abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 19:58:36 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57111558
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

alweer, bij Z zeker. tegen zwolle ook.

wat heb je dan voor baan joh
Haha, dat is zo mooi. Ons in het hoekje slaan ze altijd over, beginnen ze met de rest die erna komt.
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:54 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Kom op man, hij staat 4 punten boven de degradatiezone! NEC speelde 3 jaar geleden ofzo nog Europees voetbal.
Jij gaat alleen maar op resultaten af, man. Dom gedoe. Kijk verder dan dat of wordt het dan te moeilijk voor je.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 19:59:53 #62
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57111588
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef Happel het volgende:
Jij gaat alleen maar op resultaten af, man. Dom gedoe. Kijk verder dan dat of wordt het dan te moeilijk voor je.
Voetbal DRAAIT om resultaten.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:00:10 #63
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57111598
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk nog een softe doelstelling. Feyenoord moet een topclub zijn, geen subtopper waar genoegen wordt genomen met de eerste de beste eredivisietrainer die nog nooit echt goed gepresteerd heeft (zelfs al heet ie Been).
Verbeek is nog nooit kampioen geworden met Heerenveen, prutser. Jans, idem.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 20:01:09 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57111626
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:59 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Voetbal DRAAIT om resultaten.
KIJK eens verder dan dat, voordat je begint te oordelen over de situatie van NEC.
Elite
Tegen TTIP
pi_57111648
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk nog een softe doelstelling. Feyenoord moet een topclub zijn, geen subtopper waar genoegen wordt genomen met de eerste de beste eredivisietrainer die nog nooit echt goed gepresteerd heeft (zelfs al heet ie Been).
Ancelotti, is dat iets? of Fergusson?
  zondag 2 maart 2008 @ 20:04:17 #66
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57111696
Been moet eerst maar eens een paar jaar ervaring opdoen, en dan lekker naar Feyenoord komen imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 2 maart 2008 @ 20:07:18 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57111775
Been is zeker welkom bij Feyenoord, alleen dan pas als ie er zeker weten rijp voor is. Hem 'te vroeg' aanstellen waardoor hij mislukt lijkt me geen goed scenario.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 2 maart 2008 @ 20:08:42 #68
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57111814
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Happel het volgende:

[..]

KIJK eens verder dan dat, voordat je begint te oordelen over de situatie van NEC.
Dat doe ik. NEC is op geen enkel front beter geworden sinds Been's komst, 3 keer verliezen en ze spelen degradatie-playoffs. Dan kijk ik even verder naar het spel, en dat is ook nog eens 3 keer kut. En beperkt materiaal blablabla, hij heeft zelf ook wat in te brengen over NEC's aankopen hoor.

Jans had ook beperkt materiaal, stond ook in de degradatiezone, maar je zag Groningen sinds zijn komst groeien op alle fronten. Been presteert dit seizoen slechter dan het seizoen daarvoor. En vorig seizoen was het ook minder dan het seizoen daarvoor.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:14:24 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57111947
Zoals ik zei: geef Been nog 1 a 2 seizoenen bij NEC en dan kijken we wel verder of die feijenoordwaardig is
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 2 maart 2008 @ 20:14:24 #70
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57111948
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat doe ik. NEC is op geen enkel front beter geworden sinds Been's komst, 3 keer verliezen en ze spelen degradatie-playoffs. Dan kijk ik even verder naar het spel, en dat is ook nog eens 3 keer kut. En beperkt materiaal blablabla, hij heeft zelf ook wat in te brengen over NEC's aankopen hoor.

Jans had ook beperkt materiaal, stond ook in de degradatiezone, maar je zag Groningen sinds zijn komst groeien op alle fronten. Been presteert dit seizoen slechter dan het seizoen daarvoor. En vorig seizoen was het ook minder dan het seizoen daarvoor.
en met excelsior is die kampioen geworden toch
pi_57112062
Ik reageer de laatste tijd helemaal niet meer hier,te weinig tijd enzo ....

Maar dit gaat mij f aan het hart,Feyenoord lijkt op dit moment wel een amateur senioren elftal.
Niets gaat goed,Timmer die bv een bal uit gooit ala Gomes en die kwam bij de tegenstander,uittrap idem,blijft maar slecht.
Ik weet niet waarom iedereen maar zoveel vertrouwen blijft houden in de Guzman,brengt de bal naar een medespeler,of laat m van zijn voeten glippen,steevast dus bal kwijt.
Vleugels worden niet of nauwelijks gebruikt,Bruins komt weinig in het spel voor omdat hij te vaak overgeslagen wordt.
Danny Buis moet het van zijn inzet hebben,niet van techniek.
Bahia opkomend leuk,totdat hij vlak bij de 16 meter staat en niet meer weet wat te doen.
Alleen maar hoge ballen op Makaay,die man moet notabene ook nog eens meeverdedigen van V Marwijk,terwijl hij dat nooit heeft moeten doen,bij geen enkele club.
De Cler dacht dat hij bij een topclub kwam,in vergelijking met AZ,tis een toBclub dus.
V Bronckhorst moet de leider zijn,is hij nooit geweest,kan je ook niet verwachten.
Sahin is nog te jong om een dragende speler te zijn,net als Bruins.
Slory is echt uit vorm,geen schim meer van wat hij was vorig seizoen.
Lucius,moet ik nog meer over hem kwijt??
Green,in potentie een leuke voetballer,maar niet op de plek waar hij nu staat.

Kortom,aan het begin van het seizoen had ik echt het idee van WOW!!dit kan een leuk seizoen worden,was het ook in het begin,maar tis nu gewoon weer hetzelfde liedje als vorig seizoen.
En dan durfde men GKL alles in de schoenen te schuiven,tuurlijk,hij heeft fouten gemaakt,maar wie is er foutloos.

Laten we 1 ding niet vergeten,het Nederlandse voetbal is niets meer,lang leve de commercie en Engeland,gel heeft heel het voetbal verziekt!
Tegenwoordig worden 13 jarige spelers al "gekocht" door de grote clubs in Europa,talenten zijn er niet meer in eigen land.
En dan heb je het nog niet gehad over de spelers zelf,sommige zijn echt geldwolven,kijk naar Drenthe,veel poeha,speelt haast nooit.
pi_57113215
Onze spelers kunnen beter ober worden... Alsmaar de bal naar elkaar brengen ipv een keer de pass in eens te geven...

En wat ik ook zwaar irritant vind, is dat ze altijd uitlopen alsof ze de hond aan het uitlaten zijn ofzo..
pi_57113282
Ik denk dat een fatsoenlijk opbouwende verdediger al een hele verbetering zou zijn en ook de posities van sommige spelers.

Ben benieuwd wie jullie nieuwe trainer zal gaan worden. De hele top 3 een nieuwe trainer volgend seizoen
  zondag 2 maart 2008 @ 21:22:36 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57113299
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
En wat ik ook zwaar irritant vind, is dat ze altijd uitlopen alsof ze de hond aan het uitlaten zijn ofzo..
De omschakeling is inderdaad om te janken zo slecht....
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 21:31:15 #75
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57113499
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Onze spelers kunnen beter ober worden... Alsmaar de bal naar elkaar brengen ipv een keer de pass in eens te geven...
Je bedoeld dat ze postbode willen worden! Greene word ik echt doodmoe van.
pi_57113662
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Been haalt op dit moment het maximale uit NEC. Wat aankopen betreft, Been had daarin niet veel te willen want er was geen geld voor. Been heeft juist aangedrongen op jonge spelers (Holman, Davids, Snoyl).

Wat mij betreft mag hij nog wat minder idealistisch vasthouden aan een systeem met buitenspelers, en ook zijn wisselbeleid kan beter, hoewel er vandaag niks mis mee was als ik zo de tv bekeek.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:41:21 #77
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57113777
Modale trainers halen het maximale uit hun selectie. Toptrainers net iets meer.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:42:28 #78
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57113801
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef De.Kromme het volgende:
Modale trainers halen het maximale uit hun selectie. Toptrainers net iets meer.
Bel jij Ferguson even, om te vragen of hij Feijenoord wil komen trainen aankomend seizoen?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 21:44:24 #79
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57113862
Ik heb het over de eredivisietop natuurlijk.
pi_57114001
Ik raak steeds gefrustreerder bij de wedstrijden van Feyenoord.

Om te beginnen al die files deze week richting De Kuip, vanaf de afrit tot De Kuip stond het tegen Fc Zwolle helemaal vast, en vandaag begon de rij iets later, voorheen was het altijd wel druk maar stroomde het verkeer altijd goed door. De laatste tijd wordt die doorstroming belemmerd door kneuzen die nooit bij De Kuip komen en verkeerd voorgesorteerd staan (op de linker rijstrook voor die parkeerplaats bij McDonalds terwijl die parkeerplaats voor abonnementhouders is).

Dan de wedstrijden zelf, ze komen de laatste tijd wel goed uit de kleedkamer dus daar ligt het niet aan, maar na een tiental wervelende minuten zakt het hele zaakje weer van ellende in elkaar en houdt de selectie het weer voor gezien. Hoe ze vervolgens over het veld slenteren en te beroerd zijn om een stap extra te zetten is werkelijk beschamend om te zien als goed betalende seizoenskaarthouder.

Ik wordt ook niet goed van het ellenlange gebrei, de ontzettend trage omschakeling, de 'flitsende' bedenktijd van de spelers zodra ze de bal hebben, en de ongekende scherpte. Als ze al een keer het lef hebben om een schot te wagen op goal dan is het vaak zo'n slap rollertje.

Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan als ik zie hoe makkelijk de spelers van de tegenstanders met de bal mogen lopen tot aan ons strafschop gebied en tot een schot mogen komen.

Nee, ik wordt er niet vrolijk van. Vandaag ook geheel tegen mijn principes in 2 minuten voor tijd weg gegaan, ik kon die ellende echt niet meer aan zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 2 maart 2008 @ 21:57:02 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57114205
Krijgen we volgende keer geld toe als we komen trouwens?
  zondag 2 maart 2008 @ 21:59:07 #82
139407 jorienvdherik
pi_57114276

pi_57114564
Been heeft toch echt z'n fouten gemaakt hoor. Nu gaat het toevallig even goed met 5 overwinningen uit de laatste 6 wedstrijden, maar daarvoor was het ECHT bagger.
Slap inspiratieloos voetbal, waarbij je met tegenzin naar het stadion ging en wist dat er toch niet gescoord meer zou worden. Zodra NEC achter kwam was het direct over.
Over het hele seizoen genomen doet NEC het nog altijd slecht, het staat lager dan het volgens begroting zou horen te staan. Ik weet niet of Been klaar is voor Feyenoord. Laat hem minimaal nog maar 1 jaar in Nijmegen blijven en dan moet ie eindelijk eens de Playoffs halen.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:14:28 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57114636
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Om te beginnen al die files deze week richting De Kuip, vanaf de afrit tot De Kuip stond het tegen Fc Zwolle helemaal vast, en vandaag begon de rij iets later, voorheen was het altijd wel druk maar stroomde het verkeer altijd goed door. De laatste tijd wordt die doorstroming belemmerd door kneuzen die nooit bij De Kuip komen en verkeerd voorgesorteerd staan (op de linker rijstrook voor die parkeerplaats bij McDonalds terwijl die parkeerplaats voor abonnementhouders is).
Mensen die bij de Kuip parkeren.
Elite
Tegen TTIP
pi_57114762
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Mensen die bij de Kuip parkeren.
Ik parkeer niet bij De Kuip.

Ik parkeer op het parkeerveld achter de Shell en McDonalds, normaal gesproken erg makkelijk met wegrijden, meteen de snelweg op ipv 20 minuten lopen naar de auto en daarna nog drie kwartier in de file staan in een woonwijk voordat je op de snelweg zit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 2 maart 2008 @ 22:24:39 #86
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57114857
Lamprou; Van Stee, Piqué, Ramsteijn , Nelom; Kobussen, van Bronckhorst, Sahin; Makaay, Janota, Pattinama

de opstelling voor komende weken!
  zondag 2 maart 2008 @ 22:38:52 #87
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57115185
Waar baseer je dat op?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 2 maart 2008 @ 22:43:15 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57115293
De A1 overwinning tegen Ajax dit weekend en de wanprestatie van het eerste!

Maargoed Bert durft het toch niet om die gasten te straffen. Die laat er 6 straftrainen als de rest naar interlands is of niet fit is echt wat een grappenmaker die bert!
  zondag 2 maart 2008 @ 22:47:16 #89
139407 jorienvdherik
pi_57115402
Keeper mag blijven staan hoor
pi_57115479
Niet dat we er trots op moeten zijn, maar t uitslagenschema mag weer is geupdate worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')