Wegjager.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:42 schreef PeRi het volgende:
Boe!
Bij dezen!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaduz had geen zin meer op de nieuwe te openen? Dus ik dacht, laat ik hem eens openen. Bij deze!
Hate to say I told you soquote:Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
IDO kan vandaag wel al opgedoekt worden.
Tot bij HGT. ()
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
13 dagen open nog na de uitslag, dat geloof ik niet? Waarschijnlijk is het hier morgen al uitgestorven
.
Re is geen leuke user, wel een toffe gozer irl.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me dat niet voorstellen, al volg ik jullie bewegingen op het forum niet.
Sounds like mequote:Op maandag 3 maart 2008 18:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Re is geen leuke user, wel een toffe gozer irl.
Uhm...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
atb! Hoe gaat het met jouw afstuderen?
Oh dat is balen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Uhm...
Ik had een plek met een opdracht, maar de begeleidster was op vakantie. Ik vond de opdracht niet goed, stagebedrijf probeert me zwart te maken bij de school, de school kent me dus trapt er niet in, dus na een gesprek ben ik met de stage gestopt. Nadeel was dat ik toen 1 2 dagen nog een plek moest zoeken, maar ja 2 dagen is niet te doen natuurlijk.
Dus nu pas in september beginnen.Wel kut, want ik ben helemaal bij met mijn studie. Dus nu maawat extra vakken volgen, wat werken, wat cursusjes enzo.
Sorry maar ik ben niet zo'n FOK!ker dus wat zijn, zonder afkortingen, deze topics?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
top 3 naar muz, live als algemeen topic naar SHO, samen met AI en DSDS
De topics van Nikki, Nathalie en Charlene gaan naar het forum Muziek , het Livetopic wordt omgedoopt tot algemeen Idolstopic en gaat samen met het American Idol topic en het Deutschland sucht den Superstar topic naar Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef Hockeylotje het volgende:
Sorry maar ik ben niet zo'n FOK!ker dus wat zijn, zonder afkortingen, deze topics?
Is dat alweer een jaar geleden?!quote:
Ja, aan het einde van XFAquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:
30 januari Beev! See you therequote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:01 schreef BVO het volgende:
Shining!!!!!!! Wanneer ben je nu weer op Stadhuispl..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |