andere wedstrijd de corners neemt en ze worden slechter en slechter.
Je kan elke training toch een stuk of 50 corners schieten, het is toch een belangrijk spel punt.
Zoveel makkelijker is het programma van PSV niet eens, we zouden op 16 maart al evenveel punten kunnen hebben. Maar goed, ik ga er niet van uit dat het nog goedkomt, eerst drie punten uit Eindhoven meenemen!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:34 schreef Noshiba het volgende:
Programma PSV
Thuis: PSV - Ajax (9 maart)
Uit: Roda JC - PSV (16 maart)
Thuis: PSV - FC Groningen (22 maart)
Uit: NEC - PSV (29 maart)
Thuis: PSV - Heracles Almelo (5 april)
Thuis: PSV - FC Twente (13 april)
Uit: Vitesse - PSV (20 april)
Programma Ajax
Uit: PSV - Ajax (9 maart)
Thuis: Ajax - Willem II (16 maart)
Uit: FC Twente - Ajax (23 maart)
Uit: SC Heerenveen - Ajax (29 maart)
Thuis: Ajax - De Graafschap (6 april)
Uit: FC Groningen - Ajax (13 april)
Thuis: Ajax - Heracles Almelo (20 april)
Dat zijn de belangrijke wedstrijden, die niet zeker zijn! Wij moeten gewoon 15 punten halen dan zijn we kampioen, maar dan moeten we wel winnen van psv!
Mag ook wel wat eerder hoor...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:10 schreef Jasza het volgende:
Zondag een 0-1 in de 93e minuut lijkt me wel leuk
Bij Twente waren de corner punten ook 2 meter van de achterlijn af zodat Kennedy ook niet het probleem heeft dat de bal niet in het veld komt zoals zijn eerste corner vandaagquote:Op zondag 2 maart 2008 22:13 schreef denthemen het volgende:
Morgen even Twente bellen en vragen naar de afmetingen van het veld, ik denk dat die van de Arena veel korter is. Gezien de hoekschoppen van Kennedy
Zuinig voor hun begrippen jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
valt reuze mee spurs gaan zuinig spelen net als psv
Waarom zouden ze zuinig gaan spelen? PL is niet meer belangrijk, (voorronde) CL plaatsen ze zich niet meer voor en doordat ze de LC wonnen, spelen ze volgend seizoen sowieso al UEFA Cup. Alleen de UEFA Cup spelen ze dus nog voor, waardoor PSV het echt niet makkelijk zal krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
valt reuze mee spurs gaan zuinig spelen net als psv
Grapje zeker?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef Bieflap het volgende:
Was weer een gezellig dolle boel op 410Vooral na het 4e doelpunten met zn allen pogöen
Ach, misschien krijgt men subsidie voor die pannekoek.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Het was weer eens een trieste boel, vooral met dat jochie op dat plateau. Ik heb respect voor sub, maar zulke gasten moet je echt niet voor een vak zetten als je nog enigzins serieus genomen wilt worden. Maar blijkbaar is die wens er niet.
Stond z'n neefje ofzo der weer?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Het was weer eens een trieste boel, vooral met dat jochie op dat plateau. Ik heb respect voor sub, maar zulke gasten moet je echt niet voor een vak zetten als je nog enigzins serieus genomen wilt worden. Maar blijkbaar is die wens er niet.
Ja, kennedy uit een indraaiende corner!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:10 schreef Jasza het volgende:
Zondag een 0-1 in de 93e minuut lijkt me wel leuk
43 jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oom van Klaas Jan dood. 42 jaar pas. Jezus.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, kennedy uit een indraaiende corner!
Dit waren niet de pubers waar jij het over hebt en het had ook weinig met italiaans gedoe te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]Omdat ik dat Italiaanse gedoe belachelijk noem?
Er zal best wel wat ergs zijn met Jesse, dan is een doek wel gepast, maar een grap over sommige pubers daar mag niet meer?
Dan mag ie hem wel ergens rond de middenlijn nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, kennedy uit een indraaiende corner!
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
je wilt dat ik ook ga lachen om je post?
en ook lopen f5'en op zo een forumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef BonJovi het volgende:
Rot op man pizzakoppo,wat doe je op internet dan met je Oeh jippie een post op internet oprotten dan
vooral omdat hun dat laffe 4-5-1 tegen te gaanquote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef Wooldoor het volgende:
Ben ik het mee eens, het boeit totaal niet hoe we die punten gaan halen als we ze maar halen tegen psv. Ik denk ook dat dat het makkelijkst gaat met 4-4-2
Koster dus al rond met psv volgens van Gelder :S
Merijn ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Dag kampioenschap.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Studio Voetbal - Jack van Gelder
KOSTER ROND MET PSV VOOR ASSISTENT TRAINER
Belangenverstrengeling.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je vergeet het woordje "waarschijnlijk" erbij te zetten, overigens is dit echt te slecht voor woorden..quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nu vertrouw ik dus niks meer vandie wedstrijd tegen psv hequote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
KENNEDY KENNEDY KENNEDY in de basisquote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |