quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
Mafia!
Missen we dus nogal wat stemmen, right. Wat stel jij voor als tijdslimiet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef Artanis1 het volgende:
Burgemeesterstemmen:
Harajuku.(1) PrincePolly
-SG-(2) Wouser, Thieske
Wouser(2) -SG-, Silver_Shark
Silver_Shark(0)
En dat kwam ook niet door mij, ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik stem op Wouser. (Omdat hij de vorige ronde mijn leven redde.)
én met lame excuses. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:27 schreef PrincePolly het volgende:
Hmm verdacht. 2 mensen die we de hele tijd niet zien en na 1 minuut dezelfde posten.
Maakt geen fuck uit. Ik vertrouw het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt omdat je zo arrogant bent. [afbeelding]
Alleen al dáárom zou ik niet op jou stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen please stem op mij als burgemeester! Ik heb al een vermoeden! Sterker nog, het is een donkerbruin vermoeden. Bijna zeker zelfs. Dan beginnen we meteen met 1 mafia minder.![]()
Ga je jezelf schieten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen please stem op mij als burgemeester! Ik heb al een vermoeden! Sterker nog, het is een donkerbruin vermoeden. Bijna zeker zelfs. Dan beginnen we meteen met 1 mafia minder. [afbeelding]
Uhu.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet zo verdacht doen Harajuku. [afbeelding]
Mensen! Een bekentenis! Hij wil niet op mij stemmen omdat hij zelf mafia is!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen al dáárom zou ik niet op jou stemmen
Dat mag niet volgens de regels. Je moet iemand kiezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik trek me trouwens terug. Ik ga geen mensen helpen die mij naaien. Hihi.
Edit; En ik ga stemmen op op degene met de meeste stemmen besides Wouser/Superharebalaal
Fine. Wanneer het duidelijk is wie de meeste stemmen heeft besides Wouser/Superhahrahhra stem ik op diegene.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens de regels. Je moet iemand kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |