En 4 mafia ook toch?quote:
Ik dacht, dan val ik waarschijnlijk in herhaling en dat vinden mensen verdachtquote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Fine, SG, wil je weten waarom ik jou niet vertrouw? De vorige keer schreeuwde je IK BEN DORP, RECHERCHEUR KAN CHECKEN BLA BLA DUS STEM OP MIJ. Nu je niets over je rol zegt vind ik je verdacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik dacht, dan val ik waarschijnlijk in herhaling en dat vinden mensen verdacht [afbeelding].
Nou hop: Rechercheur kijk mij na en vertel dat ik dorpeling ben!
Ohja Harajuku. Nu heb je zekerheid dat ik dorpeling ben he. Binnen de korste keren ben ik nou dood?
Overigens vond ik de samenwerking wel goed de vorige keer. Nu gaat het ook wel lekker he nu we allebei Mafia zijn [afbeelding].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastard. B eetje iedereen vertellen dat we mafia zijn, stommerd!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Inderdaad. Laat je zien backstabbersquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Artanis1 het volgende:
Kom op mensen, niet Harajuku. en -SG- al het spamwerk laten doen. Post zelf ook eens wat!
Hoefde je van papa en mama niet mee te gaan midgetgolfen??quote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Als ie 20cm is, ik ben tot vrijdag alleen thuis
Zei iemand watquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Artanis1 het volgende:
Kom op mensen, niet Harajuku. en -SG- al het spamwerk laten doen. Post zelf ook eens wat!
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoefde je van papa en mama niet mee te gaan midgetgolfen??
Pedofilie is verboden in NL (toch [afbeelding] ).
BTW ben wel rijk [afbeelding] en lijk op een toiboi
Ik ben excited en als ik me hiermee bezig houd denk ik n iet aan de enge geluiden die ik natuurlijk ineens constant hoor nu ik alleen thuis benquote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mensen die de heletijd zitten te f5en [afbeelding]
Want Labradors zijn niet de beste wakers die je kunt hebben...quote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben excited en als ik me hiermee bezig houd denk ik n iet aan de enge geluiden die ik natuurlijk ineens constant hoor nu ik alleen thuis ben!
Het is geen labrador en "grappen" over mijn doodgaande hond trek ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Want Labradors zijn niet de beste wakers die je kunt hebben...
excited, come, me bezig houdenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben excited en als ik me hiermee bezig houd denk ik n iet aan de enge geluiden die ik natuurlijk ineens constant hoor nu ik alleen thuis ben!
Oh dacht een golden retriever in fobo gezien te hebben (en een labrador is een retriever, vandaar). Heb zelf een Lab dus ik snap wat je bedoelt. Geen misselijke grap dus van mijn kant uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is geen labrador en "grappen" over mijn doodgaande hond trek ik niet.
Nee, Golden Retriever en een Lab is wat anders, maar hij is inderdaad een Golden. En de beste ookquote:Op maandag 3 maart 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh dacht een golden retriever in fobo gezien te hebben (en een labrador is een retriever, vandaar). Heb zelf een Lab dus ik snap wat je bedoelt. Geen misselijke grap dus van mijn kant uit.
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
Mafia!
Missen we dus nogal wat stemmen, right. Wat stel jij voor als tijdslimiet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef Artanis1 het volgende:
Burgemeesterstemmen:
Harajuku.(1) PrincePolly
-SG-(2) Wouser, Thieske
Wouser(2) -SG-, Silver_Shark
Silver_Shark(0)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |