Haha, dat is zo mooi. Ons in het hoekje slaan ze altijd over, beginnen ze met de rest die erna komt.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alweer, bij Z zeker. tegen zwolle ook.
wat heb je dan voor baan joh
Jij gaat alleen maar op resultaten af, man. Dom gedoe. Kijk verder dan dat of wordt het dan te moeilijk voor je.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kom op man, hij staat 4 punten boven de degradatiezone! NEC speelde 3 jaar geleden ofzo nog Europees voetbal.
Voetbal DRAAIT om resultaten.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef Happel het volgende:
Jij gaat alleen maar op resultaten af, man. Dom gedoe. Kijk verder dan dat of wordt het dan te moeilijk voor je.
Verbeek is nog nooit kampioen geworden met Heerenveen, prutser. Jans, idem.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog een softe doelstelling. Feyenoord moet een topclub zijn, geen subtopper waar genoegen wordt genomen met de eerste de beste eredivisietrainer die nog nooit echt goed gepresteerd heeft (zelfs al heet ie Been).
Ancelotti, is dat iets? of Fergusson?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog een softe doelstelling. Feyenoord moet een topclub zijn, geen subtopper waar genoegen wordt genomen met de eerste de beste eredivisietrainer die nog nooit echt goed gepresteerd heeft (zelfs al heet ie Been).
Dat doe ik. NEC is op geen enkel front beter geworden sinds Been's komst, 3 keer verliezen en ze spelen degradatie-playoffs. Dan kijk ik even verder naar het spel, en dat is ook nog eens 3 keer kut. En beperkt materiaal blablabla, hij heeft zelf ook wat in te brengen over NEC's aankopen hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Happel het volgende:
[..]
KIJK eens verder dan dat, voordat je begint te oordelen over de situatie van NEC.
en met excelsior is die kampioen geworden tochquote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat doe ik. NEC is op geen enkel front beter geworden sinds Been's komst, 3 keer verliezen en ze spelen degradatie-playoffs. Dan kijk ik even verder naar het spel, en dat is ook nog eens 3 keer kut. En beperkt materiaal blablabla, hij heeft zelf ook wat in te brengen over NEC's aankopen hoor.
Jans had ook beperkt materiaal, stond ook in de degradatiezone, maar je zag Groningen sinds zijn komst groeien op alle fronten. Been presteert dit seizoen slechter dan het seizoen daarvoor. En vorig seizoen was het ook minder dan het seizoen daarvoor.
De omschakeling is inderdaad om te janken zo slecht....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
En wat ik ook zwaar irritant vind, is dat ze altijd uitlopen alsof ze de hond aan het uitlaten zijn ofzo..
Je bedoeld dat ze postbode willen worden! Greene word ik echt doodmoe van.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Onze spelers kunnen beter ober worden... Alsmaar de bal naar elkaar brengen ipv een keer de pass in eens te geven...
Been haalt op dit moment het maximale uit NEC. Wat aankopen betreft, Been had daarin niet veel te willen want er was geen geld voor. Been heeft juist aangedrongen op jonge spelers (Holman, Davids, Snoyl).quote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat doe ik. NEC is op geen enkel front beter geworden sinds Been's komst, 3 keer verliezen en ze spelen degradatie-playoffs. Dan kijk ik even verder naar het spel, en dat is ook nog eens 3 keer kut. En beperkt materiaal blablabla, hij heeft zelf ook wat in te brengen over NEC's aankopen hoor.
Bel jij Ferguson even, om te vragen of hij Feijenoord wil komen trainen aankomend seizoen?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef De.Kromme het volgende:
Modale trainers halen het maximale uit hun selectie. Toptrainers net iets meer.
Mensen die bij de Kuip parkeren.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Om te beginnen al die files deze week richting De Kuip, vanaf de afrit tot De Kuip stond het tegen Fc Zwolle helemaal vast, en vandaag begon de rij iets later, voorheen was het altijd wel druk maar stroomde het verkeer altijd goed door. De laatste tijd wordt die doorstroming belemmerd door kneuzen die nooit bij De Kuip komen en verkeerd voorgesorteerd staan (op de linker rijstrook voor die parkeerplaats bij McDonalds terwijl die parkeerplaats voor abonnementhouders is).![]()
Ik parkeer niet bij De Kuip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |