Dat magquote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag ik wachten tot iedereen die zich verkiesbaar wil stellen dat heeft gedaan? [ afbeelding ]
Ik kreeg de kans amper. Jij had iedereen al meteen een mailtje gestuurd nadat bekend was wie de Burgermeester was.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb eerder bewezen het te kunnen, jij hebt eerder bewezen niets te kunnen maar te volgen. Oh well.
Nope, niet iedereen. Bij lange na niet. Jij koos ervoor om mij gelijk te volgen, zo simpel is het. Daar kun je niets aan veranderen, dus probeer het ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans amper. Jij had iedereen al meteen een mailtje gestuurd nadat bekend was wie de Burgermeester was.
Hoho, ik wachte eerst af. En dat heb je zelf ook aangegeven dat wij zo voorzichtig waren (hier in dit topic nog).quote:Op maandag 3 maart 2008 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope, niet iedereen. Bij lange na niet. Jij koos ervoor om mij gelijk te volgen, zo simpel is het. Daar kun je niets aan veranderen, dus probeer het ook niet.
Je wilt dus zeggen dat jij alles opgelost hebtquote:Daarbij, je had mij niet hóeven volgen en had op eigen houtje verder kunnen gaan. Maar blijkbaar vond je het wel makkelijk zo.
Ik heb de clues opgelost. Naar aanleiding daarvan 2 vragen aan TS gesteld, de rest had ik geen antwoord van TS voor nodig. En de eerste twee eindelijk ook niet. Soit.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoho, ik wachte eerst af. En dat heb je zelf ook aangegeven dat wij zo voorzichtig waren (hier in dit topic nog).
[..]
Je wilt dus zeggen dat jij alles opgelost hebt [afbeelding]? Oke misschien heb je wat opgelost, maar dat komt voornamelijk door jou belangrijke rol (rechercheur). Ik was simpele dorpeling. Maar daarna hebben we het meeste samen gedaan hoor.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:25 schreef Artanis1 het volgende:
Wouser, je kunt niet op iemand stemmen die niet meedoet aan de verkiezingen.
-SG-, de speciale rollen worden pas na het burgemeesterschap verdeeld; er zijn dus nog geen bodyguards.
Want die heeft zich wel verkiesbaar gesteld, hmmquote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
[afbeelding] sorry [afbeelding] ze stond in het deelnemerslijstje [afbeelding] maja dan stem ik op... Isdatzo [afbeelding]
ze????quote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Wouser het volgende:
[..]sorry
ze stond in het deelnemerslijstje
maja dan stem ik op... Isdatzo
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ze????
haha dank je, ik wed dat jij nog nooit een wijf hebt gezien met 20 cm. clit.
En nou denkt iedereen dat je dorpeling bentquote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Backstabbers, bekijk het maar! Ik zal er voor zorgen dat de mafia jullie als eerste neerknalt!
Hihihi zie je wel, zij is mafia hhihihi.
Als er iemand vooruit denkt ben ik het wel hè, maar goed. Ik word een beetje moe van jequote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
En nou denkt iedereen dat je dorpeling bent [afbeelding].
Een hint van de Mafiaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er iemand vooruit denkt ben ik het wel hè, maar goed. Ik word een beetje moe van jeEr komt geen zinnig woord uit en bij elke post haal ik je neer in 2 seconden.
Ga jij je stemmen maar halen zonder op mij te reageren verder, okay?
Nou, nou, wat een drama. Binnen 2 sec heb ik zijn post verneukt naar positief voor mij. En mij maar backstabben hè, stelletje lijersquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
btw, dorpsoudste doet weer niet mee, hmm? En die twee, meen ik, nieuwe rollen ook niet, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |