Je verdenkt dit kabinet er haast nog van onder een hoedje te spelen met Wilders...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef popolon het volgende:
Een verbod, 't moet niet gekker worden.
Ja vooral verbieden, dat zal er echt minder aandacht aan worden gegeven. Gut, ik voorzie nu al een culthit video op Youtube.
Hoezo, zijn westerse regeringen de enigen die dat middel mogen gebruiken om een verandering in beleid af te dwingen in andere landen ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Plus regeringen, die miljoenen moslims vertegenwoordigen, die op gaan roepen tot boycots?
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:33 schreef cyber_rebel het volgende:
En ga hem niet nog meer koran op de molen geven door een verbod.
Zeg ik dat dan? Jij zegt dat er hooguit 1 % van de moslims hierop gaan reageren. Ik vind een boycot ook een reactie met verstrekkende gevolgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoezo, zijn westerse regeringen de enigen die dat middel mogen gebruiken om een verandering in beleid af te dwingen in andere landen ?
Probeer het eens te bekijken met de ogen van zo'n bestuurder, zit die te wachten op de te verwachten onrust van die nog niet eens 1% ? Nog maar afgezien van al die extra kosten door vernielingen, extra politie etc, iedereen met meer dan 2 hersencellen kan bedenken dat de aangekondigde bewuste belediging van Mohammed op het eind van de film koren op de molen van de extremisten is, 'ze zeggen dat ze vrede en vrijheid komen brengen maar alles wat ze doen is ons en ons geloof beledigen' .. zie daar maar tegen in te roeien dan als bestuurderquote:Op maandag 3 maart 2008 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Jij zegt dat er hooguit 1 % van de moslims hierop gaan reageren. Ik vind een boycot ook een reactie met verstrekkende gevolgen.
Ik zeg nergens dat dat niet mag.
Dat ik het belachelijk vind staat natuurlijk buiten kijf.
Ik vraag me af of jij het zelf niet raar vindt, dat je meent ergens op te moeten reageren zonder dat je eigenlijk weet wat dat dan is.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef moussie het volgende:
[..]
En nu krijgen we weer dat spelletje waarin damian even laat blijken hoe stom de ander nou wel is omdat die moet navragen wat die dan wel bedoelt ?
tja, het is de enige mij bekende reactie van hem, dus ik vraag of je die bedoelt .. waarop jij als altijd begint met dit soort rare spelletjes .. over pavlovreacties gesprokenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij het zelf niet raar vindt, dat je meent ergens op te moeten reageren zonder dat eigenlijk wat dat dan is.
Ik heb in dit topic anders geen verdere referentie gevonden aan Koningsveld, vandaar mijn vraag ..quote:Dit brengt wel goed over het voetlicht de, mijn inziens, lichtelijk obsessieve hang alle meningen, die enigszins van de politieke correctheid over de islam afwijken of onderdeel vormen van het taboe rondom de islam (als in het afwijzen van onfeilbaarheid en natuurlijk kritiek op de islam), te vuur en te zwaard te moeten bestrijden.
Een soort van ontmoedigingsmechanisme als pavlovreactie, dat vanzelfsprekend funest is voor een constructieve discussie.
Maar je doet maar!
Ik heb het al uitgelegd, je kan het simpelweg teruglezen en ik vind dat mensen die zich op deze wijze opstellen in de discussie helemaal geen presenteerblaadjes verdienen.
Dus.
Ik neem aan, dat jouw vooringenomenheid je in de weg staat je te realiseren, dat jij mij met repliek bediende, dat het een angst betrof die ik op anderen projecteerde.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:20 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, het is de enige mij bekende reactie van hem, dus ik vraag of je die bedoelt .. waarop jij als altijd begint met dit soort rare spelletjes .. over pavlovreacties gesproken
Ik heb vrij uitgebreid mijn visie gegeven over 'de intellectuelen en multiculti's'. Van Koningsveld is slechts een voorbeeld van vele voorbeelden die ik heb aangedragen..quote:Ik heb in dit topic anders geen verdere referentie gevonden aan Koningsveld, vandaar mijn vraag ..
maar ja, ik begrijp dat het makkelijker is om uit te halen naar personen dan inhoudelijk antwoord te geven ..
BVB betekent volgens afkorting.nl bijzondere verbruiksbelasting of Boa Vista, Roraima, Brazil; de Braziliaanse luchthaven.quote:btw .. U is bekend met de afkorting bvb .. als in 'Balkenende bvb' ?
idd, jij interpreteert angst voor extremisme als angst voor de Islam, daar begon het mee, misschien dat jouw vooringenomenheid jou wel in de weg staat om te zien dat het een het ander niet isquote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat jouw vooringenomenheid je in de weg staat je te realiseren, dat jij mij met repliek bediende, dat het een angst betrof die ik op anderen projecteerde.
hehe, jouw visie is mij inmiddels bekend, ik vroeg dan ook alleen welke reactie van Koningsveld jij specifiek bedoelt, zoals gezegd, niets in dit topic en ik ga nou toch echt geen 12 topics door baggerenquote:Ik heb vrij uitgebreid mijn visie gegeven over 'de intellectuelen en multiculti's'. Van Koningsveld is slechts een voorbeeld van vele voorbeelden die ik heb aangedragen..
bijdehandjes gehad tijdens de lunch ?quote:BVB betekent volgens afkorting.nl bijzondere verbruiksbelasting of Boa Vista, Roraima, Brazil; de Braziliaanse luchthaven.
Dus ja, nu wel.
Vooropgesteld even het zinnetje van mij wat voor jou zo'n bezwaar oplevert:quote:Op maandag 3 maart 2008 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, jij interpreteert angst voor extremisme als angst voor de Islam, daar begon het mee, misschien dat jouw vooringenomenheid jou wel in de weg staat om te zien dat het een het ander niet is
Jij wilt, dat ik deze zin op een andere manier formuleer. Ik zeg nee en leg uit waarom. Vervolgens spreek jij over mijn angst die ik op anderen projecteer.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef damian5700 het volgende:
[...]
De angst die zij voelen voor de islam is pijnlijk zichtbaar.[...]
quote:hehe, jouw visie is mij inmiddels bekend, ik vroeg dan ook alleen welke reactie van Koningsveld jij specifiek bedoelt, zoals gezegd, niets in dit topic en ik ga nou toch echt geen 12 topics door baggeren
Een missie voor een hoger doel maakt menigeen onvermoeibaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef JohnDope het volgende:
Die moussie wordt maar niet moe van zichzelf.
Ik vind het knap.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef JohnDope het volgende:
Die moussie wordt maar niet moe van zichzelf.
Ik vind het knap.
Volgens jou is het angst voor de Islam, volgens mij is het angst voor extremisme ..quote:Op maandag 3 maart 2008 16:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vooropgesteld even het zinnetje van mij wat voor jou zo'n bezwaar oplevert:
[..]
Jij wilt, dat ik deze zin op een andere manier formuleer. Ik zeg nee en leg uit waarom. Vervolgens spreek jij over mijn angst die ik op anderen projecteer.
Dat helpt een herformulering beslist niet.
wablief .. jij refereert aan een bepaalde uitspraak, ik vraag op welke, en als ik daarop wil reageren ben ik op zoek naar een stok om mee te slaan ? Jij discussieert liefst alleen met mensen die het met je eens zijn of zo ?quote:Zoek je weer een stok om te kunnen slaan? En die moet ik dan ook nog eens aandragen?
Vooruit dan maar! Het pleidooi voor bescherming van heilige boeken vanwege de godsdienstvrijheid. Met andere woorden het verbieden van religie en schrift kritiek.
Nu ben ik heel benieuwd hoe je deze wetenschap zal gaan inzetten voor je 'ontmoedigingspolitiek'.
Dat is niet mijn conclusie, maar dat is jouw conclusie die je abstraheert van wat ik stelde.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens jou is het angst voor de Islam, volgens mij is het angst voor extremisme ..
volgens jou is iedereen die bang is voor islamitisch extremisme ook bang voor de Islam, en dat is dus mi een onterechte conclusie
Het is inderdaad wel een bepaalde drang van jou om je hoe dan te willen verzetten tegen islam kritische meningen en ik ben simpelweg heel benieuwd hoe je dit daarvoor gaat gebruiken.quote:wablief .. jij refereert aan een bepaalde uitspraak, ik vraag op welke, en als ik daarop wil reageren ben ik op zoek naar een stok om mee te slaan ? Jij discussieert liefst alleen met mensen die het met je eens zijn of zo ?
Hij staat op een ander tabblad, dus ik kan het heel goed combineren.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zeg Damian5700, heb je de laatste tijd nog een ander leven dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in Wilders-topics rondhangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |